Gratis Skrevet 20. april 2025 #41 Skrevet 20. april 2025 (endret) newman01 skrev (1 time siden): Private aktører er ikke nødvendigvis dårligere enn offentlig tjenestetilbud. Jeg foretrekker Dr.Dropin fremfor fastlegen min siden jeg slipper å vente 14 dager på en time. Forsikringen min dekker en del av kostnadene. At kommuneøkonomien er dårlig er i ekstremt mange tilfeller selvforskyldt. Var det strengt nødvendig for Bodø å brenne av en milliard på et nytt rådhus? Var det streng nødvendig av Bodø Arbeiderparti å kjøpe designersofaer til 70’000kr stk for å sitte i? Stavanger har også brukt enorme beløp på rådhus siste årene, inkludert kaffemaskiner til 180’000kr stk, pluss moms! Dette er penger som kunne vært brukt på velferd Pratet med ei dame på toget for et par måneder siden og hun fortalte at etter at hennes datter byttet til en ny internasjonal skole i Tønsberg ble det helt slutt på mobbingen. Jeg var glad for henne selvsagt, men samtidig blir jeg forbanna på alle disse ubrukelige menneskene i det offentlige Norge som sitter med gode lønninger og gjør INGENTING! Endret 20. april 2025 av Gratis
Egenskap Skrevet 20. april 2025 Forfatter #42 Skrevet 20. april 2025 Gratis skrev (12 timer siden): Det jeg savner er en diskusjon i media. Rett og slett fordi veldig mye burde vært mye tydeligere bedre. Hva brukes pengene til i dag vs 30 år siden? 1000 vis av milliarder uten at vi på noen som helst måte kan skryte av en bedre skole. Hadde dette vært et firma så hadde alle vært byttet ut for lenge siden. Diskusjon i media er ikke konstruktivt og vil forberede på situasjoner, ja, du kan starte leser innlegg i din lokalavis. Men det handler om enkel personer som tar opp mikrofonen, og stiller spørsmål om det vesentlige som blir holdt munn om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå