AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:32 #1 Del Skrevet lørdag kl 11:32 Etter MYE om og men kuttet jeg kontakten for 2 gang med en fyr. Blokkerte han på snap og avfulgte han på insta, men fyren følger meg på ig fremdeles. Følger med på story og alt.. Hva er greien? Hvorfor gjør gutter sånt, er det ikke spesielt når noen blokkerer deg at velger å følge med ? Sant skal være sagt, han har slidet inn i dm min før.. etter vi kuttet første gang… Men denne gangen ble jeg så lei at jeg endelig fikk nok! Anonymkode: 8aec0...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:33 #2 Del Skrevet lørdag kl 11:33 Hvorfor fjerner du han ikke som følger hvis det er så plagsomt? Det kan være så enkelt at han bare ser på alle sin story, det må ikke ligge noe dypere bak det. Anonymkode: 33230...3b0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:37 #3 Del Skrevet lørdag kl 11:37 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor fjerner du han ikke som følger hvis det er så plagsomt? Det kan være så enkelt at han bare ser på alle sin story, det må ikke ligge noe dypere bak det. Anonymkode: 33230...3b0 Tenkte jo han ville gjøre det automatisk selv? Legger ikke noe i at han ser storyen, men heller behovet for å følge meg der etter jeg fjernet han! Anonymkode: 8aec0...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:42 #4 Del Skrevet lørdag kl 11:42 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenkte jo han ville gjøre det automatisk selv? Legger ikke noe i at han ser storyen, men heller behovet for å følge meg der etter jeg fjernet han! Anonymkode: 8aec0...928 Kanskje han ikke engang har lagt merke til at du ikke følger han lenger. Anonymkode: 33230...3b0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:51 #5 Del Skrevet lørdag kl 11:51 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Etter MYE om og men kuttet jeg kontakten for 2 gang med en fyr. Blokkerte han på snap og avfulgte han på insta, men fyren følger meg på ig fremdeles. Følger med på story og alt.. Hva er greien? Hvorfor gjør gutter sånt, er det ikke spesielt når noen blokkerer deg at velger å følge med ? Sant skal være sagt, han har slidet inn i dm min før.. etter vi kuttet første gang… Men denne gangen ble jeg så lei at jeg endelig fikk nok! Anonymkode: 8aec0...928 Av samme grunn som jenter og kvinner gjør det. Spør en venninne, få samtidig svar på hvorfor de følger eksens nye kjæreste. Anonymkode: 76044...de6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:01 #6 Del Skrevet lørdag kl 12:01 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Av samme grunn som jenter og kvinner gjør det. Spør en venninne, få samtidig svar på hvorfor de følger eksens nye kjæreste. Anonymkode: 76044...de6 For å følge med på meg mao? Anonymkode: 8aec0...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:50 #7 Del Skrevet lørdag kl 12:50 Folk er nysgjerrige på andre mennesker. Trenger ikke å bety så mye.... Anonymkode: 2aeb3...0ff 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:57 #8 Del Skrevet lørdag kl 12:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenkte jo han ville gjøre det automatisk selv? Legger ikke noe i at han ser storyen, men heller behovet for å følge meg der etter jeg fjernet han! Anonymkode: 8aec0...928 Ikke legg så mye i det. Behovet er kanskje ikke så stort Anonymkode: 84457...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:08 #9 Del Skrevet lørdag kl 13:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenkte jo han ville gjøre det automatisk selv? Legger ikke noe i at han ser storyen, men heller behovet for å følge meg der etter jeg fjernet han! Anonymkode: 8aec0...928 Dagens lekse - ekle menn fjerner ikke seg selv fra dine soMe, du må fjerne dem selv!(aller helst blokkere - ikke gi dem noe!) Og hvorfor tok du ikke med insta når du først var i slettemodus?? Anonymkode: 53c77...60f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:02 #10 Del Skrevet lørdag kl 18:02 Her har han mest sannsynlig ikke fått med seg at du har sletta han? Eller han bryr seg ikke og ser igjennom alle stories Anonymkode: d9b17...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden Han tenker vel at det kanskje kan være mer å hente? Anonymkode: 974c4...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Del Skrevet 12 timer siden Update: Han kontaktet meg igjen i går. Sendte et bilde som en snap i dm??? Jeg forstår virkelig ikke greien. Han klarte ikke å gå 1 uke uten å snakke. Men igjen, ikke virker han keen på å møtes? Ha en seksuell relasjon? Eller vennskapelig…. Altså wtf, rett før jeg blir galen. Anonymkode: 8aec0...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 12 timer siden #13 Del Skrevet 12 timer siden blokker han da vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Update: Han kontaktet meg igjen i går. Sendte et bilde som en snap i dm??? Jeg forstår virkelig ikke greien. Han klarte ikke å gå 1 uke uten å snakke. Men igjen, ikke virker han keen på å møtes? Ha en seksuell relasjon? Eller vennskapelig…. Altså wtf, rett før jeg blir galen. Anonymkode: 8aec0...928 Da gjør du deg selv gal, for dette velger du å gnage på. For rasjonelle mennesker er dette et ikke-problem, fordi du burde blokkere fullstendig: overslt. Anonymkode: 1ce06...3f5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Da gjør du deg selv gal, for dette velger du å gnage på. For rasjonelle mennesker er dette et ikke-problem, fordi du burde blokkere fullstendig: overslt. Anonymkode: 1ce06...3f5 Ja! Jeg er enig. Men jeg er et nysgjerrig menneske og ønsker jo å vite hva han egt vil? Anonymkode: 8aec0...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #16 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja! Jeg er enig. Men jeg er et nysgjerrig menneske og ønsker jo å vite hva han egt vil? Anonymkode: 8aec0...928 Det er jo bare selvskading. Hvorfor føler du ikke at du fortjener bedre? Anonymkode: 1ce06...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 11 timer siden #17 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 14.32): Etter MYE om og men kuttet jeg kontakten for 2 gang med en fyr. Blokkerte han på snap og avfulgte han på insta, men fyren følger meg på ig fremdeles. Følger med på story og alt.. Hva er greien? Hvorfor gjør gutter sånt, er det ikke spesielt når noen blokkerer deg at velger å følge med ? Sant skal være sagt, han har slidet inn i dm min før.. etter vi kuttet første gang… Men denne gangen ble jeg så lei at jeg endelig fikk nok! Anonymkode: 8aec0...928 Jeg skjønner veldig godt at det føles rart når noen fortsetter å følge med på alt du legger ut, særlig etter at du har kuttet kontakten og gjort det tydelig at du er ferdig. Det kan lett trigge tankene: “Er han fortsatt interessert?”, “Hva vil han egentlig?” Men kanskje det er verdt å spørre: 👉 Har han noensinne vist deg tydelig – med handling – at han faktisk vil noe mer? 👉 Eller har han bare dukket opp akkurat nok til at du ikke klarer å slippe taket helt? Å se på storyer koster ingenting. Det krever ingen forpliktelse, ingen innsats – det er lavterskel “jeg er her, men jeg tar ikke ansvar”-atferd. Og ja, noen gjør det bevisst, bare for å holde seg relevante i livet ditt. Ikke fordi de vil noe – men fordi de vil unngå å være glemt. Så kanskje det viktigste spørsmålet nå ikke er “hvorfor gjør han det” – men hvorfor gjør det noe med deg? For den ekte styrken ligger ikke i å bli bekreftet av han, men i å være trygg i deg selv når han ikke gjør det. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja! Jeg er enig. Men jeg er et nysgjerrig menneske og ønsker jo å vite hva han egt vil? Anonymkode: 8aec0...928 Da spør du rett ut... Anonymkode: e8bc3...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja! Jeg er enig. Men jeg er et nysgjerrig menneske og ønsker jo å vite hva han egt vil? Anonymkode: 8aec0...928 Han bare holder deg varm for å ikke miste tilgang på egoboost og lett underholdning. Anonymkode: 33230...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #20 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Han bare holder deg varm for å ikke miste tilgang på egoboost og lett underholdning. Anonymkode: 33230...3b0 Han ga meg typ ingenting på slutten, hverken ego boost eller noe: han virket direkte plaget av kontakten vår de siste 2 ukene. Og hadde INGEN flørting/seksuell tone de siste 3 ukene. Ikke møter han noen heller? Også når jeg tar hintet, trekker meg unna kommer han tilbake? Dette har skjedd før også MENS jeg holdt på med en annen, da hadde han ingen å være med. Jeg vet at han var veldig intr før jeg kuttet d, fordi han bestemte seg aldri…. Han er IKKE en player, alt for nervøs og stresset type til d. Anonymkode: 8aec0...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå