AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Har hatt en skikkelig stressende periode, og har snust unødvendig mye... Skal sies at jeg hadde en pause på 9 måneder (gravid), men begynte igjen etter svangerskapet. Jaa, veit det er idiotisk! Ungen får MME, så får ikke i seg snus altså. Men lurer på om noen har opplevd at man blir løs i magen/får diaré av overdreven snusbruk? Anonymkode: 51849...19f
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Skrevet 13. april Jepp, det er riktig. Det er irriterende for magesekken. Anonymkode: 58263...1a4
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jepp, det er riktig. Det er irriterende for magesekken. Anonymkode: 58263...1a4 Okay, selvom man tar ut snusen før den renner? HI Anonymkode: 51849...19f
AnonymBruker Skrevet 13. april #4 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har hatt en skikkelig stressende periode, og har snust unødvendig mye... Skal sies at jeg hadde en pause på 9 måneder (gravid), men begynte igjen etter svangerskapet. Jaa, veit det er idiotisk! Ungen får MME, så får ikke i seg snus altså. Men lurer på om noen har opplevd at man blir løs i magen/får diaré av overdreven snusbruk? Anonymkode: 51849...19f Slutt å stresse og slutt å snuse, begge deler er unødvendig. En ting er helseplager du opplever i dag, de er bagatellmessige i forhold til hva du kan komme til å oppveleve senere i livet av snusing. Anonymkode: cc67b...b3f
AnonymBruker Skrevet 13. april #5 Skrevet 13. april Jeg elsker å sovne med snusen Har aldri hatt noe mage problemer. Det du får via spytttet er så mikroskopiske mengder at magesekken har null problem med å takle det. Anonymkode: 77767...272
AnonymBruker Skrevet 13. april #6 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Slutt å stresse og slutt å snuse, begge deler er unødvendig. En ting er helseplager du opplever i dag, de er bagatellmessige i forhold til hva du kan komme til å oppveleve senere i livet av snusing. Anonymkode: cc67b...b3f Har du blitt løs i magen/fått diaré av overdreven snusbruk? Var det jeg lurte på. HI Anonymkode: 51849...19f
AnonymBruker Skrevet 13. april #7 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg elsker å sovne med snusen Har aldri hatt noe mage problemer. Det du får via spytttet er så mikroskopiske mengder at magesekken har null problem med å takle det. Anonymkode: 77767...272 Snuser du mye? Jeg er sikkert oppe i over en boks om dagen for tida... 😵💫 HI Anonymkode: 51849...19f
AnonymBruker Skrevet 13. april #8 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Okay, selvom man tar ut snusen før den renner? HI Anonymkode: 51849...19f Det kommer nok litt ned der uten at vi merker det i og med at det øker risiko for kreft i spiserøret, magesekken, tarmen osv. Anonymkode: 58263...1a4 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #9 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Snuser du mye? Jeg er sikkert oppe i over en boks om dagen for tida... 😵💫 HI Anonymkode: 51849...19f En boks hver 48 timer ca. Anonymkode: 77767...272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå