Gå til innhold

Fraskilte sladrer om at ex'n jobber svart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest baby-E
Skrevet

er i mot svart arbeid jeg, så det syns jeg bare er bra

Gjest Gjest
Skrevet

Synes det er barnslig og patetisk, jeg.

Gjest baby-E
Skrevet

må bare få sagt at det er teit at de skal vente til de er fraskilt, og at de ikke tar et oppgjør mens de fortsatt er sammen.,

At de liksom skal gjøre det som "hevn"...

Skrevet

Men det er kanskje betenkelig at eks-kona syntes det var greit å leve på svarte penger mens hun var gift med mannen, for så å bli dobbeltmoralsk og angi han når hun skal ha barnebidrag?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes de som sladrer først når de ikke får noe utbytte av de svarte pengene selv, også burdt blitt straffet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er jo litt patetisk når motivasjonen for å sladre er at de selv ikke lenger får dele de svarte pengene..

Gjest Gjest
Skrevet

Send en torpedo for å banke opp ex'en. Enkelt og greit. Fight fire with fire.

Gjest baby-E
Skrevet
Send en torpedo for å banke opp ex'en. Enkelt og greit. Fight fire with fire.

dette er jeg hvertfall i mot..

Gjest King James
Skrevet

Jeg synnes dette viser den sanne ondskap og hevnlyst som ligger i alle kvinner.

For og si det jeg er i mot svartarbeid.... Og vist man skal sladre så før man gjøre det mens man er gift ikke etter på.

Klart dobbelmoral og ondskap og hevn. Enda en grunn og holde seg singel.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er svært sjelden at menn sladrer på ekskona.

- Det skyldes nok at det er flest menn som jobber i de svarte yrkene, mener Erichsen.

Tvilsomt. Kvinner er noen ekle, smålige vesener. Det er nok grunnen. Det finnes jo ingen kvinner som vasker eller har barnepass for svarte penger...

Skrevet

Dere som har så mye negativt å si om kvinner, hva gjør dere på et kvinneforum? Dere må nesten regne med å se noen her.

Gjest King James
Skrevet

Jeg har like mye negativt som posetivt og si om kvinner.

og det samme gjelder menn. Men jeg holder ikke tilbake når jeg vil si noe negativt uansett om det er menneske eller dyr.

hva gjør jeg her..Det er noe jeg ofte lurer på.

Gjest Gjest
Skrevet
Dere som har så mye negativt å si om kvinner, hva gjør dere på et kvinneforum? Dere må nesten regne med å se noen her.

Et bra sted å fortelle sannheten om smålige kvinner.

Skrevet
Jeg synes de som sladrer først når de ikke får noe utbytte av de svarte pengene selv, også burdt blitt straffet.

Helt enig. Hva skal man svare hvis man blir avhørt av politiet om saken? Om man f eks får spørsmål om x-dama vet hvor lenge det har pågått. Mulig ho blir litt svar skyldig da ja. Hehe

Gjest Gjest
Skrevet

Kun forsmådde ekser som skal hevne seg som gjør sånn.

Men tenk om vedkommende arbeider svart for å få bedre råd pga mye bidragsbetaling,og når foreldrene jobber svart så kommer det barna også tilgode.

Det tenker ikke den forsmådde eksen på.

jeg jobber svart selv.

Kjenner flere som gjør det.

Og har absolutt ikke noe imot det.

pengene mine kommer barna mine tilgode,da kan vi gjøre mer ting sammen og ta på seg spanderbuksene litt oftere.

Gjest Gjesta
Skrevet
På grunn av det svarte arbeidet, får ikke kvinnen så mye bidrag som hun har krav på og hevner seg derved ved å gå til Skatteetaten.

Når fedrene velger å jobbe svart for å slippe å betale bidrag for ungene sine så er det akkurat like gode. Jeg kjenner til mange tilfeller der mannen etter å ha skilt seg begynner å jobbe mye svart for å slippe å betale bidrag.

Gjest Gjest
Skrevet

hvorfor er det bare menn som må betale bidrag ?

Gjest gjest1
Skrevet
Hva synes dere om kvinner og menn som sladrer på ex'n sin til Skatteetaten?!

Det er dårlig gjort, synes nå jeg!

http://www.nrk.no/nyheter/okonomi/5551870.html

vel, hvis han er oppført med dritliten inntekte og betaler minstebidrag for ungene, mens han lever kjempefett, og moren sliter for å få endene til å møtes, så forstår jeg det innmari godt.

Nyter ungene godt av det, så ville jeg sett mellom fingrene med det - og det ville sikkert mødrene også.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...