Gå til innhold

Vekttap med bilder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ta bildene rett forfra, slik at du stå på akkurat samme sted, med akkurat samme avstand til speilet, i akkurat samme posisjon hver gang. Og ha på deg det samme. Da burde du kunne se om det skjer noen endring. :) 

Anonymkode: f366f...d86

Og i samme lys! Helt ulikt lys på de to bildene.

Anonymkode: 078ab...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er ikke snakk om å ha stor, svulmende rumpe. Normal fast rumpe kan alle ha. Er ikke fint med flat, slapp rumpe

Anonymkode: 19f30...cc3

Det er en standard løperumpe. De som kun løper eller annen cardio uten noen styrke, har alltid slike, i ulike størrelser.

For skjelettet og helsa ellers, lønner det seg også å legge inn to styrkeøktee i uka, men jeg synes ikke fokuset burde være kun utseendet på rumpa og alle burde få ha den rumpa de er mest komfortabel med selv.

Anonymkode: 078ab...33c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke snakk om å ha stor, svulmende rumpe. Normal fast rumpe kan alle ha. Er ikke fint med flat, slapp rumpe

Hold snavla, så stygg du er.

Anonymkode: e5552...e90

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slutt å vei deg. Bruk målebånd én gang i uka. Og, ikke bli alt for fokusert på vektnedgangen. Tenk mer på helsa og finn glede i å velge sunnere matvarer, lære nye oppskrifter, se fremgang i løpingen osv.

Og, ikke mål deg uka før mensen. Vi har en tendens til å ese ut litt dagene før/under mensen, i tillegg til at vi blir mer pessimistiske. Alt det kan føre til at du blir veldig demotivert og strengere mot deg selv.

Du ser kjempefin ut btw. Slank og normalvektig. 

Anonymkode: a83a6...8ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Beklager, men jeg kan ikke lese at ts ønsker tilbakemelding på hva du synes om rumpen hennes. Hvorfor synes du at det er viktig at alle får vite din mening om den? 

Anonymkode: d744f...f8e

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ifølge BMI kalkulatoren er jeg overvektig med 12 kg🤷🏻‍♀️Er 1.77 cm høy og 89 kg. Men takk for komplimentet❤️

Anonymkode: 4ff1b...f45

Føler mange høye folk som skal være innafor bmi ofte ser veldig spinkle ut. Samboeren min er 2m og han ser syk ut om han skulle holdt bmi 

Anonymkode: bec36...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 uker er litt kort tid for å se noen store  endringer, når anbefalt vektnedgang er 0,5kg pr uke. Du må nok være mer tålmodig. Vektnedgangen ligger mest i kostholdet, så i stedet for å trene så mye cardio, ville jeg anbefalt å heller trene mer styrke, da muskler strammer opp kroppen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grüner skrev (4 minutter siden):

Med en høyde på 177 cm er du innenfor normal-bmi på 79 kg, men over på 80.

Ok, så da er det snakk om 10 kg da☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grüner skrev (8 minutter siden):

5 uker er litt kort tid for å se noen store  endringer, når anbefalt vektnedgang er 0,5kg pr uke. Du må nok være mer tålmodig. Vektnedgangen ligger mest i kostholdet, så i stedet for å trene så mye cardio, ville jeg anbefalt å heller trene mer styrke, da muskler strammer opp kroppen. 

Jeg har aldri trent så mye styrke trening før, men hørt mye positivt om det. Kanskje det kan være noe for meg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Føler mange høye folk som skal være innafor bmi ofte ser veldig spinkle ut. Samboeren min er 2m og han ser syk ut om han skulle holdt bmi 

Anonymkode: bec36...972

Tja, jeg føler meg ikke så veldig overvektig akkurat, men vil helst være sunnest mulig på alle måter😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Beklager, men jeg kan ikke lese at ts ønsker tilbakemelding på hva du synes om rumpen hennes. Hvorfor synes du at det er viktig at alle får vite din mening om den? 

Anonymkode: d744f...f8e

Takk❤️ Jeg hadde forsåvidt ingen problem med rumpa mi fra før. Har ikke syntes den var verken slapp eller flat🤷🏻‍♀️ Menmen, folk syns så forskjellig😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Slutt å vei deg. Bruk målebånd én gang i uka. Og, ikke bli alt for fokusert på vektnedgangen. Tenk mer på helsa og finn glede i å velge sunnere matvarer, lære nye oppskrifter, se fremgang i løpingen osv.

Og, ikke mål deg uka før mensen. Vi har en tendens til å ese ut litt dagene før/under mensen, i tillegg til at vi blir mer pessimistiske. Alt det kan føre til at du blir veldig demotivert og strengere mot deg selv.

Du ser kjempefin ut btw. Slank og normalvektig. 

Anonymkode: a83a6...8ce

Tusen takk for gode tips😊👌🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan si du er hjernedød uten å si det...

Man har ikke rumpe for at den skal være fin for andre å se på. Man har den til å sitte på og bevege bein. Fyller den funksjonen er den bra nok. 

Anonymkode: 7e39b...e7e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle gjerne hatt kroppen din, veldig flott er du!

Den shortsen satt jo ganske stramt på på det første bildet, så du merker kanskje forskjell når du prøver den igjen? Eller så syns jeg det er stor forskjell på knærne og leggene dine, ser smalere og mer "fit" ut. 

Anonymkode: 293fc...0d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kjenner igjenn stua di ts😂 vi snakkes.

Anonymkode: eee5f...b0b

Hvem der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg har aldri trent så mye styrke trening før, men hørt mye positivt om det. Kanskje det kan være noe for meg😊

Styrketrening er bra for alle.

Anonymkode: ebc73...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Problemet her er jo at du lurer deg selv. Det er åpenbart noe juksing med vinkel på begge bilder her, for det der ser ganske likt ut som min kropp med en BMI på 18,5. Jeg trener en del cardio og litt styrke i tillegg. Man kan "slanke" seg ekstremt mange kilo gjennom poseringer. 

Cardio bygger i utgangspunkt ikke muskler, med mindre du har vært ekstremt stillesittende fra før, men det blir uansett ikke så mye muskler at det skal utgjøre så mye i vekt. Er det sikker på at du har ligget nok i underskudd, eller har du kanskje ligget altfor mye i underskudd, så kroppen har senket forbrenningen? 

Anonymkode: 35d85...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skal ikke se deg blind på bmi når du trener regelmessig. Jeg tenker også at styrketrening kan være greit for deg, ikke bare kondisjon. 

Anonymkode: aacd9...233

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...