AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Del Skrevet 14. april Hei! Jeg har et teit dilemma/spørsmål 😂 jeg skal gifte meg i sein høst/mot jul. Til vanlig har jeg brunt hår, men for noen år siden farget jeg det i mørk ginger farge. Altså ikke knall oransje og heller ikke rødt, mer naturlig mørk ginger (fargen heter amber L’Oréal 645). Alle sier jeg kler den veldig og jeg velger å stole på det😅 det jeg nå lurer på er om jeg burde gå tilbake til min naturlige farge før bryllupet eller ikke? Blir jeg å angre på denne fargen når jeg ser tilbake på bildene? 😂 vet det er teit spørsmål men 😂 Anonymkode: 4b5ac...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest selkie Skrevet 14. april #2 Del Skrevet 14. april 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Jeg har et teit dilemma/spørsmål 😂 jeg skal gifte meg i sein høst/mot jul. Til vanlig har jeg brunt hår, men for noen år siden farget jeg det i mørk ginger farge. Altså ikke knall oransje og heller ikke rødt, mer naturlig mørk ginger (fargen heter amber L’Oréal 645). Alle sier jeg kler den veldig og jeg velger å stole på det😅 det jeg nå lurer på er om jeg burde gå tilbake til min naturlige farge før bryllupet eller ikke? Blir jeg å angre på denne fargen når jeg ser tilbake på bildene? 😂 vet det er teit spørsmål men 😂 Anonymkode: 4b5ac...2ab Jeg ville ha gått tilbake til den fargen jeg har hatt mest i mitt voksne liv og som ser mest naturlig ut. Men om du stortrives med mørk ginger (som jo er veldig vakkert) så er det jo ikke feil, men sikkert ikke noe du skal ha om 5-10 år? Er jo fint med brudebilder som ligner deg senere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Del Skrevet 14. april Jeg ville også ha gått tilbake til min naturlige hårfarge, nettopp med tanke på at det skal tas bilder. Anonymkode: 791bf...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #4 Del Skrevet 16. april Den hårfargen du føler deg penest/mest vel med. Anonymkode: 8dc82...143 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #5 Del Skrevet 17. april Hvis du trives med denne fargen nå, så er det jo sånn du ser ut nå. Brudebildene blir daterte uansetf, vi er i endring hele livet. Hvis du føler deg som deg selv er det ingen grunn til å endre på noe nå. Anonymkode: a6372...18b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Del Skrevet 29. april Nei, ikke gidd å bli grå mus. Anonymkode: 96fa2...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #7 Del Skrevet 29. april Du har jo hatt fargen i flere år. Ville beholdt den om du ellers liker den. Anonymkode: eca6e...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #8 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, ikke gidd å bli grå mus. Anonymkode: 96fa2...ca6 Brunt hår kan jo være ganke så fint det! Synes uansett vi bør slutte med begreper som grå mus. En tråd for litt siden utviklet seg til å bli en tråd hvor den ene etter den andre kom opp med hvor stygt de synes rødt hår var. Jeg som rådhåra ble faktisk litt lei meg av å lese det og kan derfor tenke meg at folk med brunt hår kan bli lei seg av å bli betegna som grå mus Anonymkode: fd3f6...a71 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå