AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:28 #1 Del Skrevet mandag kl 21:28 Skal ta botox i morgen og tenkte å ta en styrketreningsøkt etterpå, men har hørt at man ikke skal svette og bli andpusten? Stemmer dette? Anonymkode: a9538...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:33 #2 Del Skrevet mandag kl 22:33 Nei, du skal ikke trene etter å ha tatt botox. Anonymkode: eb2ec...2c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:42 #3 Del Skrevet mandag kl 22:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal ta botox i morgen og tenkte å ta en styrketreningsøkt etterpå, men har hørt at man ikke skal svette og bli andpusten? Stemmer dette? Anonymkode: a9538...f0f Nope ikke de første 24 timene. Dette står jo på hjemmesiden der du skal om det er profesjonelt! Anonymkode: 37f1e...a85 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:39 #4 Del Skrevet tirsdag kl 04:39 Man skal egentlig ikke det, men mange gjør det og stort sett går det bra. Vet om en som tok botox en halvtime før han skulle løpe maraton. Anonymkode: 749d0...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:23 #5 Del Skrevet tirsdag kl 05:23 Jeg har tidligere lest at man ikke skal ta seg i ansiktet eller massere litt i timene etter botox, men behandleren jeg går til har sagt at det er gammel informasjon og at det ikke er så nøye Ts Anonymkode: a9538...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:19 #6 Del Skrevet tirsdag kl 13:19 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har tidligere lest at man ikke skal ta seg i ansiktet eller massere litt i timene etter botox, men behandleren jeg går til har sagt at det er gammel informasjon og at det ikke er så nøye Ts Anonymkode: a9538...f0f Jeg hadde vært skeptisk til behandleren din. Anonymkode: eb2ec...2c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:32 #7 Del Skrevet tirsdag kl 14:32 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har tidligere lest at man ikke skal ta seg i ansiktet eller massere litt i timene etter botox, men behandleren jeg går til har sagt at det er gammel informasjon og at det ikke er så nøye Ts Anonymkode: a9538...f0f Men hvorfor gidde å ta på det og masssere? Bare la det være, det er superenkelt. Anonymkode: 2fbdb...8f1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 03:50 #8 Del Skrevet fredag kl 03:50 Ikke svette, ikke sole deg og ikke henge med hodet den første dagen. At man ikke skal massere området tror jeg er i en eller to uker. Anonymkode: 99dea...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå