Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Enig, Ben & Jerrys slår den uten tvil.

:hjerter_rundt: Ben & Jerrys :hjerter_rundt:

"den" = Mövenpick. Trille (mod)

Endret av Trille
Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet
Enig, Ben & Jerrys slår den uten tvil.

:hjerter_rundt:  Ben & Jerrys  :hjerter_rundt:

*sikle* ...lenge siden jeg har brukt en formue på is gitt! Tror jeg må gjøre det endel ganger før jeg drar tilbake til Norge gitt! ...Mövenpick er greit nok, men Ben & Jerry's er bare utrolig godt! Häagen Dasz er heller ikke ille, og det får man jo i det minste tak i i Norge, faktisk er HDs Strawberry Cheesecake bedre enn B&J's... (men resten er bedre hos B&J's...*sukk* hvordan skal jeg overleve?!)

Skrevet

Får tak i Hennig Olsen jeg... Kanskje disse andre nevnte merkene hvis jeg leter godt...

*nødt å finne et annet sted og bo der de har god is*

Ellers må jeg jo si at trådstarters innlegg var ganske søtt da... :)

Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke helt hva iskrem gjør på dette forumet, men likevel siden det nå er her. Jeg har latt meg fortelle at både Mövenpick og Haagen Daz iskrem faktisk lages av Diplom-is i Nittedal. Ihvertfall for det europeiske markedet, og det sier jo litt om kvaliteten på den norske iskremen!

Gjest gjest1
Skrevet

Det forundrer meg ikke for den ene gangen jeg har kjøpt Hagen Daz iskrem på butikken her hjemme i Norge så var det en gedigen nedtur!

Skrevet

Å gud! Mövenpick sjokoladeis med sjokoladebiter i er så sykt godt!!! Lenge siden jeg har spist det nå... Må prøve å huske å se etter det når jeg er på butikken neste gang. Mmmm...

Gjest Gjesta
Skrevet
Får tak i Hennig Olsen jeg... Kanskje disse andre nevnte merkene hvis jeg leter godt...

*nødt å finne et annet sted og bo der de har god is*

Ellers må jeg jo si at trådstarters innlegg var ganske søtt da... :)

Kongen av krokan-is jo! :hoppe:

Skrevet

Ben & Jerrys er veldig godt ja. Og Häagen-Dazs er også en favoritt. Men hjemmelaget iskrem er vel aller best synes jeg.

Gjest -eline-
Skrevet
Får man Ben&Jerry-is i Norge?

Nope... naermeste er vel malmoe elns.

Skrevet

Mövenpick med valnøtter får meg inn i himmelen!

Gjest -eline-
Skrevet
Ben & Jerrys er veldig godt ja. Og Häagen-Dazs er også en favoritt. Men hjemmelaget iskrem er vel aller best synes jeg. 

Det er jeg enig i...men de gangene vi lager hjemmemekka is så blir det stort sett vaniljeis fordi den er så god og man ikke får tak i skikkelig vaniljeis på butikken så vi må liksom lage det :ler:

Hum...venninna mi har diverse Ben&Jerry's oppskrifter (fra en bok de gav ut i statene elns) liggende, tror jeg skal kopiere de før jeg drar til Norge i påska jeg :sjarmor:

Skrevet
Hum...venninna mi har diverse Ben&Jerry's oppskrifter (fra en bok de gav ut i statene elns) liggende, tror jeg skal kopiere de før jeg drar til Norge i påska jeg  :sjarmor:

Heldiggris! *vil bli bestevenninne med -eline-* :sjenert:

Gjest -eline-
Skrevet
Heldiggris! *vil bli bestevenninne med -eline-*  :sjenert:

:ler: Hvis du er snill så kan jeg vel sende deg en pm ;)

Skrevet

Jeg er alltid kjempesnill. :blomst::mrgreen:

Skrevet

Og hvis jeg får de oppskriftene så har jeg bursdaggaven til sambo klar, så jeg er ganske snill jeg også! :sjenert::blomst:

Skrevet

Kan du ikke legge ut de oppskriftene -eline-?

Gjest -eline-
Skrevet

Kunne jeg sikkert, er bare usikker på regelverket, blir oppskrifter som spesifikt kommer fra en spesiell kilde regnet som åndsverk? *fundere*

Gjest -eline-
Skrevet

...må uansett skrive de ned fra boka til venninna mi så jeg har de ikke _nå_ :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Den beste isen er ekte italiensk is. :sjarmor:

Crema, limone, cookies etc etc... Det er så mye godt å velge mellom. Bare synd jeg ikke har en egen minifryser slik at jeg kan ta med is fra Italia til Norge. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...