AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:10 #1 Del Skrevet fredag kl 20:10 Altså vattert eller ikke? Anonymkode: 8f10d...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:15 #2 Del Skrevet fredag kl 20:15 Uten. 35 år, str 70G. Vil ikke ha større pupper enn jeg absolutt må. Anonymkode: d5968...f40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet fredag kl 20:16 #3 Del Skrevet fredag kl 20:16 Uten! Orker ikke padding. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:24 #4 Del Skrevet fredag kl 20:24 Med litt vattering, slik at man ikke ser brystvorter igjennom klærne. Pluss at det blir mindre "klumpete". Anonymkode: a6154...627 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet fredag kl 20:25 #5 Del Skrevet fredag kl 20:25 Kommer helt an på hva jeg skal ha på meg. Ønsker jeg å vise antydning til litt kløft, så bruker jeg push-up BH. Ellers bruker jeg uten vattering 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet fredag kl 20:34 #6 Del Skrevet fredag kl 20:34 Litt vattering, det gir bedre støtte og fasong. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet fredag kl 20:36 #7 Del Skrevet fredag kl 20:36 Alltid uten. Jeg har komplekser for store pupper, trenger ikke mer fyll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet fredag kl 20:38 #8 Del Skrevet fredag kl 20:38 Bruker ikke padding, har mer enn nok allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet fredag kl 20:41 #9 Del Skrevet fredag kl 20:41 Ikke vattert, jeg bruker minimaizer-bh’er for å få mindre byste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:45 #10 Del Skrevet fredag kl 20:45 Kommer an på dagsformen. Hjemme gå jeg ofte i BH uten spiler, og flere av dem er uten vattering. På jobb og ute blant folk går jeg som oftest med BH med både spiler og vattering. Bruker 85E så har egentlig ganske middels store pupper. Anonymkode: b102f...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:32 #11 Del Skrevet fredag kl 21:32 Med padding, selv om jeg helst vil at brystene mine skal se mindre ut. Men jeg må ha litt padding, hvis ikke synes konturen av brystvortene mine gjennom stoffet på klærne mine 😅 Anonymkode: 4548f...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:38 #12 Del Skrevet fredag kl 21:38 Jeg har veldig store pupper og har komplekser for det, så går alltid-alltid i sports-bh. Med spiler og padding blir de latterlig enorme OG det er sinnsykt ubehagelig. Anonymkode: 011da...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:41 #13 Del Skrevet fredag kl 21:41 Jeg har sluttet med BH. Ligger på 70B. Da jeg brukte brukte jeg push up Anonymkode: bb963...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet fredag kl 21:42 #14 Del Skrevet fredag kl 21:42 Med, liker støtten det gir meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:47 #15 Del Skrevet fredag kl 21:47 Begge deler. Anonymkode: 288b4...698 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet i går, 06:59 #16 Del Skrevet i går, 06:59 Ryddet for innlegg av bruker som utgir seg for å være flere personer. _popcorn_, adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:00 #17 Del Skrevet i går, 08:00 Jeg bruker super push up. Ganske flat fra naturens side. Anonymkode: 43529...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:35 #18 Del Skrevet i går, 10:35 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Altså vattert eller ikke? Anonymkode: 8f10d...109 Hvorfor lurer du på det? Anonymkode: 3d3e7...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet i går, 10:42 #19 Del Skrevet i går, 10:42 Med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet i går, 10:48 #20 Del Skrevet i går, 10:48 Jeg er også godt utstyrt, men gikk over til T-skjorte-bh for noen år siden. Lett vattert og jeg føler meg både mer kledd, og mindre synes, samt jeg får finere fasong. Push-ups bruker jeg ikke, men litt vattert liker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå