Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette her er jo ukritisk. Du er i beste fall naiv om du lar en fremmed du aldri har møtt BO HOS DEG I EN UKE

Anonymkode: 24f5b...cb9

Hadde mye heller fått ham til å leie en leilighet i nærheten gjennom airbnb. For som sagt, tenk om du ser på ham i 2 sek og skjønner at det er HELT uaktuelt. Det blir en laaaaaang og piiiiinlig uke... 

Anonymkode: 847ae...8b4

• Liker 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om det stemmer at han er brannmann, lastebilsjåfør og veteran, så begynner jeg å lure på hvor lenge han egentlig har tjenestegjort siden han er 35 år. (Ifølge den andre tråden). Han kunne jo ikke verve seg før han var 17 år med foreldrenes godkjenning, eller 18 år uten foreldrenes godkjenning.

Stemmer han Trump også? 

Anonymkode: 06642...0b6

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du aner ikke noe om kjemien dere imellom før dere har møttes.. Jeg hadde besøk av en fra Australia en gang. Han så overhodet ikke ut som på bildene, og det ble to veldig klamme og kleine døgn før han dro igjen. Hanvar jo bare snill, men hadde åpenbart veldig lyst på sex. Han lot meg heldigvis være i fred men likevel, skikkelig kleint..... 

Anonymkode: 847ae...8b4

Ja, det blir ho berre sånn, men det er en risk eg er villig til å ta.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Bil123 skrev (23 minutter siden):

Eg bruka dinna emojien for eg gidd ikkje stresse så veldig med framtida når eg ikkje veit noke enda. Derfor. Eg er veldig realistisk.

Poenget er jo uansett at det er ekstremt vanskeleg å få opphaldsløyve i Noreg!

• du ynskjer ikkje å bu i USA
  • han kan ikkje flytte frå borna i USA
  • du er allereie forelska

Du ser sjølv at dette blir "heart break" i lengden?

Anonymkode: 1d9f9...5ab

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Om det stemmer at han er brannmann, lastebilsjåfør og veteran, så begynner jeg å lure på hvor lenge han egentlig har tjenestegjort siden han er 35 år. (Ifølge den andre tråden). Han kunne jo ikke verve seg før han var 17 år med foreldrenes godkjenning, eller 18 år uten foreldrenes godkjenning.

Stemmer han Trump også? 

Han har fått militæret inn i brannmann. Så han har 17år der totalt. Og han kjører lastebil når han ikkje er på jobb som brannmann

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Poenget er jo uansett at det er ekstremt vanskeleg å få opphaldsløyve i Noreg!

• du ynskjer ikkje å bu i USA
  • han kan ikkje flytte frå borna i USA
  • du er allereie forelska

Du ser sjølv at dette blir "heart break" i lengden?

Anonymkode: 1d9f9...5ab

Eg velge å sjå det ann. 

AnonymBruker
Skrevet
Bil123 skrev (10 minutter siden):

Ja, det blir ho berre sånn, men det er en risk eg er villig til å ta.

Du skrev i forrige tråd at han skulle bo på hotell, men nå skal han bo hjemme hos deg. Hva skjedde med den opprinnelige planen? Han hadde jo mer enn nok penger påstod du... 

Anonymkode: 61516...eff

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skrev i forrige tråd at han skulle bo på hotell, men nå skal han bo hjemme hos deg. Hva skjedde med den opprinnelige planen? Han hadde jo mer enn nok penger påstod du... 

Det var faktisk eg som sa det var greit. Då får eg ett meir heilhetsinntrykk over mannen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og hvem har betalt flybilletten? 

Anonymkode: 84930...cd4

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Stemmer han Trump også? 

I følge den forrige tråden:

Sitat

Han har også vert soldat i Irak. I 3 år. 1 år av gangen. 

Ang Trump svarte hun i #154:

Sitat

Ja, men han støtter ikke kvinnesyn han. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bil123 skrev (Akkurat nå):

Det var faktisk eg som sa det var greit. Då får eg ett meir heilhetsinntrykk over mannen. 

Hvorfor??? Du ønsker trøbbel?? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor??? Du ønsker trøbbel?? 

Hun gir ham sikkert litt lommepenger også, så får hun et bedre inntrykk av hvordan pengebruken hans ser ut. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri turt å la en totalt fremmed mann bo hjemme hos meg. Du kjenner han ikke. Han kan være en løgner, en svindler eller i verste fall en voldtektsmann eller en drapsmann. Vær forsiktig, ts. Og bruk en annen kode enn sos til venninna di. 

Anonymkode: 2cba0...fdb

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bil123 skrev (10 minutter siden):

Du er skremmende naiv!

Du har barn, hvorfor i h..... velger du å utsette deg selv for potensiell fare?

Ser nå at mannen har vært tre år i Irak.

Det du ev. utsettes for, det vil indirekte eller direkte gå utover dine barn. Hvorfor tar du ikke bedre vare på deg selv og egen sikkerhet???

Og et helt legitimt spørsmål, hva betaler du av hans reise og opphold til/fra og i Norge?

Anonymkode: c2b55...ebf

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Du er skremmende naiv!

Du har barn, hvorfor i h..... velger du å utsette deg selv for potensiell fare?

Ser nå at mannen har vært tre år i Irak.

Det du ev. utsettes for, det vil indirekte eller direkte gå utover dine barn. Hvorfor tar du ikke bedre vare på deg selv og egen sikkerhet???

Og et helt legitimt spørsmål, hva betaler du av hans reise og opphold til/fra og i Norge?

Anonymkode: c2b55...ebf

Eg betala ikkje ett øre. Og kjem ikkje til å gjere det. Er jo samme spørsmålene denne gongen som sist. Ser dokke ikkje kva eg spør om i innlegg 2?

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Bil123 skrev (2 minutter siden):

Eg betala ikkje ett øre. Og kjem ikkje til å gjere det. Er jo samme spørsmålene denne gongen som sist. Ser dokke ikkje kva eg spør om i innlegg 2?

Du spør hva som er bra og mindre bra. Bra: Ingenting. Mindre bra: La en ukjent bo hos deg. Har du sjekket at han har returbillett?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du spør hva som er bra og mindre bra. Bra: Ingenting. Mindre bra: La en ukjent bo hos deg. Har du sjekket at han har returbillett?

Han må ha returbillett for å komme hit.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bil123 skrev (1 minutt siden):

Han må ha returbillett for å komme hit.

Enda godt, han kan kanskje få problemer ved innreise når han skal bo privat også. Ved reise inn i USA får man gjerne mange spørsmål og kan bli holdt tilbake om man skal det. Men mulig vi er mer slepphendte ved innreise hit. Det er fortsatt ikke for sent å be ham bestille hotell. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Bil123 skrev (2 minutter siden):

Bil123 skrev (17 timer siden):

Er her noken som kan komme med gode råd til meg, som har vert i en sånn sitvasjon sjølv? Kva er bra? Kva er ikkje så bra? Tips osv..

Det er ikke bra å ha han overnattende i eget hus. Dette ble også skrevet til deg i første tråden du hadde om dette, du vet da du sa han skulle bo på hotell. Da ble du fortalt at det var BRA! Men nå har du valgt å gå bort fra det og slipper han inn i huset ditt. Han har vært i Irak, 3 ganger. At han ptsd er faktisk ganske sannsynlig. Finn ut hva som er hans triggere slik at du kan unngå å slå ut en hendelse på han mens han er i huset ditt. 

Du henter han på flyplassen, det må da være greit. Men du kan med fordel ha andre folk i huset med deg også. Denne venninna du har nevnt, hun kan godt være med dere og ikke bare være i backup. 

Hvor lenge skal han være her? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

I følge den forrige tråden:

Ang Trump svarte hun i #154:

Tackar tackar. Det hadde jeg ikke fått med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...