Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill, gi lyd fra deg, ts. 

Anonymkode: 2cba0...fdb

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det @Bil123

Jeg har lest gjennom denne og den andre tråden din om kontakten med spillvennen fra USA. Håper alt er bra med deg. ♥️

Forhåpentligvis betyr det at du ikke skriver noe at dere har det fint sammen. Jeg kan godt forstå at du ikke vil kaste bort den dyrebare tida mens han er i Norge på å henge her på KG. Samtidig kjenner jeg også på uro og bekymring. Enten i form av at han ikke kommer og kanskje har bedt om penger, eller enda verre at han mishandler deg. 

Kan du gi et bitte lite livstegn? Du trenger ikke å skrive noe utfyllende innlegg, men bare gi oss et tegn på om alt er bra, eller om det ikke er det. 

Ønsker deg masse lykke til videre! :klem:

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde, Ts?

Anonymkode: e154a...498

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han kom ikke, iflg den andre tråden. 

Anonymkode: 84930...cd4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva skjedde, Ts?

Anonymkode: e154a...498

Mannen kom aldri da TS skulle møte han på Gardermoen. Hun skriver om det her:

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Blitt lurt. Gått fem på. For et opplegg.

Er det for godt til å være sant? Ja. Hvis svaret er ja, så ER det det. 

Jeg er redd du har vært litt for naiv her, TS. 

Anonymkode: c85ed...7c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS skriv det på tabbe kvota han loppa deg ikke for penger osv.. og en ekstra tur til Gardermoen går greit.. skjønner man kan bli blåst av banen av en sjarmerende kar, så ja dette lærer du av. 

Neste gang blir du mer skeptisk. 

Mange som skrev at alt er too good to be true..stemmer som regel, men fikk ikke inntrykk av at en gaming mann fra usa var noe spesielt da men. Hadde det vært en som påsto han var på Peace keeping mission in kuwait så burde det ringt noen bjeller da. Detta går bra ts... kommer flere kjekke menn skal du se. 

Anonymkode: dc8a5...ab5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

TS skriv det på tabbe kvota han loppa deg ikke for penger osv.. og en ekstra tur til Gardermoen går greit.. skjønner man kan bli blåst av banen av en sjarmerende kar, så ja dette lærer du av. 

Neste gang blir du mer skeptisk. 

Mange som skrev at alt er too good to be true..stemmer som regel, men fikk ikke inntrykk av at en gaming mann fra usa var noe spesielt da men. Hadde det vært en som påsto han var på Peace keeping mission in kuwait så burde det ringt noen bjeller da. Detta går bra ts... kommer flere kjekke menn skal du se. 

Han skrev at han var brannmann og masse slik som for meg hadde satt i gang alarmklokkene. Men noen vil jo tro på absolutt alt, da. Virker kanskje troverdig for noen, men da har de ikke levd noe særlig. Mener ikke aldersmessig, bare erfaringsmessig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han skrev at han var brannmann og masse slik som for meg hadde satt i gang alarmklokkene. Men noen vil jo tro på absolutt alt, da. Virker kanskje troverdig for noen, men da har de ikke levd noe særlig. Mener ikke aldersmessig, bare erfaringsmessig. 

er det noe spesielt med brannmenn da?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er vel brannmann siden han har sendt TS snapper når han har vært på jobb...

Anonymkode: 8e934...72b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han er vel brannmann siden han har sendt TS snapper når han har vært på jobb...

Må ikke være han. Snap kan være stjålet fra andre, filmet fra andre, osv. 

Som om ingen her har sett Catfish i det hele tatt 😛

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

er det noe spesielt med brannmenn da?

Brannmann, veteran og synlig greit med penger? Tre ting som ofte gir tillit, spenning og tiltrekning?

• Liker 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (29 minutter siden):

Brannmann, veteran og synlig greit med penger? Tre ting som ofte gir tillit, spenning og tiltrekning?

Brannmann er et lavstatusyrke. Veteran vil si en som trolig har traumer fra krig. Greit med penger er det eneste positive i den beskrivelsen. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Et superrigget tv-show er neppe retningsgivende😂

Anonymkode: 018aa...581

Skrevet
Hulderen skrev (3 timer siden):

Brannmann er et lavstatusyrke. Veteran vil si en som trolig har traumer fra krig. Greit med penger er det eneste positive i den beskrivelsen. 

Og allikevel får brannmenn og veteraner ekstremt mye oppmerksomhet på datingmarkedet. Forstå det den som kan.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg regnet med at det var vanlig snap, ikke bare klipp sendt via snap chat. At noe er mulig betyr ikke at det er sannsynlig. Det vi vet sikkert om denne karen var at han løy når han sa han skulle komme og besøke TS. Ut over det er det ikke nødvendig å fantasere så veldig.

AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (14 timer siden):

Det å beskytte folk mot branner, og redde dem ut av dem er lavstatus nå? Det var nytt for meg.

Anonymkode: 173b7...62b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (14 timer siden):

Men TS er norsk da. Ikke amerikaner. Så det virker (antakeligvis) mye mer stas for en norsk person når en amerikansk kar sier "jeg liker deg, og jeg er brannmann". 

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det å beskytte folk mot branner, og redde dem ut av dem er lavstatus nå? Det var nytt for meg.

Anonymkode: 173b7...62b

Det er viktig og nødvendig yrke, men det gir det ikke høy status. Det samme gjelder renovasjonspersonell og vaskepersonell.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...