Phitta Phjong Skrevet 14. april #21 Del Skrevet 14. april Snok1 skrev (1 time siden): Realistisk sett må du nok regne med å bli stirret på akkurat like mye eller lite som på badestranda, svømmehallen, eller for den sals skyld på REMA 1000. Slik er mange mennesker. De stirrer, og noe må de jo stirre på. Stirringen ble ikke oppfunnet den dagen The Well åpnet dørene. Det er helt sant. Treffer jeg noen vakre mennesker, enten det er kvinner eller menn, så stirrer jeg. Jeg er ikke mer avansert enn at jeg får grisete tanker i hodet og da blir jeg våt i trusa og like surrete som Heidi Weng. Og som du sier, så skjer det enten det er på REMA eller på stranda. Og merker jeg at andre stirrer på meg, blir jeg smigret. Jeg tar meg litt sammen og flørter litt med blikket. Kanskje stikker ut rompa med litt svai i ryggen. Litt mer enn det som egentlig er naturlig. Og så vrikker jeg kanskje litt mer enn jeg ellers ville gjort. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. april #22 Del Skrevet 14. april Stirring er ufint enten det er på kafe, på butikken, på stranda eller på The Well. Allikevel skjer det at enkelte (damer og menn) ikke har lært set folkeskikk og må stirre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #23 Del Skrevet 14. april 22 minutter siden, Snublefot62 said: Stirring er ufint enten det er på kafe, på butikken, på stranda eller på The Well. Allikevel skjer det at enkelte (damer og menn) ikke har lært set folkeskikk og må stirre. Her var det altså en velutstyrt Adonis som likte å vise seg fram, da må det være helt innafor å titte litt bak solbrillene. Noe annet er det å stirre på folk som ikke vil bli sett på. Skjønner ikke at folk ikke ser forskjellen. Anonymkode: 301c4...eb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. april #24 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her var det altså en velutstyrt Adonis som likte å vise seg fram, da må det være helt innafor å titte litt bak solbrillene. Noe annet er det å stirre på folk som ikke vil bli sett på. Skjønner ikke at folk ikke ser forskjellen. Anonymkode: 301c4...eb2 Er du tankeleser? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 14. april #25 Del Skrevet 14. april Phitta Phjong skrev (38 minutter siden): Og merker jeg at andre stirrer på meg, blir jeg smigret. Jeg tar meg litt sammen og flørter litt med blikket. Her er jeg ofte som deg.🤟🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #26 Del Skrevet 14. april Hunmedham skrev (16 timer siden): Ikke noe seksuelt. Lol, tror du på det du skriver selv? 9/10 går på nakenspa for å se og bli sett. Anonymkode: 4f167...930 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #27 Del Skrevet 14. april wandagirl skrev (På 13.4.2025 den 9.56): Det er alle typer mennesker der. Hvis man synes nakenhet er ubehagelig anbefaler jeg å velge en dag med påbudt badetøy. Man drar ikke dit for å glo på andre, så det spiller vel ingen trille hvordan folk ser ut. Det er jo ikke nakenhet i seg selv hun synes er ubehagelig, men faren for å bli utsatt for glaning. Og jo, selv om jeg elsker the well og det stort sett går knirkefritt når man går der uten klær forstår jeg bekymringen. Man drar ikke der for å glo, sier du. Nei det er godt at du ikke gjør det, men alle er ikke som deg desverre. Så da hjelper det lite å snakke ut fra eget perspektiv Anonymkode: 6f9b7...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #28 Del Skrevet 14. april Ser jo på folk akkurat som man gjør hvilket som helst annet sted i offentligheten. Regner ikke med at noen har noe interesse av å se noe ekstra på meg, men skulle de ha det så gjør det ikke noe for meg. Anonymkode: bb0a8...ead 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stine2025 Skrevet 14. april #29 Del Skrevet 14. april 4 hours ago, AnonymBruker said: Her var det altså en velutstyrt Adonis som likte å vise seg fram, da må det være helt innafor å titte litt bak solbrillene. Noe annet er det å stirre på folk som ikke vil bli sett på. Skjønner ikke at folk ikke ser forskjellen. Anonymkode: 301c4...eb2 Jeg ser virkelig ikke problemet. Noen liker tydelig å vise seg fram. Da kan det jo ikke være feil å titte litt. Det skader jo ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 14. april #30 Del Skrevet 14. april Phitta Phjong skrev (5 timer siden): Det er helt sant. Treffer jeg noen vakre mennesker, enten det er kvinner eller menn, så stirrer jeg. Jeg er ikke mer avansert enn at jeg får grisete tanker i hodet og da blir jeg våt i trusa og like surrete som Heidi Weng. stine2025 skrev (13 minutter siden): Jeg ser virkelig ikke problemet. Noen liker tydelig å vise seg fram. Da kan det jo ikke være feil å titte litt. Det skader jo ingen. Jeg er ekshibisjonist, så det er bare å glane i vei på meg. 🤗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 14. april #31 Del Skrevet 14. april Phitta Phjong skrev (10 timer siden): Det er helt sant. Treffer jeg noen vakre mennesker, enten det er kvinner eller menn, så stirrer jeg. Jeg er ikke mer avansert enn at jeg får grisete tanker i hodet og da blir jeg våt i trusa og like surrete som Heidi Weng. Og som du sier, så skjer det enten det er på REMA eller på stranda. Og merker jeg at andre stirrer på meg, blir jeg smigret. Jeg tar meg litt sammen og flørter litt med blikket. Kanskje stikker ut rompa med litt svai i ryggen. Litt mer enn det som egentlig er naturlig. Og så vrikker jeg kanskje litt mer enn jeg ellers ville gjort. Og dette bidrar til å gjøre verden litt mer leken og spennende for noen av oss. Jeg har det på samme måte😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 14. april #32 Del Skrevet 14. april Hvorfor dette maset om The Well? Det er jo likedan andre steder også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #33 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 9.42): Har sett på andre tråder at det står mye om eldre, overvektige menn som stirrer og viser seg fram. Mitt spørsmål er om dette er normalen, eller om det finnes noen flotte velbygde menn der også. Anonymkode: 301c4...eb2 Er det greit at flotte velbygde menn viser seg fram og stirrer på deg? Anonymkode: a6fb6...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #34 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 9.42): Har planlagt langhelg på The Well. Har sett på andre tråder at det står mye om eldre, overvektige menn som stirrer og viser seg fram. Mitt spørsmål er om dette er normalen, eller om det finnes noen flotte velbygde menn der også. Kjenner godt til retningslinjene der, og vet at det er et seriøst, flott spa, ikke et sexhus, men er nysjerrig på klientellet. Anonymkode: 301c4...eb2 Er det bedre at flotte menn stirret og viser seg frem? Du høres litt fordomsfull ut Anonymkode: a8de7...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #35 Del Skrevet 14. april Snok1 skrev (På 13.4.2025 den 19.37): Folk har seg på The Well. Folk har seg på Farris Spa. Folk har seg på jobb, og folk har seg på treningssenteret og julebord. Dette er virkeligheten. Det er bare å forholde seg til det. Direkte tull. Jeg er der ofte, aldri sett, hørt eller opplevd noe ekkelt. Det er kun på Dagbladet og kvinneguiden. Anonymkode: 04322...6af 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #36 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Direkte tull. Jeg er der ofte, aldri sett, hørt eller opplevd noe ekkelt. Det er kun på Dagbladet og kvinneguiden. Anonymkode: 04322...6af du glemte nakenprat. Er kun på DB KG og Nakenprat Anonymkode: 76ce0...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #37 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (1 time siden): du glemte nakenprat. Er kun på DB KG og Nakenprat Anonymkode: 76ce0...fe8 På hvilken måte kan det være diskutert på en nettside som ikke finnes? Anonymkode: a4498...2fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #38 Del Skrevet 14. april The Well kunne ha vært et annet og bedre sted uten alle blotterne og kikkerne, som dessverre bidrar til å forslumme plassen. Anonymkode: a3de6...053 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #39 Del Skrevet 14. april Hva er poenget med et nakenspa om ikke for å se eller bli sett. Hvorfor gå der om man ikke liker at andre seg deg naken, eller liker å se andre nakne? Om man liker å være naken i det fri, bør man kanskje oppsøke et helt annet sted der man kan være privat. Sliter veldig med å se hensikten her... Anonymkode: a8731...cdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #40 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): På hvilken måte kan det være diskutert på en nettside som ikke finnes? Anonymkode: a4498...2fd *nakentid heter den nå Anonymkode: a8731...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå