AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Del Skrevet 14. april En venninne av meg ligger hjemme alene med influensa nå. Resten av familien hennes er på hytta. Har lyst å overraske henne med noe. Hva hadde du satt pris på? Anonymkode: ab2da...4c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Del Skrevet 14. april Er det ikke bedre å avtale med henne at du skal handle for henne så hun kan skrive en liste? Og hvis du vil overraske henne med noe i samme slengen kan du jo kjøpe med blomster (som er snittet fra før så hun slipper å gjøre det) eller lignende. Anonymkode: b6286...113 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Del Skrevet 14. april Tenker du kan skremme henne sent i kveld eller i natt? Banke på døra og gjemme deg bak en busk. Stå litt unna huset og så roper du navnet hennes. Anonymkode: 6063a...f07 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Del Skrevet 14. april Et spørsmål om du skal handle noe for henne? Ellers ville jeg villet være i fred Anonymkode: e1cb1...720 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Del Skrevet 14. april For min del hadde jeg ønsket å få være i fred. Anonymkode: d1160...1d8 20 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #6 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva hadde du satt pris på? Anonymkode: ab2da...4c2 Å få være i fred. Anonymkode: d9d81...ab0 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #7 Del Skrevet 14. april jeg ville satt pris på å få være i fred.. Anonymkode: 15fd0...6c1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 14. april #8 Del Skrevet 14. april Send en melding og spør om du skal handle noe. Utover det, bare skriv god bedring og la henne være i fred. Jeg hadde ikke orket at noen kom på døra, hadde ikke klart å sette særlig pris på blomster eller morgenlevering eller noe. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #9 Del Skrevet 14. april For min del hadde det vært ingenting, jeg elsker å være alene, særlig når jeg er syk. Men du kjenner jo din venninne best. Jeg har venner jeg bare hadde sendt en melding om at de får gi beskjed om de trenger noe. Og andre jeg hadde dratt innom med noe godteri. De er ulike som personer og setter pris på ulike ting Anonymkode: 468ff...c45 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #10 Del Skrevet 14. april Jeg ville også helst være i fred. Du kan evt spørre henne om hun ønsker du skal handle noe til henne. Anonymkode: 71ec8...bc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #11 Del Skrevet 14. april Jeg burde nok ha skrevet litt mer i hi. Har snakket med henne på telefon og spurt om hun trenger noe. Hun sa hun hadde alt hun trengte, av både mat og drikke. Synes bare det er trist for henne å være alene hjemme nå i påsken. Så tenkte kanskje å handle noe å sette på døren bare. Blomster, blad, noen fine lys til å tenne om kvelden eller noe ekstra godt. Om dere har tips til det. ts Anonymkode: ab2da...4c2 3 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #12 Del Skrevet 14. april Få tilsendt en carepackage med frukt, paracet og te. Evt at Foodora leverte en suppe med masse chili i. Anonymkode: f81d5...92b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #13 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun sa hun hadde alt hun trengte, av både mat og drikke. Anonymkode: ab2da...4c2 Det tolker jeg som "nei takk". Anonymkode: d9d81...ab0 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #14 Del Skrevet 14. april Jeg ville vært i fred med mindre jeg hadde bedt om hjelp. Er jeg syk vil jeg helst ligge alene å bli frisk.. Anonymkode: 31995...5e6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #15 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg burde nok ha skrevet litt mer i hi. Har snakket med henne på telefon og spurt om hun trenger noe. Hun sa hun hadde alt hun trengte, av både mat og drikke. Synes bare det er trist for henne å være alene hjemme nå i påsken. Så tenkte kanskje å handle noe å sette på døren bare. Blomster, blad, noen fine lys til å tenne om kvelden eller noe ekstra godt. Om dere har tips til det. ts Anonymkode: ab2da...4c2 Hvis man har influensa har man lite glede av å tenne lys eller dille med blomster. Da ligger man vel ofte rett ut med feber og vondt i kroppen, og vil helst bare sove. Du kan jo eventuelt sende henne en melding hver dag og spørre hvordan det går, og slenge på en påminnelse om at hun bare må si ifra om hun trenger noe. Det holder i massevis. Anonymkode: 341e2...05f 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #16 Del Skrevet 14. april Det er nok med bare en god bedringsmelding. Da jeg hadde influensa i fjor vår lå jeg bare og sov. Typ 24/7. Maten jeg prøvde å få i meg kom bare ut igjen. Anonymkode: 4d4ce...03a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 14. april #17 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): En venninne av meg ligger hjemme alene med influensa nå. Resten av familien hennes er på hytta. Har lyst å overraske henne med noe. Hva hadde du satt pris på? Anonymkode: ab2da...4c2 Da har du spurt. Du tenker ut fra din egen friske posisjon akkurat nå, hun er syk og det er virkelig ikke sikkert hun ønsker at noen skal komme med lys og blomster! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #18 Del Skrevet 14. april Det er ikke trist å være alene når man er skikkelig dårlig (som man som regel er ved influensa), det er himmelsk å bare ha seg selv å tenke på uten dårlig samvittighet. Jeg orker hvertfall ikke tenne lys, lese blader eller spise noe godt da. Det eneste jeg vil er å sove/slappe av og være i fred. Anonymkode: 11ded...e8d 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #19 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg burde nok ha skrevet litt mer i hi. Har snakket med henne på telefon og spurt om hun trenger noe. Hun sa hun hadde alt hun trengte, av både mat og drikke. Synes bare det er trist for henne å være alene hjemme nå i påsken. Så tenkte kanskje å handle noe å sette på døren bare. Blomster, blad, noen fine lys til å tenne om kvelden eller noe ekstra godt. Om dere har tips til det. ts Anonymkode: ab2da...4c2 Skjønner tanken din, men verken blomster, levende lys eller blader er interessante når man er syk med influensa! Hun har neppe noen normale kvelder eller dager for den saks skyld, og levende lys tenner man som regel ikke når man er dårlig... Jeg hadde influensa i julen, gikk glipp av både julaften og 1.juledagsmiddag, men akkurat der og da gav jeg blaffen i det. Jeg var syk og hadde høy feber, det eneste jeg ville, og gjorde, var å ligge under dynen. Anonymkode: 7701b...8e2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #20 Del Skrevet 15. april Du vet tydeligvis ikke hva influensa er. Det siste man ønsker seg er diverse overraskelser. Og nei, det er ikke trist å være alene når man er sengeliggende syk. Anonymkode: 30316...ff3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå