Gjest Mjauen Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Vet ikke helt hvor jeg skulle legge dette innlegget, så moderator får flytte det om det er et bedre egnet sted. Er det noen som kan gi meg en forklaring på hvorfor en verken kan levere meldekort eller søke etter ledige stillinger etter kl 23?? Et voksent menneske er da som regel våken etter kl 23 da, men aetat mener kanskje at en skal legge seg kl 21? Litt ironisk ment da.. Men jeg skjønner ikke hvorfor ikke tjenesten deres kan være døgnåpne på internett?!
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #2 Skrevet 13. mars 2006 De hadde faktisk problemer med at folk gjorde ting i fylla.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Aner ikke helt, men er det ikke mange nettsteder og speseilt de med tjenester som oppdaterer rundt kl. 24.00? Da vil de sikkert ha en frist fra siste innlevering til at innsamling og oppdateringer skjer....
minienthe Skrevet 13. mars 2006 #4 Skrevet 13. mars 2006 eller som vi fant ut her om dagen... de skal tvinge oss til å legge oss tidlig så vi kan møte opp ved åpningstid på morgenen
Grooo Skrevet 13. mars 2006 #5 Skrevet 13. mars 2006 Aner ikke helt, men er det ikke mange nettsteder og speseilt de med tjenester som oppdaterer rundt kl. 24.00? Da vil de sikkert ha en frist fra siste innlevering til at innsamling og oppdateringer skjer.... ← Når sidene er stengt fra 23-07 holder ikke denne teorien, men jeg klarer virkelig ikke å fatte hvorfor de stenger sidene..
lillesky Skrevet 13. mars 2006 #6 Skrevet 13. mars 2006 Veldig irriterende at de har stengt mellom 23-07.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #7 Skrevet 13. mars 2006 De hadde faktisk problemer med at folk gjorde ting i fylla. ← Heh, det risikerer de da i stor grad på dagtid også.. Vanlige oppegående mennesker setter seg gjerne ned i kveldingen for å gjøre ting, enten det være seg å levere meldekort eller betale regninger på nettbanken. * * * Ang oppdateringer - ingen nettbutikker gjør vel dette? at de må ha stengt hele natten fordi de skal telle opp bestillinger og gjøre arbeid på nettstedet?
TNode Skrevet 13. mars 2006 #8 Skrevet 13. mars 2006 Heh, de påstår at det er grunnet vedlikehold men jeg tviler litt på det
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #9 Skrevet 13. mars 2006 Dette er bare et ledd i Aetats skjulte motarbeidende agenda mot sine brukere!
Gjest Jobbsøker Skrevet 13. mars 2006 #10 Skrevet 13. mars 2006 Ja, det er veldig irriterende! Hvorfor tar det 3 uker fra du leverer dagpengesøknaden til du får pengene? Når man har 0 kr vil man jo gjerne ha penger med en gang!!!!!
vilde Skrevet 13. mars 2006 #12 Skrevet 13. mars 2006 Det er pga backup, samkjøring av systemer etc sier de. Syns også det er elendig, vanligvis kan man skjønne at de har nedetid feks 1 time pr døgn eller ikke så ofte engang. Spesielt kjedelig er det jo for de som bor i utlandet å søker jobb i Norge;) Feks en student i Australia som ligger 8-10 timer foran Norge! Tåpelig er det, men Aetat kan jo egnetlig gjøre akkuratt hva de vil de, vi kan mene hva vi vil:(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå