AnonymBruker Skrevet 9. april #1 Del Skrevet 9. april Har aldri hentet pakke i pakkeautomat før og lurer på hvordan det fungerer? Jeg har appen og står at pakken er på vei og et bilde av automaten. Hvordan får man åpnet luken? Anonymkode: 95d1c...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #2 Del Skrevet 9. april Du må slå på bluetooth på telefonen om den ikke er på og godta at appen får sende deg varsler og tilgang til posisjon, ellers er det bare å følge punktene som dukker opp i appen etter at pakken er levert. Mener den ber deg bekrefte at du har funnet rett automat, så kommer valget om å åpne luken opp. https://www.postnord.no/pakkeautomat/ Anonymkode: 1c465...8c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #3 Del Skrevet 9. april Åpne postnord appen. Finn pakken du vil hente. Trykk på åpne luke og den åpnes 😉 Anonymkode: 81d23...908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #4 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du må slå på bluetooth på telefonen om den ikke er på og godta at appen får sende deg varsler og tilgang til posisjon, ellers er det bare å følge punktene som dukker opp i appen etter at pakken er levert. Mener den ber deg bekrefte at du har funnet rett automat, så kommer valget om å åpne luken opp. https://www.postnord.no/pakkeautomat/ Anonymkode: 1c465...8c8 Ok, bluetooth er på, men må man ha på stedtjenester på mobilen for at det skal fungere. Den er deaktivert foreløpig på min mobil.(pga bedre batteri) Anonymkode: 95d1c...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Åpne postnord appen. Finn pakken du vil hente. Trykk på åpne luke og den åpnes 😉 Anonymkode: 81d23...908 Den burde jeg klare. Men bare usikker på om man må ha stedtjenester aktivert på mobilen for at det skal virke? Anonymkode: 95d1c...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #6 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den burde jeg klare. Men bare usikker på om man må ha stedtjenester aktivert på mobilen for at det skal virke? Anonymkode: 95d1c...6ab Tvilsomt siden den kommuniserer via Bluetooth, da må du bare være nær nok. Anonymkode: 0f84c...e23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #7 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tvilsomt siden den kommuniserer via Bluetooth, da må du bare være nær nok. Anonymkode: 0f84c...e23 ok, da satser jeg på at dette går bra 🙂 Takk for svar Anonymkode: 95d1c...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå