AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #1 Skrevet 14. april 2025 Jeg har kun én t-skjorte jeg kler. Jeg har lange og tynne bein og armer, lang overkropp, men en stor mage. Jeg ser macho ut i nesten alle klær. Men denne ene t-skjorten er lengre ved magen, men går opp på sidene. Noen som vet hva den fasongen heter? Den er veldig flatterende. Anonymkode: bb7f9...bbb
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #2 Skrevet 14. april 2025 Jeg vet hva du prater om. Har en kjæreste som har litt mage. Han har en t-skjorte som er slik du beskriver og skulle gjerne fått tatt i flere for de er veldig kledelige, men jeg har ikke funnet noe. Anonymkode: f4b7c...d8f
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #3 Skrevet 14. april 2025 Kanskje noe à la dette? Det er riktignok for menn: https://www.emp-shop.no/p/long-shaped-turnup-tee/398361.html?model=true Chat GPT foreslår dette: Scallop Hem T-shirt: Has a slightly elongated front and back with rounded curves, and shorter sides. It gives a more styled, layered look — often seen in streetwear or modern casual fits. Sometimes also labeled as: Drop cut tee Rounded hem tee Extended length tee (though not all extended tees have the curved hem) They're popular in both men's and women's fashion, and brands like Represent, ASOS, Zanerobe, Fear of God, and H&M sometimes carry them. Anonymkode: f4b7c...d8f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå