Gå til innhold

Hva er den sunneste olivenoljen? Merke.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som kan kjøpes på butikk til overkommelig pris.

Jåleprodukt til en formue er ikke et tema. 

Anonymkode: 33720...700

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ekstremt dårlig utvalg i de fleste "vanlige" butikker i Norge. 

Jeg velger de økologiske variantene, fordi det er mindre sjanse for at de er blitt tuklet med (siden det kreves litt for å få rett til å bruke stempelet for økologisk). Altfor mye olivenolje blir jukset med, og endel extra virginolje er blandet ut med raffinert olje som ikke er bra for kroppen. 

Anonymkode: f0321...8ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ekstremt dårlig utvalg i de fleste "vanlige" butikker i Norge. 

Jeg velger de økologiske variantene, fordi det er mindre sjanse for at de er blitt tuklet med (siden det kreves litt for å få rett til å bruke stempelet for økologisk). Altfor mye olivenolje blir jukset med, og endel extra virginolje er blandet ut med raffinert olje som ikke er bra for kroppen. 

Glemte: Jeg kjøper Kolonihagen sin økologiske på Rema 1000. De få tierne den koster mer enn f.eks. Ybarra og andre, sparer jeg inn andre steder. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke lagt så mye i dette. Man har kaldpresset og varmpresset olivenolje, hver til sitt bruk.

Merke spiller nok mindre rolle. Jeg synes Eldorado sine er helt kurante. Når man likevel skal blande oljen i annen mat, så merker man ikke noe vesentlig forskjell.

Anonymkode: 45af4...fb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...