AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Har hatt som mål å gå ned i vekt i år. Tok første bilde for 5 uker siden, og det siste idag. Sliter litt med å se noe forskjell selv, men kanskje litt. Vekta sier at jeg står på stedet hvil, men jeg ligger i kalori underskudd og holder på med cardio hver dag, så det er veldig demotiverende. Vet at vekta ikke er alt, men hadde blitt mere «motivert» hvis den hadde gått nedover. Vil komme på normalvekt(bmi). Noen som vet hvorfor vekten ikke rikker på seg, og er det noen som ser noe forskjell på bildene? Skulle vel helst hatt på samme klær på begge bilder, men det ble det ikke denne gangen. Tips mottas☺️ Anonymkode: 4ff1b...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Ser egentlig ikke noe særlig forskjell? Kanskje litt flatere rumpe? Men det kan også bare være klesvalget så får den til å se flatere ut 🤷♀️ Bruk målebånd så får du rene fakta ☺️ Anonymkode: 4cde0...5af 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Er du virkelig ikke på normalvekt?? Hva er du på da, overvekt? Det virker rart ut fra bildene. Jeg ser ikke så store forskjellen på bildene, men du ser fin ut 😊 Anonymkode: 57a2e...4c3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Det blir jo umulig å si når man ikke står med samme vinkel på bildene og ikke har på samme klær som du skriver. Da ser man nødvendigvis ikke forskjell. Anbefaler å måle istedenfor å veie. Anonymkode: 43e0d...2a2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er du virkelig ikke på normalvekt?? Hva er du på da, overvekt? Det virker rart ut fra bildene. Jeg ser ikke så store forskjellen på bildene, men du ser fin ut 😊 Anonymkode: 57a2e...4c3 Ifølge BMI kalkulatoren er jeg overvektig med 12 kg🤷🏻♀️Er 1.77 cm høy og 89 kg. Men takk for komplimentet❤️ Anonymkode: 4ff1b...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ser egentlig ikke noe særlig forskjell? Kanskje litt flatere rumpe? Men det kan også bare være klesvalget så får den til å se flatere ut 🤷♀️ Bruk målebånd så får du rene fakta ☺️ Anonymkode: 4cde0...5af Det er nok ikke så dumt med målebånd, får prøve det fremover👍🏻😊 Anonymkode: 4ff1b...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det blir jo umulig å si når man ikke står med samme vinkel på bildene og ikke har på samme klær som du skriver. Da ser man nødvendigvis ikke forskjell. Anbefaler å måle istedenfor å veie. Anonymkode: 43e0d...2a2 Ja det er nok ikke det enkleste🥴 Skal prøve med målebånd fremover😊👍🏻 Anonymkode: 4ff1b...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden Hva sier klærne? Sitter de på som de gjorde for ett år siden?De er jo det enkleste å se på om det fungerer eller ei. Anonymkode: ebc73...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva sier klærne? Sitter de på som de gjorde for ett år siden?De er jo det enkleste å se på om det fungerer eller ei. Anonymkode: ebc73...3d0 Glem det, leste feil, trodde du hadde holdt på i ett år. Anonymkode: ebc73...3d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden Du kan ikke ha på såpass ulike klær når du vil se forskjell. Shorten din flater rumpa sammen og får underrumpa til å se annerledes ut enn bodyen gjør. Men ikke bli demotivert, for det er også syklusforskjeller osv., men det som alltid skjer, er at kroppen en dag plutselig slipper masse overflødig vann og du får det som kalles en "whoosh"effekt. Hold det gående til du opplever den! Spis sunt, det er mye vanskeligere å få den effekten hvis du spiser junk, uansett om du er i underskudd. Og husk å drikke mye vann. Og ja, målebånd er mye lurere enn vekt Anonymkode: 078ab...33c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden Ser ingen forskjell. Men du burde trene rumpa mer... Anonymkode: 19f30...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du kan ikke ha på såpass ulike klær når du vil se forskjell. Shorten din flater rumpa sammen og får underrumpa til å se annerledes ut enn bodyen gjør. Men ikke bli demotivert, for det er også syklusforskjeller osv., men det som alltid skjer, er at kroppen en dag plutselig slipper masse overflødig vann og du får det som kalles en "whoosh"effekt. Hold det gående til du opplever den! Spis sunt, det er mye vanskeligere å få den effekten hvis du spiser junk, uansett om du er i underskudd. Og husk å drikke mye vann. Og ja, målebånd er mye lurere enn vekt Anonymkode: 078ab...33c Tusen takk for utfyllende svar😊 Skal prøve på å ta bilder med samme klær neste gang👍🏻 Jeg er litt for glad i det søte og salte, så må bli flinkere på det, selvom jeg spiser mye sunn mat også. Kan også bli mye flinkere til å drikke vann. Gleder meg til den effekten da😊☺️ Anonymkode: 4ff1b...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ser ingen forskjell. Men du burde trene rumpa mer... Anonymkode: 19f30...cc3 Så teit sagt. Ikke alle som har anlegg for sånne store svulmende rumper! Noen har flate rumper helt naturlig og kan ikke trene seg til digre rumper. TS ser kjempe fin ut! Jeg tror også klærne er mye av det som gjør at rumpe ser så flat ut. Det er ikke så mange som passer slikt snitt. Anonymkode: 4cde0...5af 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så teit sagt. Ikke alle som har anlegg for sånne store svulmende rumper! Noen har flate rumper helt naturlig og kan ikke trene seg til digre rumper. TS ser kjempe fin ut! Jeg tror også klærne er mye av det som gjør at rumpe ser så flat ut. Det er ikke så mange som passer slikt snitt. Anonymkode: 4cde0...5af Er ikke snakk om å ha stor, svulmende rumpe. Normal fast rumpe kan alle ha. Er ikke fint med flat, slapp rumpe Anonymkode: 19f30...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ser ingen forskjell. Men du burde trene rumpa mer... Anonymkode: 19f30...cc3 Så idiotisk kommentar. Rumpen hennes ser helt fint ut. Anonymkode: 57a2e...4c3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Del Skrevet 11 timer siden Jeg synes du er fin. Det er nok bare litt kort tid. Jeg slanker meg også litt, vekten svinger litt, og har i perioder stått lenge i ro. Men etter 3,5 måneder, så veier jeg 3,3 kg mindre på de letteste dagene. Da jeg begynte var vekten 66,6 om morgenen (med litt variasjon) så holdt den seg lenge på 64. Nå veier jeg 63,3 på de letteste dagene. Og jeg ser faktisk forskjell. Har skjerpet meg, sluttet å drikke alkohol hver helg, kuttet ut snacks i hverdagen, samt jeg velger fullkorn. Og trener styrke og cardio 5 dager i uken. Men jeg unner meg kos på spesielle dager og i helgene Anonymkode: 65a9d...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #17 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg synes du er fin. Det er nok bare litt kort tid. Jeg slanker meg også litt, vekten svinger litt, og har i perioder stått lenge i ro. Men etter 3,5 måneder, så veier jeg 3,3 kg mindre på de letteste dagene. Da jeg begynte var vekten 66,6 om morgenen (med litt variasjon) så holdt den seg lenge på 64. Nå veier jeg 63,3 på de letteste dagene. Og jeg ser faktisk forskjell. Har skjerpet meg, sluttet å drikke alkohol hver helg, kuttet ut snacks i hverdagen, samt jeg velger fullkorn. Og trener styrke og cardio 5 dager i uken. Men jeg unner meg kos på spesielle dager og i helgene Anonymkode: 65a9d...eed Takk for fine ord❤️☺️Flink du er da👌🏻 Jeg har også kuttet ut brus og alkohol. Ser ut som jeg må være tålmodig og ta tiden til bruk. Vil ihvertfall ikke gi opp. Anonymkode: 4ff1b...f45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Ta bildene rett forfra, slik at du stå på akkurat samme sted, med akkurat samme avstand til speilet, i akkurat samme posisjon hver gang. Og ha på deg det samme. Da burde du kunne se om det skjer noen endring. Anonymkode: f366f...d86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ta bildene rett forfra, slik at du stå på akkurat samme sted, med akkurat samme avstand til speilet, i akkurat samme posisjon hver gang. Og ha på deg det samme. Da burde du kunne se om det skjer noen endring. Anonymkode: f366f...d86 Takk for tips😊 Det blir det neste gang😊👍🏻 Anonymkode: 4ff1b...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ifølge BMI kalkulatoren er jeg overvektig med 12 kg🤷🏻♀️Er 1.77 cm høy og 89 kg. Men takk for komplimentet❤️ Anonymkode: 4ff1b...f45 What?? Du ser da helt fin og slank ut. Anonymkode: a96b9...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå