Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en greie med en fyr jeg ikke bare klarer å slippe taket på. Jeg har blitt fortalt at jeg har sterk intuisjon, og intuisjonen min sier at jeg er ment til å ha han her i livet. Kanskje ikke på nåværende tidspunkt, men senere når han er mer «healet». Kuttet kontakten med han, men føler en sterk følelse for at han kommer tilbake, noe som har skjedd før? Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? 

Anonymkode: 8752b...240

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kortene forteller at din tidligere kjæreste er sta, lite villig til å forplikte seg, eller at forholdet beveger seg veldig sakte. Det kan også bety at du føler deg utålmodig eller frustrert over mangelen på fremgang i forholdet.

En gjenganger har vært mangel på anerkjennelse eller støtte i forholdet. Det kan også bety at du føler deg usikker eller tviler på din egen verdi i forholdet. Det kan også være tegn på at du har opplevd et tilbakeslag eller en skuffelse i kjærlighetslivet ditt.
Hvis du skal være helt ærlig med deg selv, føler deg overveldet og sliten av relasjonen til denne mannen. Du kan føle at du bærer for mye ansvar eller at du gir mer enn du får. Det er viktig å kommunisere dine behov og grenser til vedkommende.

Samlet sett tyder  kortene på at du står overfor noen utfordringer i kjærlighetslivet ditt. Det er viktig å være ærlig med deg selv om dine følelser og behov. Det kan være nødvendig å ta et skritt tilbake og vurdere hva du virkelig ønsker i et forhold. Ikke vær redd for å be om hjelp eller støtte fra andre hvis du føler deg overveldet. 

Anonymkode: e4e53...ef0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kortene forteller at din tidligere kjæreste er sta, lite villig til å forplikte seg, eller at forholdet beveger seg veldig sakte. Det kan også bety at du føler deg utålmodig eller frustrert over mangelen på fremgang i forholdet.

En gjenganger har vært mangel på anerkjennelse eller støtte i forholdet. Det kan også bety at du føler deg usikker eller tviler på din egen verdi i forholdet. Det kan også være tegn på at du har opplevd et tilbakeslag eller en skuffelse i kjærlighetslivet ditt.
Hvis du skal være helt ærlig med deg selv, føler deg overveldet og sliten av relasjonen til denne mannen. Du kan føle at du bærer for mye ansvar eller at du gir mer enn du får. Det er viktig å kommunisere dine behov og grenser til vedkommende.

Samlet sett tyder  kortene på at du står overfor noen utfordringer i kjærlighetslivet ditt. Det er viktig å være ærlig med deg selv om dine følelser og behov. Det kan være nødvendig å ta et skritt tilbake og vurdere hva du virkelig ønsker i et forhold. Ikke vær redd for å be om hjelp eller støtte fra andre hvis du føler deg overveldet. 

Lyst å trekke kort for meg også? Dame på straks 40. Er egentlig fornøyd med tilværelsen men lurer på om det er noe spennende for meg fremover 

Anonymkode: 83d8f...29f

AnonymBruker
Skrevet

Kan du trekke for meg også? Får jeg et barn til? Hvordan blir jobb situasjonen?

Anonymkode: b9f2c...0a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Lyst å trekke kort for meg også? Dame på straks 40. Er egentlig fornøyd med tilværelsen men lurer på om det er noe spennende for meg fremover 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan dere gjøre selv på chatgpt, personen som svarer bruker kunstig intelligens 

Anonymkode: 568a0...2d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Du har nok brukt en del tid på å jobbe med deg selv for å føle at du er fornøyd med tilværelsen. Men ja, det blir spennende fremover! For selv om du føler deg fornøyd med livet slik det er nå, har du også et mål du har jobbet mot. Og du kommer til å nå målet ditt. Kortene bekrefter at du er på rett vei eller spor for å nå dette målet. Men jeg må nesten spørre ( for min egen nysgjerrighet) Er det  reiser inne i bildet? Som i en fysisk reise, eller er det jobben du har gjort med å «finne deg selv» en slags åndelig reise som får meg til å tenke på reise? Resonnerer det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

For å ta jobb først… det kan se ut som du har hatt endel utfordringer og stress. Og du har fundert endel på hva du skal gjøre. Jeg tror at trivselen din ikke har vært helt på topp. Men det kan se ut som du vurderer å utvikle deg mer (etterutdanning, kurs etc) så det kommer nok til å bli en forandring i jobb situasjonen. Vær forberedt på at det ikke kommer til å være like enkelt hver dag om du går for dette, men du kommer deg gjennom og alt blir veldig bra til slutt! 
Jeg får «ja» på spørsmålet om barn. Men om dette er nå eller om noen år vet jeg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne i 40 årene. Gjerne trekke kort på meg. 

Anonymkode: 93630...247

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er en kvinne i 40 årene. Gjerne trekke kort på meg. 

Det kan se ut som om du har følt at ting står litt stille, eller du føler deg litt fastlåst i en situasjon? Og dette er litt uventet for deg, for du har lagt ned mye arbeid og innsats i noe som du ikke føler du får uttelling/ eller lønn for strevet. Du må kanskje i tiden som kommer vurdere om du skal fortsette å legge like mye innsats i dette. Det kan også se ut som der er en annen mulighet som kommer inn. Og du må gå i deg selv og kjenne på hva som blir mest rett for deg med tanke på mål og verdier, samt hva og hvor mye er du villig til å ofre for å opp å det du ønsker. Når valget er tatt, kommer du til å føle en ny energi og engasjement på veien videre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kan se ut som om du har følt at ting står litt stille, eller du føler deg litt fastlåst i en situasjon? Og dette er litt uventet for deg, for du har lagt ned mye arbeid og innsats i noe som du ikke føler du får uttelling/ eller lønn for strevet. Du må kanskje i tiden som kommer vurdere om du skal fortsette å legge like mye innsats i dette. Det kan også se ut som der er en annen mulighet som kommer inn. Og du må gå i deg selv og kjenne på hva som blir mest rett for deg med tanke på mål og verdier, samt hva og hvor mye er du villig til å ofre for å opp å det du ønsker. Når valget er tatt, kommer du til å føle en ny energi og engasjement på veien videre. 

Takk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har nok brukt en del tid på å jobbe med deg selv for å føle at du er fornøyd med tilværelsen. Men ja, det blir spennende fremover! For selv om du føler deg fornøyd med livet slik det er nå, har du også et mål du har jobbet mot. Og du kommer til å nå målet ditt. Kortene bekrefter at du er på rett vei eller spor for å nå dette målet. Men jeg må nesten spørre ( for min egen nysgjerrighet) Er det  reiser inne i bildet? Som i en fysisk reise, eller er det jobben du har gjort med å «finne deg selv» en slags åndelig reise som får meg til å tenke på reise? Resonnerer det?

Tusen takk 😊 Skal på ferie i sommer med familien. Samme sommerferie som vi pleier ha. Ser du noe spesielt angående den reisen? Ellers har jeg prøvd å endre endel personlig der jeg har lykkes med noe hvertfall. 

Skrevet

Han kommer tilbake neste år

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tusen takk 😊 Skal på ferie i sommer med familien. Samme sommerferie som vi pleier ha. Ser du noe spesielt angående den reisen? Ellers har jeg prøvd å endre endel personlig der jeg har lykkes med noe hvertfall. 

Hei igjen😊»Alle» reiser jo nå på sommeren, så det er ikke den følelsen jeg har. Det føltes mer som reising i jobbsammenheng. Og «høst» kommer til meg. Jeg kjenner glede og forventninger når jeg tenker så det. Jeg tror du har mye å glede deg til! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hei igjen😊»Alle» reiser jo nå på sommeren, så det er ikke den følelsen jeg har. Det føltes mer som reising i jobbsammenheng. Og «høst» kommer til meg. Jeg kjenner glede og forventninger når jeg tenker så det. Jeg tror du har mye å glede deg til! 

Hei😊 Kan du trekke kort for meg også? Elsker kjæresten min meg? Kan undre litt på om han gjør det, han bruker nemlig ikke det begrepet, sier han. Dessuten er han litt lukket, viser og uttrykker lite følelser, og dermed også lite kjærlighet. 

Anonymkode: c56a3...a65

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tusen takk 😊 Har hatt samme jobb noen år nå og trives ganske godt, men er åpen for endringer vist det byr seg en anledning. Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...