AnonymBruker Skrevet 11. april 2025 #1 Skrevet 11. april 2025 Skrev et innlegg for en tid siden ang at mannen ikke tok initiativ til oralsex. Vi har vært sammen i 7 år, og jeg har tatt opp temaet litt forsiktig et par ganger, der han har benektet at hans syns det det føles ugreit, men likevel ikke gjort noe mer med det. Så tok jeg opp temaet en gang til. Forklarte at det tente meg veldig, men at jeg var redd han ikke likte det han så/smakte o.l, så derfor hadde jeg ikke turt å presse mer på. Var veldig tydelig på at det var veldig viktig for meg at han ikke gjorde noe som gikk utenfor hans komfortsone, da var det mye bedre han sa i fra at det ikke var noe for han istedet for å "jatte" med. Han forteller da at det er fordi han har følt seg usikker, og siden fingring alltid har fungert har han gått for det. Han har også blitt veldig fort sliten, og da vært redd for å ikke få meg i mål. Vi fikk snakket masse rundt det, at jeg ikke forventer noen ting, og at han ikke må fullføre med tunga, og at det skal være lystbetont for Ham også. Det er pirrende bare han har hodet i "området" og kan f.eks bare kysse litt, samtidig som han bruker fingrene. Etter denne samtalen endret alt seg. Han har gått ned på meg nesten hver gang vi har hatt sex siden. Helt på eget initiativ. Jeg har sagt at han ikke må føle på noe form for press, og at jeg ikke forventer det skal skje hver gang, men at det er kjekt av og til som variasjon, så lenge han er komfortabel med det. Han har ereksjon mens han holder på, så det må vel være et tegn på at han ikke gjør det fordi han føler et press på det, men fordi han syns det er ok? Jeg er jo overlykkelig, men likevel er det en liten stemne bak i hodet, som sier at han gjør det fordi han føler han "må", og ikke tørr å gå tilbake på det han har sagt når han ser hvor mye jeg liker det. Denne stemmen kommer jo av at vi har gått i 7 år uten, og jeg er så redd for at jeg har fått ham til å føle han må, selv om jeg har vært tydelig på at det ikke er slik. Menn hva tror dere? Skal jeg bare slappe av å nyte at han endelig gjør det jeg har lengtet eller i alle år? Kan jeg stole på at han gjør det fordi han syns det er ok og ikke fordi han føler seg presset? Overtenking er min spesialitet som dere skjønner. 🤣 Anonymkode: 0e2d7...d0e 1
carlberner1 Skrevet 11. april 2025 #2 Skrevet 11. april 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Overtenking er min spesialitet som dere skjønner. 🤣 Anonymkode: 0e2d7...d0e .. du sier ikke det .. ? Hva om dere begge to gjør det dere har lyst til, kunne det være en løsning? Kanskje prate litt sammen om det inn i mellom at dere holder på? Jeg tror det kunne fungere. Men - så er jeg en enkel kåtgris da. 1
Soft mann Skrevet 11. april 2025 #3 Skrevet 11. april 2025 Eg elsker å slikke, kose ja alt med den. Meeeeen for min del må den lukte friskt. Såpe, helt nyvasket, Ikke en time siden.
Langline Skrevet 11. april 2025 #4 Skrevet 11. april 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skrev et innlegg for en tid siden ang at mannen ikke tok initiativ til oralsex. Vi har vært sammen i 7 år, og jeg har tatt opp temaet litt forsiktig et par ganger, der han har benektet at hans syns det det føles ugreit, men likevel ikke gjort noe mer med det. Så tok jeg opp temaet en gang til. Forklarte at det tente meg veldig, men at jeg var redd han ikke likte det han så/smakte o.l, så derfor hadde jeg ikke turt å presse mer på. Var veldig tydelig på at det var veldig viktig for meg at han ikke gjorde noe som gikk utenfor hans komfortsone, da var det mye bedre han sa i fra at det ikke var noe for han istedet for å "jatte" med. Han forteller da at det er fordi han har følt seg usikker, og siden fingring alltid har fungert har han gått for det. Han har også blitt veldig fort sliten, og da vært redd for å ikke få meg i mål. Vi fikk snakket masse rundt det, at jeg ikke forventer noen ting, og at han ikke må fullføre med tunga, og at det skal være lystbetont for Ham også. Det er pirrende bare han har hodet i "området" og kan f.eks bare kysse litt, samtidig som han bruker fingrene. Etter denne samtalen endret alt seg. Han har gått ned på meg nesten hver gang vi har hatt sex siden. Helt på eget initiativ. Jeg har sagt at han ikke må føle på noe form for press, og at jeg ikke forventer det skal skje hver gang, men at det er kjekt av og til som variasjon, så lenge han er komfortabel med det. Han har ereksjon mens han holder på, så det må vel være et tegn på at han ikke gjør det fordi han føler et press på det, men fordi han syns det er ok? Jeg er jo overlykkelig, men likevel er det en liten stemne bak i hodet, som sier at han gjør det fordi han føler han "må", og ikke tørr å gå tilbake på det han har sagt når han ser hvor mye jeg liker det. Denne stemmen kommer jo av at vi har gått i 7 år uten, og jeg er så redd for at jeg har fått ham til å føle han må, selv om jeg har vært tydelig på at det ikke er slik. Menn hva tror dere? Skal jeg bare slappe av å nyte at han endelig gjør det jeg har lengtet eller i alle år? Kan jeg stole på at han gjør det fordi han syns det er ok og ikke fordi han føler seg presset? Overtenking er min spesialitet som dere skjønner. 🤣 Anonymkode: 0e2d7...d0e Et godt eksempel på at åpen og direkte kommunikasjon hjelper👏🏼👏🏼 Når du har vært såpass tydelig i forkant så tenker jeg at det ikke er noen grunn til å være bekymret for at han føler seg tvunget. Så stopp overtenke - bare nyt 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2025 #5 Skrevet 11. april 2025 Soft mann skrev (1 time siden): Eg elsker å slikke, kose ja alt med den. Meeeeen for min del må den lukte friskt. Såpe, helt nyvasket, Ikke en time siden. Underliv skal ikke lukte såpe. Skjønner at du ikke vil at det skal lukte noe, men å få uvi og sopp, fordi mannen er redd for bakterier er uaktuelt. Anonymkode: 4f7ce...704 1
Soft mann Skrevet 11. april 2025 #6 Skrevet 11. april 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Underliv skal ikke lukte såpe. Skjønner at du ikke vil at det skal lukte noe, men å få uvi og sopp, fordi mannen er redd for bakterier er uaktuelt. Anonymkode: 4f7ce...704 Mine kjærester og venninner har ikke fått noe uvi av å vaske seg. Så det tror eg er veldig individuelt.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2025 #7 Skrevet 11. april 2025 Jeg liker å "gå ned" på dama mi. Hun trenger ikke være "nyvasket" (herregud!) - jeg har startet morgenen med dette. Men hun er en renslig dame så jeg har aldri opplevd noe ulukt fra henne. Jeg liker det fordi jeg liker å oppleve at hun nyter det og får orgasme. Ikke alltid jeg klarer å holde ereksjonen oppe, men det er fordi jeg er av typen som er hyperfokusert, ikke fordi jeg har noe i mot oral. Ereksjonen kommer raskt tilbake igjen. Anonymkode: c8e80...863 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2025 #8 Skrevet 11. april 2025 Tror du overtenker her. Er han erigert så er det sannsynligvis lystbetont. Stol på det han sa, hvis ikke vil han stoppe etter hvert. Hilsen mann. Anonymkode: e16f0...fa3 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2025 #9 Skrevet 11. april 2025 Jeg synes dette er et eksempel på topp kommunikasjon. Det er grenser for hvor skjør en voksen mann kan være. Han må tåle å høre at partneren ønsker ting i senga. Han må være voksen nok til å klare å si nei selv om hun blir litt skuffet. Hvis ikke får han bare stå i det🙂 Hvis hun får et "nei" må hun akseptere det og ikke fortsette å presse på. Anonymkode: 5ed84...78f
AnonymBruker Skrevet 11. april 2025 #10 Skrevet 11. april 2025 Til TS: Klart han elsker det når han ligger der med flagget til topps. De fleste liker det jo. Han hadde bare litt prestasjonsangst og gikk for det som han visste fungerte for deg (fingring). Fint dere fant ut av det. Anonymkode: 5ed84...78f 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2025 #11 Skrevet 11. april 2025 Takk for svar dere. 😊 Jeg er jo kronisk på å overtenke, men har gitt ham mange muligheter til å "slippe unna", så siden han fortsetter får jeg stole på at det er fordi han syns det er ok 🤣 Men ja det viser hvor viktig god kommunikasjon faktisk er. 😅 Anonymkode: 0e2d7...d0e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå