AnonymBruker Skrevet 21. april 2025 #121 Skrevet 21. april 2025 Vær så snill, gi lyd fra deg, ts. Anonymkode: 2cba0...fdb 2 3 1
Kniv & gaffel Skrevet 23. april 2025 #122 Skrevet 23. april 2025 Hvordan går det @Bil123? Jeg har lest gjennom denne og den andre tråden din om kontakten med spillvennen fra USA. Håper alt er bra med deg. ♥️ Forhåpentligvis betyr det at du ikke skriver noe at dere har det fint sammen. Jeg kan godt forstå at du ikke vil kaste bort den dyrebare tida mens han er i Norge på å henge her på KG. Samtidig kjenner jeg også på uro og bekymring. Enten i form av at han ikke kommer og kanskje har bedt om penger, eller enda verre at han mishandler deg. Kan du gi et bitte lite livstegn? Du trenger ikke å skrive noe utfyllende innlegg, men bare gi oss et tegn på om alt er bra, eller om det ikke er det. Ønsker deg masse lykke til videre! 1 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2025 #124 Skrevet 5. mai 2025 Han kom ikke, iflg den andre tråden. Anonymkode: 84930...cd4 1 2
Kniv & gaffel Skrevet 6. mai 2025 #125 Skrevet 6. mai 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva skjedde, Ts? Anonymkode: e154a...498 Mannen kom aldri da TS skulle møte han på Gardermoen. Hun skriver om det her: 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2025 #126 Skrevet 6. mai 2025 Blitt lurt. Gått fem på. For et opplegg. Er det for godt til å være sant? Ja. Hvis svaret er ja, så ER det det. Jeg er redd du har vært litt for naiv her, TS. Anonymkode: c85ed...7c4 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #127 Skrevet 7. mai 2025 TS skriv det på tabbe kvota han loppa deg ikke for penger osv.. og en ekstra tur til Gardermoen går greit.. skjønner man kan bli blåst av banen av en sjarmerende kar, så ja dette lærer du av. Neste gang blir du mer skeptisk. Mange som skrev at alt er too good to be true..stemmer som regel, men fikk ikke inntrykk av at en gaming mann fra usa var noe spesielt da men. Hadde det vært en som påsto han var på Peace keeping mission in kuwait så burde det ringt noen bjeller da. Detta går bra ts... kommer flere kjekke menn skal du se. Anonymkode: dc8a5...ab5 7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #128 Skrevet 7. mai 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): TS skriv det på tabbe kvota han loppa deg ikke for penger osv.. og en ekstra tur til Gardermoen går greit.. skjønner man kan bli blåst av banen av en sjarmerende kar, så ja dette lærer du av. Neste gang blir du mer skeptisk. Mange som skrev at alt er too good to be true..stemmer som regel, men fikk ikke inntrykk av at en gaming mann fra usa var noe spesielt da men. Hadde det vært en som påsto han var på Peace keeping mission in kuwait så burde det ringt noen bjeller da. Detta går bra ts... kommer flere kjekke menn skal du se. Anonymkode: dc8a5...ab5 Han skrev at han var brannmann og masse slik som for meg hadde satt i gang alarmklokkene. Men noen vil jo tro på absolutt alt, da. Virker kanskje troverdig for noen, men da har de ikke levd noe særlig. Mener ikke aldersmessig, bare erfaringsmessig. Anonymkode: c85ed...7c4 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #129 Skrevet 7. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han skrev at han var brannmann og masse slik som for meg hadde satt i gang alarmklokkene. Men noen vil jo tro på absolutt alt, da. Virker kanskje troverdig for noen, men da har de ikke levd noe særlig. Mener ikke aldersmessig, bare erfaringsmessig. Anonymkode: c85ed...7c4 er det noe spesielt med brannmenn da? Anonymkode: dc8a5...ab5 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #130 Skrevet 7. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han skrev at han var brannmann og masse slik som for meg hadde satt i gang alarmklokkene. Men noen vil jo tro på absolutt alt, da. Virker kanskje troverdig for noen, men da har de ikke levd noe særlig. Mener ikke aldersmessig, bare erfaringsmessig. Anonymkode: c85ed...7c4 Han er vel brannmann siden han har sendt TS snapper når han har vært på jobb... Anonymkode: 8e934...72b
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #131 Skrevet 7. mai 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han er vel brannmann siden han har sendt TS snapper når han har vært på jobb... Anonymkode: 8e934...72b Må ikke være han. Snap kan være stjålet fra andre, filmet fra andre, osv. Som om ingen her har sett Catfish i det hele tatt 😛 Anonymkode: c85ed...7c4 1
Snublefot62 Skrevet 8. mai 2025 #132 Skrevet 8. mai 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): er det noe spesielt med brannmenn da? Anonymkode: dc8a5...ab5 Brannmann, veteran og synlig greit med penger? Tre ting som ofte gir tillit, spenning og tiltrekning? 1
Hulderen Skrevet 8. mai 2025 #133 Skrevet 8. mai 2025 Snublefot62 skrev (29 minutter siden): Brannmann, veteran og synlig greit med penger? Tre ting som ofte gir tillit, spenning og tiltrekning? Brannmann er et lavstatusyrke. Veteran vil si en som trolig har traumer fra krig. Greit med penger er det eneste positive i den beskrivelsen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2025 #134 Skrevet 8. mai 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Må ikke være han. Snap kan være stjålet fra andre, filmet fra andre, osv. Som om ingen her har sett Catfish i det hele tatt 😛 Anonymkode: c85ed...7c4 Et superrigget tv-show er neppe retningsgivende😂 Anonymkode: 018aa...581
Snublefot62 Skrevet 8. mai 2025 #135 Skrevet 8. mai 2025 Hulderen skrev (3 timer siden): Brannmann er et lavstatusyrke. Veteran vil si en som trolig har traumer fra krig. Greit med penger er det eneste positive i den beskrivelsen. Og allikevel får brannmenn og veteraner ekstremt mye oppmerksomhet på datingmarkedet. Forstå det den som kan. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2025 #136 Skrevet 8. mai 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Må ikke være han. Snap kan være stjålet fra andre, filmet fra andre, osv. Som om ingen her har sett Catfish i det hele tatt 😛 Anonymkode: c85ed...7c4 Jeg regnet med at det var vanlig snap, ikke bare klipp sendt via snap chat. At noe er mulig betyr ikke at det er sannsynlig. Det vi vet sikkert om denne karen var at han løy når han sa han skulle komme og besøke TS. Ut over det er det ikke nødvendig å fantasere så veldig. Anonymkode: 8e934...72b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2025 #137 Skrevet 8. mai 2025 Hulderen skrev (14 timer siden): Brannmann er et lavstatusyrke. Veteran vil si en som trolig har traumer fra krig. Greit med penger er det eneste positive i den beskrivelsen. Det å beskytte folk mot branner, og redde dem ut av dem er lavstatus nå? Det var nytt for meg. Anonymkode: 173b7...62b 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2025 #138 Skrevet 8. mai 2025 Hulderen skrev (14 timer siden): Brannmann er et lavstatusyrke. Veteran vil si en som trolig har traumer fra krig. Greit med penger er det eneste positive i den beskrivelsen. Men TS er norsk da. Ikke amerikaner. Så det virker (antakeligvis) mye mer stas for en norsk person når en amerikansk kar sier "jeg liker deg, og jeg er brannmann". Anonymkode: c85ed...7c4
Hulderen Skrevet 8. mai 2025 #139 Skrevet 8. mai 2025 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det å beskytte folk mot branner, og redde dem ut av dem er lavstatus nå? Det var nytt for meg. Anonymkode: 173b7...62b Det er viktig og nødvendig yrke, men det gir det ikke høy status. Det samme gjelder renovasjonspersonell og vaskepersonell. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå