AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:49 #21 Del Skrevet søndag kl 13:49 TomKrus skrev (10 minutter siden): Ok, det er din oppfatning og det kan jeg gjøre lite med, og du vet overhodet ikke da hva dette dreier seg om når du er 60 kilo. For meg som er mye tyngre er en hard madrass drepen ! Og det sier alle med kunnskaper om dette, altså de som selger madrasser. Jeg opplever at dette stemmer 100%, men bevares at det kan finnes unntak kan jeg godta. Det er normaliteten vi snakker om her, som et utgangspunkt ! Harde madrasser kunne jeg leve med som en lett og veltrent person i mange år, merket ingen ting når jeg lå på dette. Som eldre og lett overvektig går det aldri. Det merker man på hoteller man overnatter på med harde senger. Det er helt for jævlig over flere netter. Det er ikke MIN oppfatning, det er fagfolket sin. Les linkene, snakk med Jensen direkte. En lett og veldig smal person vil ikke synke ordentlig ned i madrassen når den blir for fast, sier seg selv. Anonymkode: 131dd...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå