AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #21 Skrevet 14. april 2025 Bil123 skrev (Akkurat nå): Ja, det har eg. Men dei er på påskeferie ☺️ Det var då endå godt! 😊 Anonymkode: 1d9f9...5ab 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #22 Skrevet 14. april 2025 Bil123 skrev (6 minutter siden): Dokke gjer meg jo kjempe usikker....... Så bra!!! Her er det så mange illrøde lysende, flagrende flagg. Du har vært med en psykopat tidligere = du er allerede LANGT mer sannsynlig å havne i klørne på enda en manipulativ skummel fyr. Dette er det veldig klare statistikker på. Du er ekstremt usikker og har lav selvtillit = du er da LANGT mer sannsnylig å havne i klørne på en manipulerende drittsekk. Igjen, veldig klare statistikker på dette. Han har hatt to dårlige forhold bak seg = mønstre lyver ikke, men det gjør mennesker. Sannsynligheten for at han, som fellesnevneren i disse to dårlige forholdene, er at han er årsaken til at damene er gale eller hva enn, er ekstremt høy. Statistikken er veldig tydelig på dette også. Denne mannen er dessuten lastebilsjåfør, som er det yrket hvor flest voldtektsmenn og mordere er i, på grunn av deres enkle tilgang til offere, samtidig som de oppholder seg over lange strekninger som gjør et eventuelt mønster av offere vanskeligere å få oversikt over, særlig hvis man kjører på tvers av ulike stater. Narsisisster og andre "powerhungry" individer har dessuten også en tendens til å søke seg mot autoritære stillinger - som for eksempel brannmenn, politi etc. En annen ting, er at han tydeligvis skal bo hjemme hos deg og han vet at du er ufør. Han vet med sikkerhet at du er et ekstremt lett, naivt bytte, som tidligere har falt for en psykopat, og hvis han forteller deg de rette ordene, løgn eller ei, så vil du falle for et håp om kjærlighet. Dette er IKKE en trygg situasjon du har satt deg i, og du burde for all del ikke la han overnatte hos deg! Anonymkode: 4a0c4...c49 4 2 10
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #23 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så bra!!! Her er det så mange illrøde lysende, flagrende flagg. Du har vært med en psykopat tidligere = du er allerede LANGT mer sannsynlig å havne i klørne på enda en manipulativ skummel fyr. Dette er det veldig klare statistikker på. Du er ekstremt usikker og har lav selvtillit = du er da LANGT mer sannsnylig å havne i klørne på en manipulerende drittsekk. Igjen, veldig klare statistikker på dette. Han har hatt to dårlige forhold bak seg = mønstre lyver ikke, men det gjør mennesker. Sannsynligheten for at han, som fellesnevneren i disse to dårlige forholdene, er at han er årsaken til at damene er gale eller hva enn, er ekstremt høy. Statistikken er veldig tydelig på dette også. Denne mannen er dessuten lastebilsjåfør, som er det yrket hvor flest voldtektsmenn og mordere er i, på grunn av deres enkle tilgang til offere, samtidig som de oppholder seg over lange strekninger som gjør et eventuelt mønster av offere vanskeligere å få oversikt over, særlig hvis man kjører på tvers av ulike stater. Narsisisster og andre "powerhungry" individer har dessuten også en tendens til å søke seg mot autoritære stillinger - som for eksempel brannmenn, politi etc. En annen ting, er at han tydeligvis skal bo hjemme hos deg og han vet at du er ufør. Han vet med sikkerhet at du er et ekstremt lett, naivt bytte, som tidligere har falt for en psykopat, og hvis han forteller deg de rette ordene, løgn eller ei, så vil du falle for et håp om kjærlighet. Dette er IKKE en trygg situasjon du har satt deg i, og du burde for all del ikke la han overnatte hos deg! Anonymkode: 4a0c4...c49 Jeg er til dels enig i det med overnatting, men ellers så