AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Som kan kjøpes på butikk til overkommelig pris. Jåleprodukt til en formue er ikke et tema. Anonymkode: 33720...700
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Skrevet 13. april Det er ekstremt dårlig utvalg i de fleste "vanlige" butikker i Norge. Jeg velger de økologiske variantene, fordi det er mindre sjanse for at de er blitt tuklet med (siden det kreves litt for å få rett til å bruke stempelet for økologisk). Altfor mye olivenolje blir jukset med, og endel extra virginolje er blandet ut med raffinert olje som ikke er bra for kroppen. Anonymkode: f0321...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ekstremt dårlig utvalg i de fleste "vanlige" butikker i Norge. Jeg velger de økologiske variantene, fordi det er mindre sjanse for at de er blitt tuklet med (siden det kreves litt for å få rett til å bruke stempelet for økologisk). Altfor mye olivenolje blir jukset med, og endel extra virginolje er blandet ut med raffinert olje som ikke er bra for kroppen. Anonymkode: f0321...8ab Glemte: Jeg kjøper Kolonihagen sin økologiske på Rema 1000. De få tierne den koster mer enn f.eks. Ybarra og andre, sparer jeg inn andre steder. Anonymkode: f0321...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #4 Skrevet 15. april Jeg ville ikke lagt så mye i dette. Man har kaldpresset og varmpresset olivenolje, hver til sitt bruk. Merke spiller nok mindre rolle. Jeg synes Eldorado sine er helt kurante. Når man likevel skal blande oljen i annen mat, så merker man ikke noe vesentlig forskjell. Anonymkode: 45af4...fb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå