AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:19 #1 Del Skrevet tirsdag kl 09:19 Jeg er relativt en relativt nyskilt kvinne i begynnelsen av 42 årene, som så vidt har begynt å undersøke «markedet». Jeg er ikke på jakt etter en partner/kjæreste, men gjerne en mann som ønsker å dele et uforpliktende forhold (turer, middag, sex osv…). Så har jeg møtt på noen potensielle da… Men, de er alle MYE yngre en meg. 10 - 15 år yngre…. Er det noe håp om å få til uforpliktende men «fast» forhold, eller er single menn i slutten av 20 årene kun interessert i ONS med Milfs (altså meg) eller et forholdt til en kvinne på egen alder? Noe seriøst med en mye yngre partner er uaktuelt, selv om jeg er «ung» i kropp og sinn. Den dagen jeg er klar for det må det være med en i samme livssituasjon som er ferdig med barn osv. maks 5 år +/- Anonymkode: d1342...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:26 #2 Del Skrevet tirsdag kl 09:26 Hvis du selv er ok med at han er en del yngre så har du vel ikke så mye å tape på å teste det? "Worst case" er at det blir med den ene gangen. Anonymkode: 3caa6...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:28 #3 Del Skrevet tirsdag kl 09:28 Fullt mulig og anbefales på det sterkeste👍 Anonymkode: cf4a0...c11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:33 #4 Del Skrevet tirsdag kl 09:33 Mann på 26 her som har et slikt forhold med en cougar på 40. Fult mulig! Anonymkode: b5b0e...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiloijdh Skrevet tirsdag kl 09:38 #5 Del Skrevet tirsdag kl 09:38 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er relativt en relativt nyskilt kvinne i begynnelsen av 42 årene, som så vidt har begynt å undersøke «markedet». Jeg er ikke på jakt etter en partner/kjæreste, men gjerne en mann som ønsker å dele et uforpliktende forhold (turer, middag, sex osv…). Så har jeg møtt på noen potensielle da… Men, de er alle MYE yngre en meg. 10 - 15 år yngre…. Er det noe håp om å få til uforpliktende men «fast» forhold, eller er single menn i slutten av 20 årene kun interessert i ONS med Milfs (altså meg) eller et forholdt til en kvinne på egen alder? Noe seriøst med en mye yngre partner er uaktuelt, selv om jeg er «ung» i kropp og sinn. Den dagen jeg er klar for det må det være med en i samme livssituasjon som er ferdig med barn osv. maks 5 år +/- Anonymkode: d1342...a5f Jeg kan garantere deg at ingen singel gutt i slutten av 20 årene er interessert i å gå på tur og spise middag med deg eller noen andre på din alder. Hvis noe, er det snakk om sex. Og kun det. Med Milfs, altså helst i flertall. Mens de venter på at noe bedre kommer rekende på ei fjøl 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:54 #6 Del Skrevet tirsdag kl 09:54 De aller fleste single gutter i 20 årene ønsker en seksuell "treningspartner" for kort eller lengre tid. Hvis det er greia de TS, så kjør på. Er du gjennomsnittlig attraktiv så kan du få dem til å stå i kø utenfor døra de, metervis med pikk! Alt du som kvinne trenger å gjøre er å la truse gli ned. Lykke til! Anonymkode: baa24...48b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:56 #7 Del Skrevet tirsdag kl 09:56 kiloijdh skrev (15 minutter siden): Jeg kan garantere deg at ingen singel gutt i slutten av 20 årene er interessert i å gå på tur og spise middag med deg eller noen andre på din alder. Hvis noe, er det snakk om sex. Og kun det. Med Milfs, altså helst i flertall. Mens de venter på at noe bedre kommer rekende på ei fjøl Hehe. Med turer og middag så tenker da på «vil du bli med på hytta mi i helgen, så kan vi spise en bedre middag og ha massevis av sex mens du venter på at fjøla skal komme rekende». TS Anonymkode: d1342...a5f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:59 #8 Del Skrevet tirsdag kl 09:59 ...usikker på hvor mye turer og middager du får, men dette burde ikke være noe problem 😲 Anonymkode: baa24...48b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:08 #9 Del Skrevet tirsdag kl 10:08 kiloijdh skrev (29 minutter siden): Jeg kan garantere deg at ingen singel gutt i slutten av 20 årene er interessert i å gå på tur og spise middag med deg eller noen andre på din alder. Hvis noe, er det snakk om sex. Og kun det. Med Milfs, altså helst i flertall. Mens de venter på at noe bedre kommer rekende på ei fjøl Du kan ikke garantere noenting da du ikke kan snakke for alle menn. Anonymkode: a5ba1...280 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:10 #10 Del Skrevet tirsdag kl 10:10 kiloijdh skrev (29 minutter siden): Jeg kan garantere deg at ingen singel gutt i slutten av 20 årene er interessert i å gå på tur og spise middag med deg eller noen andre på din alder. Hvis noe, er det snakk om sex. Og kun det. Med Milfs, altså helst i flertall. Mens de venter på at noe bedre kommer rekende på ei fjøl Garanterer deg at du har feil, av erfaring. Anonymkode: cf4a0...c11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet tirsdag kl 10:50 #11 Del Skrevet tirsdag kl 10:50 kiloijdh skrev (1 time siden): Jeg kan garantere deg at ingen singel gutt i slutten av 20 årene er interessert i å gå på tur og spise middag med deg eller noen andre på din alder. Hvis noe, er det snakk om sex. Og kun det. Med Milfs, altså helst i flertall. Mens de venter på at noe bedre kommer rekende på ei fjøl Dine "garantier" er verdt null og niks! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:47 #12 Del Skrevet tirsdag kl 14:47 Dette er jo bare ekkelt. Du er 42 år og skal la unggutter fylle deg, for så å gå over til noe seriøst senere Anonymkode: 7fc51...54b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:41 #13 Del Skrevet tirsdag kl 16:41 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er relativt en relativt nyskilt kvinne i begynnelsen av 42 årene, som så vidt har begynt å undersøke «markedet». Jeg er ikke på jakt etter en partner/kjæreste, men gjerne en mann som ønsker å dele et uforpliktende forhold (turer, middag, sex osv…). Så har jeg møtt på noen potensielle da… Men, de er alle MYE yngre en meg. 10 - 15 år yngre…. Er det noe håp om å få til uforpliktende men «fast» forhold, eller er single menn i slutten av 20 årene kun interessert i ONS med Milfs (altså meg) eller et forholdt til en kvinne på egen alder? Noe seriøst med en mye yngre partner er uaktuelt, selv om jeg er «ung» i kropp og sinn. Den dagen jeg er klar for det må det være med en i samme livssituasjon som er ferdig med barn osv. maks 5 år +/- Anonymkode: d1342...a5f Det er absolutt mulig å få til. Jeg har ihvertfall vært heldig og treffer en som er 17 år yngre enn meg og vi holder det gående på andre året nå. Det er deilig sex og masse fine samtaler og kos. k 49 Anonymkode: aa895...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:42 #14 Del Skrevet tirsdag kl 16:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er jo bare ekkelt. Du er 42 år og skal la unggutter fylle deg, for så å gå over til noe seriøst senere Anonymkode: 7fc51...54b Det må da være opp til ungguttene å vurdere. Anonymkode: 72677...492 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:19 #15 Del Skrevet tirsdag kl 17:19 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er jo bare ekkelt. Du er 42 år og skal la unggutter fylle deg, for så å gå over til noe seriøst senere Anonymkode: 7fc51...54b Hva med 42 år gammel mann som fyller opp 30 år gammel kvinne? Er det like ekkelt? Anonymkode: d1342...a5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:07 #16 Del Skrevet tirsdag kl 18:07 kiloijdh skrev (8 timer siden): Jeg kan garantere deg at ingen singel gutt i slutten av 20 årene er interessert i å gå på tur og spise middag med deg eller noen andre på din alder. Hvis noe, er det snakk om sex. Og kun det. Med Milfs, altså helst i flertall. Mens de venter på at noe bedre kommer rekende på ei fjøl Dette er bare tull. Jeg er 45 og gjør alt dette men daten min som er 28. Anonymkode: 85b34...119 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:38 #17 Del Skrevet tirsdag kl 19:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er bare tull. Jeg er 45 og gjør alt dette men daten min som er 28. Sier jo alt om deg det. Anonymkode: 7fc51...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:47 #18 Del Skrevet tirsdag kl 19:47 Er 46 år,jeg møter en som er 17 år yngere.Vi spiser ute,er på stranda,turer,lager middag sammen osv.Han betaler gjerne,selv om jeg ønsker dele på det.Så ja det er mulig finne en. Anonymkode: 18ad3...f29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:28 #19 Del Skrevet tirsdag kl 20:28 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Sier jo alt om deg det. Anonymkode: 7fc51...54b Hva er greia egentlig? Det er umulig å være et tilfreds og balansert menneske og samtidig være så kategorisk og dømmende, at du gidder.. Hadde du i det minste forklart hvorfor du har så sterke synspunkter på hva andre voksne mennesker velger å bruke tiden sin på - greit - men dette er jo bare vrøvl Anonymkode: cf4a0...c11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet onsdag kl 06:18 #20 Del Skrevet onsdag kl 06:18 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er relativt en relativt nyskilt kvinne i begynnelsen av 42 årene, som så vidt har begynt å undersøke «markedet». Jeg er ikke på jakt etter en partner/kjæreste, men gjerne en mann som ønsker å dele et uforpliktende forhold (turer, middag, sex osv…). Så har jeg møtt på noen potensielle da… Men, de er alle MYE yngre en meg. 10 - 15 år yngre…. Er det noe håp om å få til uforpliktende men «fast» forhold, eller er single menn i slutten av 20 årene kun interessert i ONS med Milfs (altså meg) eller et forholdt til en kvinne på egen alder? Noe seriøst med en mye yngre partner er uaktuelt, selv om jeg er «ung» i kropp og sinn. Den dagen jeg er klar for det må det være med en i samme livssituasjon som er ferdig med barn osv. maks 5 år +/- Anonymkode: d1342...a5f Det er interessant det du skriver – for det virker som om du egentlig ønsker noe ganske nært, varmt og kontinuerlig… men samtidig holder på begrepet “uforpliktende” og sier at noe “seriøst” er uaktuelt, i hvert fall med en yngre mann. Men det du beskriver – turer, middager, sex, gjentatte møter – det er jo en form for seriøs relasjon, bare uten at man kaller det et forhold. Så kanskje spørsmålet ikke er om du vil ha noe “seriøst”, men hva du legger i begrepet seriøsitet? Mange sier at de vil ha noe uforpliktende, men det de egentlig mener er: “Jeg vil ha nærhet, men ikke eierforhold.” “Jeg vil ha stabilitet, men ikke langsiktige planer.” “Jeg vil føle meg ønsket, men ikke låst.” Og det er helt fair! Men da er det kanskje mer presist å si: “Jeg ønsker meg en kjæreste akkurat nå – men ikke nødvendigvis en livspartner.” For det gir mye mer rom for å være ærlig – både med deg selv og med de du møter. Å kalle det “uforpliktende” kan faktisk føre deg rett inn i kontakt med menn som ikke er emosjonelt til stede – og det høres ikke ut som det er det du vil. Så kanskje det handler mer om å bruke ord som speiler det du egentlig ønsker, og tørre å stå i det. For det er faktisk mer modig å si at man vil ha ekte nærhet, enn å si at man klarer seg med “moro uten forpliktelser”. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå