AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:13 #21 Del Skrevet mandag kl 15:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi du ikke kan kreve at hun lever i sølibat fordi du er "lei sex". Anonymkode: 1f893...5b3 Men hva har det med meg å gjøre? Hvor har jeg skrevet at min kone lever i ufrivillig sølibat? Hvor har jeg skrevet at jeg «nekter henne sex»? Hvor har jeg skrevet at jeg har nektet min kone å «ha sex med andre»? Du skriver ting som er helt irrelevant. Du bare finner på masse ting, basert på at jeg er lei sex. Det er det eneste du vet. Du kjenner hverken meg, min kone eller vårt sexliv. Anonymkode: f1a94...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet mandag kl 15:34 #22 Del Skrevet mandag kl 15:34 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men da må du jo foreslå for kona at hun har sex med andre. Du kan ikke nekte henne sex for resten av livet fordi "du er lei". Anonymkode: 1f893...5b3 Er dette vanlig? Jeg har forstått det slik at non-monogami er sosialt uakseptabelt i de brede lag av befolkningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet mandag kl 15:37 #23 Del Skrevet mandag kl 15:37 Ikke bare sier han nei, men han gjør narr av deg i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:16 #24 Del Skrevet mandag kl 17:16 Snok1 skrev (1 time siden): Er dette vanlig? Jeg har forstått det slik at non-monogami er sosialt uakseptabelt i de brede lag av befolkningen. Nei det er ikke vanlig. Da jeg nevnte det for min kone som en mulighet all den tid jeg er litt lei, så lo hun høyt, avfeide det og ba meg slutte med sånt «forbanna tull». En Normal reaksjon er kanskje noe midt i mellom🤷🏼♂️ Hadde det vært motsatt og det var min kone som hadde en periode hun var lei og foreslo noe sånt, så hadde min reaksjon sikkert vært noe lignende. Takk for tilbudet, men nei takk. Sex med andre en kona er helt uinteressant. Det er helt uinteressant når jeg ofte vil ha sex og det er helt uinteressant når jeg ikke vil ha ofte sex. Har aldri skjønt meg på «åpent forhold» som et forslag til de som er misfornøyd med at partner ikke vil ha like ofte sex som dem selv. Folk flest i den situasjonen vil ha oftere sex med sin partner, ikke med en annen person. Jeg hadde 4 år i et «åpent forhold». Det er noe som kan funke fint når et forhold er bra og man er fornøyd. Da kan det bringe spennende og morsomme erfaringer inn i et allerede velfungerende forhold. Som en bandasje på et forhold som ikke fungerer, så er det dødfødt. Anonymkode: f1a94...4bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet mandag kl 18:54 #25 Del Skrevet mandag kl 18:54 En mann på over 50 som lager buu huu-lyder og veiver med armene? Kjære vene, hvor finner dere disse idiotene? Kom deg vekk, kvinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:49 #26 Del Skrevet mandag kl 20:49 AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 15.30): Har et problem med mannen min som er veldig unnvikende til sex. F.eks., han tar sjelden insj uoppfordret. Jeg må helst mase i forkant.. jeg synes ikke noe om det. Men hvis jeg ignorerer det, så blir det sjelden noe som helst, da han er veldig unnvikende. Han påstår han ikke har noe problem med å tenne på meg, men jeg sliter litt med å tro på det. Inatt tok jeg insj, men da ville han bare runke.. så sa jeg; ok vi kan ligge imorgen heller og det sa han seg enig i. Så.. noen timer senere…Tror du faen ikke jeg våkner til at han ligger å runker igjen da? Det er sånn.. «hallo jeg ønsker meg et sexliv her». Når jeg konfronterer han, så bryter han ut i «buuhuu gråte-gråte» og gestikulerer voldsomt, dette er en mann på over 50 vi snakker om. Jeg synes det er helt utrolig, har aldri opplevd noe lignende før. Hva skal jeg tro? Er det noe jeg misser her? Anonymkode: c0bbf...548 Men i alle dager. Siden du ikke skriver om andre indikatorer på akutt psykisk sykdom, må jeg nesten bare tro at han behandler deg som en dritt for å legge byrden med brudd på deg.. Uavhengig av grunn til runk og avvisning, er responsen på forsøket på dialog helt absurd. Fra en på tyve er den umoden. Fra en på femti er det nesten utenkelig. Litt uavhengig av relasjonen ellers, ville jeg kanskje gitt han en sjanse til å ta en skikkelig prat. Men det er nok ikke noe mer jeg ville lagt i det, når reaksjonen er slik du beskriver. Anonymkode: 5f478...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:07 #27 Del Skrevet mandag kl 22:07 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan er fordelingen på husarbeid med dere? Gjør du nok? Anonymkode: 92c9b...d83 Jeg gjør ALT 😂 Anonymkode: c0bbf...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:15 #28 Del Skrevet tirsdag kl 17:15 At en mann i 50-årene begynner å miste sexlyst er vanlig, og en av mange konsekvenser av en helt normal aldringsprosess. I tillegg til naturlig redusert seksualdrift, kommer selvsagt det avtennende og rutinepregede ved langvarig partnersex Anonymkode: cb5f2...16a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå