Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Men hvis du vet at han bedriver psykisk og fysisk vold, hvorfor spør du her?

Lager du en diskusjon av noe, så må du forvente å få svar, også de du ikke liker.

Anonymkode: 1052d...d32

Diskusjon? Jeg ønsker ikke en diskusjon, dette er alvorlig for min venninne. Jeg ville finne ut hva jeg kan gjøre, det er mye praktisk jeg kan gjøre. Men kjekt å høre fra noen med erfaring som kan gi ekte råd, ikke det som står i bøker. Ts

Anonymkode: bb7c8...743

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har de barn!?

Anonymkode: f3a01...12c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har de barn!?

Anonymkode: f3a01...12c

Nei ingen barn. Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (4 timer siden):

Hadde ikke spilt noen rolle for min del, det er jo helt galskap.

Enig!!!

Så mange milde svar i denne tråden, det er en HELT syk ting å si. Det er HELT ute. Det er det sykeste jeg har hørt en person si til sin kjæreste. Finnes det noe verre???

Altså hva faen. Er det noe å lure på. Hun må bort fra denne mannen, og det med en eneste gang.

Anonymkode: fd2cc...556

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 20.45):

Hva sier det om en mann når han sier, jeg ønsker du dør når man går ut døren eller at jeg skulle ønske du tok livet ditt. 
At man er et null og en taper og stygg, feit osv. 

Alt av dette er sagt i sinne sier min venninne men jeg synes det hørtes veldig skremmende ut. 

Dra fra den idioten! Vær i sikkerhet før du gjør det slutt!  Ikke gjør det slutt I samme rom som han!!!!!!!

Anonymkode: 5e238...52a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært den som har sagt disse ordene og ment det av hele mitt hjerte! Jeg sa at mitt største ønske var å finne han hengt i garasjen! Han torturerte meg psykisk og fysisk mange år. Kjenner enda på hvor inderlig jeg mente det. 

Anonymkode: 36779...1ae

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Diskusjon? Jeg ønsker ikke en diskusjon, dette er alvorlig for min venninne. Jeg ville finne ut hva jeg kan gjøre, det er mye praktisk jeg kan gjøre. Men kjekt å høre fra noen med erfaring som kan gi ekte råd, ikke det som står i bøker. Ts

Javel, men da må du nesten spørre om det i HI. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har vært den som har sagt disse ordene og ment det av hele mitt hjerte! Jeg sa at mitt største ønske var å finne han hengt i garasjen! Han torturerte meg psykisk og fysisk mange år. Kjenner enda på hvor inderlig jeg mente det. 

Anonymkode: 36779...1ae

Ja, det finnes absolutt de man ønsker at dør, uten at det sier noe som helst om den som ønsker det. Har aldri sagt det til noen, men har full forståelse for at sånt kan glippe ut. 

Gjest selkie
Skrevet

Totalt uakseptabelt! Hadde aldri ville hatt noe med den personen å gjøre igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Sa han dette bare, fordi liksom?

Anonymkode: 2eb82...9d9

AnonymBruker
Skrevet

Virkeligheten er at ingen her kan med sikkerhet si hvem av partene som er pådriveren for dette dysfunksjonelle forholdet. 

Senest i går leste jeg om en mann i England som hadde blitt utsatt for kontinuerlig vold av sin kone, mens kona gikk offentlig ut og sa at mannen var voldelig. Hadde det ikke vært for at mannen begynte å filme i det skjulte så ville mannen vært totalt rettsløse 

Dette ligger også på tv2 play. 

Anonymkode: 1afe2...db3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 21.13):

Han har kommet med trusler før, såpass alvorlige at han havnet på glattcelle og fikk besøksforbud. 
Han har nok vært voldelig med henne ved et par tilfeller. 
men hun tar han alltid tilbake, tror aldri hun kommer til å klare å gå. 
Hva kan jeg gjøre for å hjelpe henne? 
Hvordan kan jeg lære henne at ordene hans er ikke en sannhet? 
ts

Jeg skal være dønn ærlig med deg, for jeg var i din situasjon for en god del år siden. Når noen er forelska, så har de en bøtte tredd ned over hodet sitt. De vet hva som ville vært fornuftig, men følger følelser og "håper det blir bedre neste gang" i stedet. Før du vet ordet av det er det DU som må se deg over skuldra for denne drittsekken, fordi du har vært en nødhavn. Han vil ikke se på deg som en nødhavn, men som et element som prøver å ødelegge for dem.

I mitt tilfelle gikk hun faktisk i fra han til slutt, takk og lov.

Anonymkode: e4951...aa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...