overdriver du noe helt avsindig her. Du kan ikke forvente at folk er voldtektsforbrytere ++ bare på grunn av yrket deres. Anonymkode: 723f5...698 16 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #24 Skrevet 14. april 2025 Bil123 skrev (1 time siden): Er evt han som flytter til Norge. Men det er jo fram i tid 😅 Poenget er jo uansett at det er ekstremt vanskeleg å få opphaldsløyve i Noreg. Og kvifor brukar du denne emoen "😅" heile tida? Anonymkode: 1d9f9...5ab 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #25 Skrevet 14. april 2025 Bil123 skrev (14 minutter siden): Dokke gjer meg jo kjempe usikker....... Du er usikker fra før. Folk her inne setter bare fingeren på de. Alt ble også nevnt i den forrige tråden din. Kan ikke fatte og begripe at du synes det er tiltrekkende med en mann som evt skal flytte over dammen, vekk fra sine to barn, for å være med deg og dine barn. Han har sine utfordringer som du allerede vet om. Du har også dine egne utfordringer. Klarer ikke å at det skal være en match mellom dere. Klarer ikke å se hvordan dette skal fungerer i praksis. Anonymkode: 61516...eff 11 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #26 Skrevet 14. april 2025 Hva du enn gjør og ikke gjør, så ikke send penger hvis han snapper deg og sier han har blitt frastjålet lommeboka.... Anonymkode: b6dbd...47b 9 8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #27 Skrevet 14. april 2025 Bil123 skrev (14 timer siden): Eg har informert alle om han. Han veit ditta, han skal også møte dei. (Eg har avtalt med ei venninde att viss eg skriver sos så ringer ho meg, om det berre er for å seie hei) Lag en avtale om at hun ringer deg uansett et par ganger i løpet av kvelden. Eller i hvert fall sender melding. Du kan ikke basere deg på at du sender en melding. Dersom du tenker verst mulige utfall så er det ikke sikkert telefonen er tilgjengelig. Også bør du forsøke å se på dette som et vennebesøk i utgangspunktet. Sånn for å ikke ha for høye forventninger. Jeg har møtt nok av damer som jeg har hatt fenomenal kommunikasjon med på nett, bare for å finne ut at vi overhodet ikke passer sammen. Men for å finne ut av det så må man møtes så jeg ønsker deg lykke til! Håper det blir bra! Anonymkode: 723f5...698 6 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #28 Skrevet 14. april 2025 Ikke la ham bo hos deg og ikke betal noe for ham. Anonymkode: 84930...cd4 6 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #29 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er til dels enig i det med overnatting, men ellers så overdriver du noe helt avsindig her. Du kan ikke forvente at folk er voldtektsforbrytere ++ bare på grunn av yrket deres. Anonymkode: 723f5...698 Poenget er at hun aner ikke, og det er veldig mange røde flagg som gjør at en bør absolutt være skeptisk. TS er til og med så dårlig i engelsk at hun ikke har turt å snakke med han i telefonen. I tillegg kommer denne fyren fra et alkoholisert hjem og ble kastet ut som 15-åring. Han vurderer også å flytte fra landet, til tross for at han har egne barn i USA. Dette er info TS har beskrevet i den andre tråden sin. TS ønsker sårt en livspartner, men i hennes situasjon er hun svært sårbar for dårlige menn - hun har blitt brent på mange dårlige menn allerede, og med såpass lav selvtillit, så er hun dessverre et perfekt offer for slike menn. Anonymkode: 4a0c4...c49 2 6
Bil123 Skrevet 14. april 2025 Forfatter #30 Skrevet 14. april 2025 Honey Dew skrev (29 minutter siden): Sier han ja, men jeg tviler på at det er sant. Eg har fått så mange bilder av han i uniform og namnet hans på, fått omvisning på stasjonen osv på snap. Att det trur eg på. 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #31 Skrevet 14. april 2025 Se Trailermannen på NRK først. Han var grei den første tiden, men så voldtok han, og utsatte damene han var sammen med for psykisk og fysisk vold. Nå sitter han i forvaring. Aldri la noen du ikke kjenner bo hos deg. Det er en tommelfinger regel. »Mange kvinner beskrev den syngende trailersjåføren som koselig og morsom, men bak fasaden skjulte det seg noe bekmørkt – og farlig.» https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt-trailermannen Anonymkode: 41e78...d2d 4 2
Bil123 Skrevet 14. april 2025 Forfatter #32 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Poenget er jo uansett at det er ekstremt vanskeleg å få opphaldsløyve i Noreg. Og kvifor brukar du denne emoen "😅" heile tida? Anonymkode: 1d9f9...5ab Eg bruka dinna emojien for eg gidd ikkje stresse så veldig med framtida når eg ikkje veit noke enda. Derfor. Eg er veldig realistisk. 1
Bil123 Skrevet 14. april 2025 Forfatter #33 Skrevet 14. april 2025 Eg har sett alt av catfishing på tv!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #34 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er til dels enig i det med overnatting, men ellers så overdriver du noe helt avsindig her. Du kan ikke forvente at folk er voldtektsforbrytere ++ bare på grunn av yrket deres. Anonymkode: 723f5...698 For øvrig påpekte jeg at yrket lastebilsjåfør har flest voldtektsmenn og mordere. Jeg sa ikke at denne fyren er det, men det er mange som ikke er klar over denne statistikken. Mange er heller ikke klar over at narsissister og andre manipulerende og kontrollerende personlighetstyper ofte søker seg til autoritære stillinger. Dette er informasjon som er viktig for TS å ha i bakhodet, dersom han i verste fall skulle vise noen andre røde flagg. Kun gjennom nok kunnskap klarer man kanskje å se gjennom de berømte "rose colored glasses". Anonymkode: 4a0c4...c49 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #35 Skrevet 14. april 2025 Bil123 skrev (1 minutt siden): Eg har sett alt av catfishing på tv! Vær så snill, se Trailermannen! Anonymkode: 4a0c4...c49 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #36 Skrevet 14. april 2025 Dessverre er det også slik at det er mange veteraner i USA (og ellers) som er så traumatiserte at deres psyke ikke er god. De sliter oftere med sinne og manglende impulskontroll, de sliter oftere med nære relasjoner, de sliter oftere med rusproblematikk. De som har tøffere krigserfaringer har ofte større problemer. Poenget er at du ikke kjenner denne mannen, Ts! Ikke alle veteraner utvikler PTSD, men mange gjør det. Du vet som sagt ikke hva sannheten er om akkurat denne mannen. Du har heller ingen muligheter til å sjekke at det han sier er sant. Du sier han jobber døgnet rundt, både som brannmann og lastebilsjåfør. Høres i utgangspunktet bra ut det, sant? Men er det sant? Å jobbe så mye som han tydeligvis forteller deg at han gjør, det kan også være en form for flukt fra egen tanker og følelser, for å slippe å forholde seg til det. Igjen er poenget - du vet ikke! Det at du sier han snapper deg hele dagene... samtidig jobber han tilsynelatende "døgnet rundt". Vel, som brannmann kan han nok ha mye dødtid på jobb, men selv brannmenn har en god del arbeid som skal gjøres mtp. å holde utstyr og biler i topp stand, de trener på aktuelle situasjoner, de driver med fysisk trening, de tar oppdrag i lokalsamfunnet. Og en lastebilsjåfør som snapper hele dagene... vel... Det er veldig høy risiko for at veteraners første forhold ryker. Men denne mannen har flere dårlige forhold bak seg, to ekstra ille. Det trenger ikke bety at han er en dårlig mann eller en mann som er så traumatisert at han har PTSD, han trenger ikke ha noen av de typiske problemene veteraner dessverre ofte sliter med. Men igjen - du vet ikke! Hvis du har barn, Ts, så må du la barnet ditt være hos andre denne uken denne mannen skal være hos deg. Noe annet er omsorgssvikt, for du aner ikke hvordan denne mannen i virkeligheten er. Og selv etter en kort uke vet du egentlig ikke det, så du og han bør ha møtt hverandre mye før du eventuelt introduserer ev. barn for ham. For all del, denne mannen kan være en av de heldige veteranene som ikke har fått PTSD. Han kan være en flott og snill mann. Eller det kan være det han vil gi inntrykk av at han er. Du vet ikke! Det er flott at du blir nervøs, for det bør du være når du tar inn en mann i ditt hjem for en uke, en mann du ikke kjenner, ikke har felles bekjente med, ingenting. Ja, dere har snakket sammen på nettet i et par år, og det kan gi inntrykk av at han er seriøs. Men du vet ikke. Du aner ikke! Jeg skriver ikke dette for å skremme deg, men du må være forsiktig! Og det å ha "sos" som en kode... vel, sos er en internasjonalt kjent kode, så den vil han forstå om du skulle trenge å bruke den. Og igjen - ha for all del ikke sex på dette første besøket. Eller vær i hvert fall ekstremt tydelig på hva som er dine grenser for hva som er akseptabelt og ikke, dine absolutte grenser! Og bruk for all del kondomer, om dere likevel har sex!!! Anonymkode: c2b55...ebf 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #37 Skrevet 14. april 2025 Du aner ikke noe om kjemien dere imellom før dere har møttes.. Jeg hadde besøk av en fra Australia en gang. Han så overhodet ikke ut som på bildene, og det ble to veldig klamme og kleine døgn før han dro igjen. Hanvar jo bare snill, men hadde åpenbart veldig lyst på sex. Han lot meg heldigvis være i fred men likevel, skikkelig kleint..... Anonymkode: 847ae...8b4 2 2 4
Sparkling_Pink Skrevet 14. april 2025 #38 Skrevet 14. april 2025 En dag våknet jeg opp og innså at det var de folkene som var fysisk tilstede i livet mitt, som i «har samme geografi» som utgjør størst forskjell i mitt liv. Jeg vet av en og annen amerikaner som har blitt gift i Norge. Det er helt rimelig å møte noen fra nett, så får en ta det fornuftig derfra. Ufornuftig er for eksempel om han plutselig står fast i noe og ikke kan reise som planlagt. Da er det å legge all følesmessige håp og tilknyttning til side og si: ikke mitt problem. Hade! Felles språk er for meg ellers en forutsetning, backupplan for hvordan han bor under besøk en annen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #39 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du aner ikke noe om kjemien dere imellom før dere har møttes.. Jeg hadde besøk av en fra Australia en gang. Han så overhodet ikke ut som på bildene, og det ble to veldig klamme og kleine døgn før han dro igjen. Hanvar jo bare snill, men hadde åpenbart veldig lyst på sex. Han lot meg heldigvis være i fred men likevel, skikkelig kleint..... Anonymkode: 847ae...8b4 I motsetning til overraskende mange andre her så er ikke jeg redd for at han er en psykotisk voldtektsdrapsmann. Men som jeg skrev, tenk om dere har null kjemi. Tenk om du ser på ham i to sekunder og skjønner at shit, her er det NULL tenning fra min side og han er jo bare utrolig uattraktiv og keitete. Da blir det veeeldig laaange og kleine dager, spesielt om han hinter til kos, klining og/eller sex... Anonymkode: 847ae...8b4 7 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #40 Skrevet 14. april 2025 Bil123 skrev (27 minutter siden): Nei, eg følger flowen 😅 Dette her er jo ukritisk. Du er i beste fall naiv om du lar en fremmed du aldri har møtt BO HOS DEG I EN UKE Anonymkode: 24f5b...cb9 4 1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå