AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Del Skrevet 8. april At hans manndom er liten? Er det dumpegrunn for deg? Anonymkode: 17eb5...3ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #2 Del Skrevet 8. april Ja Anonymkode: 4a519...52e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #3 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): At hans manndom er liten? Er det dumpegrunn for deg? Anonymkode: 17eb5...3ed Ja Anonymkode: dc7d2...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #4 Del Skrevet 8. april Hvis jeg bare datet uten følelser er nok muligens svaret ja. Om jeg allerede hadde følelser for han, nei. Anonymkode: bbdf1...ef3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #5 Del Skrevet 8. april Det kommer helt an på hans personlighet og måte å håndtere det på. Jeg er en direkte person som tørr snakke om ting og kunne ikke vært sammen med en mann som var for skjør til å snakke om dette. Feks om det for han er et kompleks, noe han tåler og evt ønsker å spøke med osv. Om han var slik at han forventa at jeg skulle late som ingenting eller rose manndomen opp i skyene ville det ikke fungert. Videre ville hans vilje og evner til å bruke andre virkemidler enn bare «manndommen» påvirka. Jeg må ikke ha stor pikk i sexlivet men jeg forventer at begge parter gjør sitt for at begge skal nyte og utforske gledene man fint kan oppleve med det utstyret man har. Fingre og tunger hjelper de også. Anonymkode: f60a7...7d5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #6 Del Skrevet 8. april Ja. Har gjort det også. Anonymkode: 92318...3bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #7 Del Skrevet 8. april Ja. Har også skjedd. Er manndommen liten har mannen en tendens til å lage en greie ut av det. Opplevd mer enn en gang for å si det sånn. Da lager de også en dealbreaker. Anonymkode: 776a8...f30 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. april #8 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (55 minutter siden): At hans manndom er liten? Er det dumpegrunn for deg? Anonymkode: 17eb5...3ed Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #9 Del Skrevet 8. april Nei så lenge han vet hva han driver med så betyr størrelse fint lite. Anonymkode: 3d05c...cf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #10 Del Skrevet 9. april Jeg hadde lett dumpa ei dame om puppene var for små i alle fall. Eller om kjønnsleppene var for store, eller om hun ble litt tjukkere - eller om rumpa var for flat. Helt klart ! Anonymkode: 0c339...294 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #11 Del Skrevet 9. april Ja, skjønner at det å ikke miste jomfrudommen var riktig valg 😅 Kjærlighet er jeg ikke skapt for Anonymkode: 8c742...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #12 Del Skrevet 9. april Absolutt, har gjort det og. Han fortalte meg tidlig at han hadde blitt dumpet flere ganger pga størrelsen. Vi var sammen i tre år, og det var en helt annen grunn til at det ble slutt. Når det er sagt: han var rå på å kompensere på andre måter. Hadde han ikke vært flink til det, kunne det nok ha blitt en dealbreaker. Sexlivet er viktig for meg. Anonymkode: c43ab...77b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #13 Del Skrevet 9. april Hvis det var noe som plaget han. De som blir plaget av det pleier å få hele sexlivet til å handle om det - og det hadde kjedet meg mye mer enn de få cm jeg kanskje hadde savnet av og til. Anonymkode: 3f452...494 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #14 Del Skrevet 9. april Ja, men snakker da om 10-11cm og mindre Anonymkode: 402d2...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #15 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg hadde lett dumpa ei dame om puppene var for små i alle fall. Eller om kjønnsleppene var for store, eller om hun ble litt tjukkere - eller om rumpa var for flat. Helt klart ! Anonymkode: 0c339...294 Enig med de, vil også legge til at lydene hun lager være dumpegrunn - har vært et par veldig rare seanser. Men så er også mangel på lyd også en dumpegrunn Anonymkode: eb387...ab2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #16 Del Skrevet 9. april Ja såklart! Anonymkode: b8618...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #17 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): At hans manndom er liten? Er det dumpegrunn for deg? Anonymkode: 17eb5...3ed Nei, ikke hvis det er en fin og god mann og det seksuelle fungerer greit Anonymkode: c04fc...c3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #18 Del Skrevet 9. april Ja. Datet en med maks 10 cm. Og så tynn. Hadde ikke noe annet valg enn å dumpe på en pen måte. Musa mi føltes som en forvokst bisamrotte i forhold… Anonymkode: 09015...2ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #19 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hadde lett dumpa ei dame om puppene var for små i alle fall. Eller om kjønnsleppene var for store, eller om hun ble litt tjukkere - eller om rumpa var for flat. Helt klart ! Anonymkode: 0c339...294 Men om man har feks.små bryster så har ikke det noe å si for selve følelsen, Det er jo det som er «problemet» når mannen har for liten, man kjenner ofte mindre, det er ikke det utseendemessige som er problemet Anonymkode: 28508...055 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Verbena Skrevet 9. april #20 Del Skrevet 9. april Ja.. Problemet var vel at han ikke kunne, eller ønsket å kompansere for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå