AnonymBruker Skrevet 12. april #1 Del Skrevet 12. april Hvilken solkrem stoler dere mest på til barna? Med tryggeste ingredienser uten hormonforstyrrende ingredienser og liknende☠️😅 Huff😬 Vi brukte Rudolph care i fjor, men lurer på om det finnes bedre? Sleng gjerne på hvilken du selv bruker også🤭 Takk🙏❤️ Anonymkode: a2382...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 12. april #2 Del Skrevet 12. april Vi bruker Dermica veldig fornøyd, og fått smilefjes i forbrukerrådstesten. Rudolphs care har ikke fått smilefjes, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #3 Del Skrevet 12. april Vi bruker Anglemark hvert år 🙂 Kommer godt ut i tester Anonymkode: d4b32...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #4 Del Skrevet 12. april Vi bruker Änglamark sin sun spray for barn. 😃 https://svanemerket.no/miljomerkede-produkter/produkt/nglamark-kids-sun-spray-spf-50-200-ml-20002080-143065/ Anonymkode: c7b7c...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #5 Del Skrevet 12. april Hjemme bruker vi Anglamark:) I barnehagen har de en annen men tenker det går nok fint hva enn det er. Anonymkode: 96dbb...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #6 Del Skrevet 12. april Fame skrev (37 minutter siden): Vi bruker Dermica veldig fornøyd, og fått smilefjes i forbrukerrådstesten. Rudolphs care har ikke fått smilefjes, dessverre Jøsses, er det sant!? Jeg trodde den var bra siden den var svanemerket😵💫 Godt jeg spør her da😅 Takk🙏❤️ Anonymkode: a2382...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 12. april #7 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jøsses, er det sant!? Jeg trodde den var bra siden den var svanemerket😵💫 Godt jeg spør her da😅 Takk🙏❤️ Anonymkode: a2382...e09 Det er fordi den inneholder parfyme at den ikke får smilefjes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #8 Del Skrevet 12. april Fame skrev (Akkurat nå): Det er fordi den inneholder parfyme at den ikke får smilefjes Jeg skjønner! Vel, da skal jeg iallefall prøve en ny i år. Jenta mi fikk utbrudd med eksem av solkremen i fjor, da kan det jo være parfymen😬 Anonymkode: a2382...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #9 Del Skrevet 12. april Forbrukerrådets tester er veldig fine her. Jeg bruker Änglamark, den er rimelig og med bare trygge ingredienser. Anonymkode: 8f083...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #10 Del Skrevet 12. april Anglamark ja, har barn med atopisk eksem og svært sensitiv hud, så vi holder oss til den. Anonymkode: cf84b...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #11 Del Skrevet 13. april Er ikke disse testene dere viser til tilbake fra 2023? Jeg finner ingen nyere når jeg søker. Anonymkode: c7c1f...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #12 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er ikke disse testene dere viser til tilbake fra 2023? Jeg finner ingen nyere når jeg søker. Anonymkode: c7c1f...11d Det har nok ikke endret seg så mye siden den gang Anonymkode: 31b50...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #13 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har nok ikke endret seg så mye siden den gang Anonymkode: 31b50...064 Tja, jeg synes i grunnen det, for produkter som kom godt ut i test tidligere selges ikke lengre osv. Så forskes det jo stadig på dette med hormonforstyrrende stoffer. Syntes det bare er rart å vise til tester som er to år gamle. Det som var trygt da er ikke nødvendigvis trygt nå. Anonymkode: c7c1f...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #14 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Tja, jeg synes i grunnen det, for produkter som kom godt ut i test tidligere selges ikke lengre osv. Så forskes det jo stadig på dette med hormonforstyrrende stoffer. Syntes det bare er rart å vise til tester som er to år gamle. Det som var trygt da er ikke nødvendigvis trygt nå. Anonymkode: c7c1f...11d Det er helt innafor å bruke solkrem som var trygg da. Den er garantert fortsatt trygt. Det er ikke gammel forskning Anonymkode: 31b50...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #15 Del Skrevet 13. april Bruker Nivea uten parfyme sensitive. Prøvde en fra apoteket men den lagde sånn hvit hinne som ser lilla ut på mine mørke barn. Anonymkode: 94ae8...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #16 Del Skrevet 13. april Bruker Badger. Anonymkode: ed3d8...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå