AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:30 #1 Del Skrevet lørdag kl 01:30 Jeg kjenner baby kun litt et par ganger i døgnet dersom jeg følger med, og da er det ikke typiske tydelige spark, men mer litt forsikrig romstering. Er det vanlig eller burde jeg ha kjent mer? Er anengangs og har morkaken bak. Anonymkode: ecd60...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:46 #2 Del Skrevet lørdag kl 07:46 Babyene har jo veldig ulik størrelse på dette tidspunktet, som kan medvirke til at noen kjenner dem godt og andre mindre. Jeg er i samme uke som deg og kjenner veldig mye liv, men lite spark. Mer romstering, snuing og det som føles som saltoer 😅 Kan jo dreie seg om at min rett og slett er litt større enn din 🤷🏽♀️ Anonymkode: 67ab0...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:55 #3 Del Skrevet lørdag kl 07:55 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Babyene har jo veldig ulik størrelse på dette tidspunktet, som kan medvirke til at noen kjenner dem godt og andre mindre. Jeg er i samme uke som deg og kjenner veldig mye liv, men lite spark. Mer romstering, snuing og det som føles som saltoer 😅 Kan jo dreie seg om at min rett og slett er litt større enn din 🤷🏽♀️ Anonymkode: 67ab0...79f Babyer er ganske like i størrelsen frem til uke 24 er derfor man begynner symfysemåling da. Anonymkode: ecd60...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:59 #4 Del Skrevet lørdag kl 07:59 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Babyer er ganske like i størrelsen frem til uke 24 er derfor man begynner symfysemåling da. Anonymkode: ecd60...641 I alle appene står det at det er store variasjoner på det tidspunktet... Anonymkode: 67ab0...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:57 #5 Del Skrevet lørdag kl 08:57 Min var veldig rolig hele svangerskapet. Nå er han 3 mnd og fremdeles tidenes sovebaby. Anonymkode: 27f08...fb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå