AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:58 #1 Del Skrevet mandag kl 19:58 Hei! Jeg har et teit dilemma/spørsmål 😂 jeg skal gifte meg i sein høst/mot jul. Til vanlig har jeg brunt hår, men for noen år siden farget jeg det i mørk ginger farge. Altså ikke knall oransje og heller ikke rødt, mer naturlig mørk ginger (fargen heter amber L’Oréal 645). Alle sier jeg kler den veldig og jeg velger å stole på det😅 det jeg nå lurer på er om jeg burde gå tilbake til min naturlige farge før bryllupet eller ikke? Blir jeg å angre på denne fargen når jeg ser tilbake på bildene? 😂 vet det er teit spørsmål men 😂 Anonymkode: 4b5ac...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selkie Skrevet mandag kl 20:14 #2 Del Skrevet mandag kl 20:14 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Jeg har et teit dilemma/spørsmål 😂 jeg skal gifte meg i sein høst/mot jul. Til vanlig har jeg brunt hår, men for noen år siden farget jeg det i mørk ginger farge. Altså ikke knall oransje og heller ikke rødt, mer naturlig mørk ginger (fargen heter amber L’Oréal 645). Alle sier jeg kler den veldig og jeg velger å stole på det😅 det jeg nå lurer på er om jeg burde gå tilbake til min naturlige farge før bryllupet eller ikke? Blir jeg å angre på denne fargen når jeg ser tilbake på bildene? 😂 vet det er teit spørsmål men 😂 Anonymkode: 4b5ac...2ab Jeg ville ha gått tilbake til den fargen jeg har hatt mest i mitt voksne liv og som ser mest naturlig ut. Men om du stortrives med mørk ginger (som jo er veldig vakkert) så er det jo ikke feil, men sikkert ikke noe du skal ha om 5-10 år? Er jo fint med brudebilder som ligner deg senere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:37 #3 Del Skrevet mandag kl 22:37 Jeg ville også ha gått tilbake til min naturlige hårfarge, nettopp med tanke på at det skal tas bilder. Anonymkode: 791bf...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:26 #4 Del Skrevet onsdag kl 21:26 Den hårfargen du føler deg penest/mest vel med. Anonymkode: 8dc82...143 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:56 #5 Del Skrevet torsdag kl 07:56 Hvis du trives med denne fargen nå, så er det jo sånn du ser ut nå. Brudebildene blir daterte uansetf, vi er i endring hele livet. Hvis du føler deg som deg selv er det ingen grunn til å endre på noe nå. Anonymkode: a6372...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå