Ulven Skrevet 15. april #41 Del Skrevet 15. april Jeg hadde elsket å få et ukeblad, litt sjokolade og noe drikke på døra. Men bare sett det ved døra og send melding etter at du har dratt igjen om at det står der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnastar Skrevet 15. april #42 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg burde nok ha skrevet litt mer i hi. Har snakket med henne på telefon og spurt om hun trenger noe. Hun sa hun hadde alt hun trengte, av både mat og drikke. Synes bare det er trist for henne å være alene hjemme nå i påsken. Så tenkte kanskje å handle noe å sette på døren bare. Blomster, blad, noen fine lys til å tenne om kvelden eller noe ekstra godt. Om dere har tips til det. ts Anonymkode: ab2da...4c2 Hvorfor spør du KG, når du har fått et konkret svar fra venninna di?! Lær deg å akseptere et nei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #43 Del Skrevet 15. april En god venninne ringer og spør hvordan det går og om hun trenger hjelp til noe. Du trenger ikke å komme med gaver. Si heller at hun kan si i fra når og hvis hun blir bedre og ønsker selskap. Anonymkode: 30316...ff3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. april #44 Del Skrevet 15. april Jeg hadde satt pris på om noen ringte men jeg vil bare være i fred når jeg er syk og orker ikke besøk. Overraskende besøk hadde jeg ikke sluppet inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #45 Del Skrevet 15. april Jeg hadde influensa for første gang i mitt 39-årige liv i vinter. Var så syk at jeg lå i en døs med smerter. Tror kanskje noen her forveksler influensa og kraftig forkjølelse. Jeg hadde iallfall ikke orket NOE som helst av levering på døra eller besøk, så syk var jeg. Om det er en venn du setter pris på, send vedkommende heller en overraskende blomsterbukett når som helst ellers. Det er nok mye lurere når vedkommende har influensa og har sagt fra hva som behøves; ha respekt for grensene som settes. Anonymkode: 9bc71...1d4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #46 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Eplejus, blå farris, Ritz kjeks og suppeposer. Man trenger mye væske og en balansert blanding av salter og søtt. Jeg blander 50/50 eplejus og farris. Eller funlight og farris. Jeg har kjøpt dette til mine venner når de er syke når jeg har hatt muligheten til det. Det siste man orker som regel er å gå på butikken. Chilinøtter er og godt. Anonymkode: 1d05a...888 Fun light er vel ikke så lurt om målet er å få i seg sukker Anonymkode: 5f491...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #47 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Fun light er vel ikke så lurt om målet er å få i seg sukker Anonymkode: 5f491...0d4 Viktigste er at man får i seg nok væske 😉 Anonymkode: 1d05a...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #48 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Viktigste er at man får i seg nok væske 😉 Anonymkode: 1d05a...888 Det er sant, men i kommentaren over var målet å få i seg noe søtt Anonymkode: 5f491...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 17. april #49 Del Skrevet 17. april Jeg syns du er en omtenksom venn, ts. Jeg ville satt pris på en melding med ønske om god bedring og beskjed om å si fra hvis jeg vil ha besøk. Jeg er heldigvis utrolig sjelden syk, men må innrømme at de få gangene jeg er det, så har jeg som regel nok med meg selv. Setter allikevel pris på meldinger som viser at noen tenker på meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #50 Del Skrevet 17. april Med influensa er man SYK. Det er ikke tid for å kose seg. Man sover, presser seg opp på do, og sovner umiddelbart når man er tilbake i sengen. Hun har ingen glede av dilldall. Anonymkode: e5673...612 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #51 Del Skrevet 17. april Å være i fred. Anonymkode: 2c30f...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 18. april #52 Del Skrevet 18. april Jeg hadde ønsket å være i fred, mas er det verste jeg vet når jeg er syk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #53 Del Skrevet 18. april Jeg hadde ikke gått på besøk til noen som har influensa. Liker ikke å være syk🤧 Anonymkode: e5af6...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #54 Del Skrevet 18. april Hvis jeg er skikkelig syk og dårlig ønsker jeg å være i fred. Slitsomt å svare på meldinger og kutte til og ordne en blomsterkvast. Selv om det er veldig hyggelig av deg. Spør henne heller med på velværeavdeling sammen med deg når hun er blitt frisk. Anonymkode: a4cac...756 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #55 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 7.55): Du vet tydeligvis ikke hva influensa er. Det siste man ønsker seg er diverse overraskelser. Og nei, det er ikke trist å være alene når man er sengeliggende syk. Anonymkode: 30316...ff3 Jo, det er nitrist. Selv da jeg hadde Norovirus og lå i senga og kaldsvettet, så bar det veldig fint å vite at mannen var i rommet ved siden av. Og at det tikket inn en og annen melding og snap. Men KG er jo full av "livets harde skole.." Jeg ville mulig bestilt en morgenlevering, det er alltid koselig. Man sparer/fryser bare det man ikke orker. Men i det minste en og annen melding om at noen tenker på deg. Anonymkode: 7f19a...d3d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #56 Del Skrevet 19. april Jeg hadde ønsket meg ingefær shot, gjerne de små flaskene de selger på f.eks. kiwi/rema. Hadde satt pris på Paracet og Ibux. Frukt som var kuttet opp i biter. Anonymkode: 5af1b...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #57 Del Skrevet 19. april Det absolutt siste jeg ville hatt er uanmeldt oppmøte på døra. Anonymkode: e21e0...827 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #58 Del Skrevet 19. april Når jeg er syk så vil jeg ikke snakke med samboeren min en gang, så hadde du vært min venninne ville jeg satt pris på en melding med "god bedring, si i fra om jeg kan hjelpe til med noe" og deretter total stillhet. Jeg vil bare sove og få være i fred. Anonymkode: e49d7...0bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 20. april #59 Del Skrevet 20. april Ingenting. Jeg vil være i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #60 Del Skrevet 20. april Ingenting. La meg være i fred. Influensaen er over, så det er nok bare en forkjølelse. Anonymkode: 1bf4d...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå