Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Wasa tynn havre er ganske porøse i konsistens, kanskje de kan fungere?

Anonymkode: a09ae...87a

Tusen takk, disse har jeg ingen kjennskap til, så må nok få prøvd de og ut. Så på nett at de så tynne ut, og fint de er litt porøse. Rugspør blir f.eks for hardt og spist, selv om det er veldig godt, så er det ikke ideelt med regulering. Nå har jeg litt på listen her, så blir å prøve dette også etter hvert 😊

• 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer en liten oppdatering: 

Fiberbalanse, Ryvita med sesam, og Wasa med rosmarin og havsalt fungerer alle kjempebra. Wasa 100 er noe hardt så ikke så bra som de andre, men det går. Det føles tryggere med de andre, og krever mindre fokus, så heller de.

Ryvita overrasket så det vil jeg tipse andre om. 

De luftige fra Synnøve Finden har nå gått ut, men de knuste alt i hyllen på butikken. Var alltid masse knust alt der, så forstår godt at de ikke solgte bra. De var gode da. 

Ingen er å anbefale med nystrammet streng, men Ryvita er ikke langt unna. Ryvita er bedre enn seige skorper. 

Alle de tykkere, som Husmann, og de som reklamerer for å være godt stekt og annet innlysende er naturlig nok ikke prøvd. 

Husstandsmedlemmet er godt fornøyd med å få litt mer variasjon og få inn knekkebrød i dietten igjen 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Denne! Den er så "myk" og sprø samtidig at den faller litt fra hverandre. Men ikke forveksle den med den andre pakken som er mer blå. Den som er uten tilsatt salt er riktig. Sliter en del med tennene selv hvor det er vondt å tygge, men disse er en av de som funker bra :)

images(12).jpeg.0aeb80f1fac1987ad60f3e7cf882ee57.jpeg

Endret av Illumi
  • Hjerte 1
Skrevet
Illumi skrev (6 timer siden):

Denne! Den er så "myk" og sprø samtidig at den faller litt fra hverandre. Men ikke forveksle den med den andre pakken som er mer blå. Den som er uten tilsatt salt er riktig. Sliter en del med tennene selv hvor det er vondt å tygge, men disse er en av de som funker bra :)

images(12).jpeg.0aeb80f1fac1987ad60f3e7cf882ee57.jpeg

Tusen takk for tips 🥰 Trivielt problem, men likevel ganske utfordrende når det står på, så fint med tips om hva som kan funke. Jeg har ikke selv prøvd noen av de knekkebrødene til Coop, så skal sjekke ut og være obs på å få med riktig 😊

Skrevet
Daisy-love skrev (5 timer siden):

Tusen takk for tips 🥰 Trivielt problem, men likevel ganske utfordrende når det står på, så fint med tips om hva som kan funke. Jeg har ikke selv prøvd noen av de knekkebrødene til Coop, så skal sjekke ut og være obs på å få med riktig 😊

Ja, man vet virkelig ikke hva man har før man mister det. Er bare i perioder hos meg heldigvis, men har også svake tenner med inteteksisterende emalje så er frarådet å spise feks rugsprø/kavring og andre harde knekkebrød ol i de periodene tennene ikke gjør vondt. Veldig trist for syntes sprøtt er så godt :(

• Hjerte 1
Skrevet
Illumi skrev (2 timer siden):

Ja, man vet virkelig ikke hva man har før man mister det. Er bare i perioder hos meg heldigvis, men har også svake tenner med inteteksisterende emalje så er frarådet å spise feks rugsprø/kavring og andre harde knekkebrød ol i de periodene tennene ikke gjør vondt. Veldig trist for syntes sprøtt er så godt :(

Ja en tenker ikke over det før en sliter hvor viktig det er med gode tenner. Her er det ulike ting, så hardt knekkebrød blir det nok aldri igjen, ei heller rå gulrøtter, men mykere knekkebrød og revet gulrot vil gå fint, så må snu det sånn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...