AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Del Skrevet 14. april Skal ta botox i morgen og tenkte å ta en styrketreningsøkt etterpå, men har hørt at man ikke skal svette og bli andpusten? Stemmer dette? Anonymkode: a9538...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Del Skrevet 14. april Nei, du skal ikke trene etter å ha tatt botox. Anonymkode: eb2ec...2c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal ta botox i morgen og tenkte å ta en styrketreningsøkt etterpå, men har hørt at man ikke skal svette og bli andpusten? Stemmer dette? Anonymkode: a9538...f0f Nope ikke de første 24 timene. Dette står jo på hjemmesiden der du skal om det er profesjonelt! Anonymkode: 37f1e...a85 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #4 Del Skrevet 15. april Man skal egentlig ikke det, men mange gjør det og stort sett går det bra. Vet om en som tok botox en halvtime før han skulle løpe maraton. Anonymkode: 749d0...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #5 Del Skrevet 15. april Jeg har tidligere lest at man ikke skal ta seg i ansiktet eller massere litt i timene etter botox, men behandleren jeg går til har sagt at det er gammel informasjon og at det ikke er så nøye Ts Anonymkode: a9538...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #6 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har tidligere lest at man ikke skal ta seg i ansiktet eller massere litt i timene etter botox, men behandleren jeg går til har sagt at det er gammel informasjon og at det ikke er så nøye Ts Anonymkode: a9538...f0f Jeg hadde vært skeptisk til behandleren din. Anonymkode: eb2ec...2c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #7 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har tidligere lest at man ikke skal ta seg i ansiktet eller massere litt i timene etter botox, men behandleren jeg går til har sagt at det er gammel informasjon og at det ikke er så nøye Ts Anonymkode: a9538...f0f Men hvorfor gidde å ta på det og masssere? Bare la det være, det er superenkelt. Anonymkode: 2fbdb...8f1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #8 Del Skrevet 18. april Ikke svette, ikke sole deg og ikke henge med hodet den første dagen. At man ikke skal massere området tror jeg er i en eller to uker. Anonymkode: 99dea...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå