Gå til innhold

Lys beige som ikke er blass??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lys antikk er den mest beige hvitfargen og den hviteste beige fargen😊  Lyst uten å være skarp.

Anonymkode: e5aeb...f61

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 3.12):

Oh please dont. ALLE leiligheter er beige eller grå om dahen, Det er grusomt stygt. Det eneste som er verre enn beige, er spilevegg.

Anonymkode: baf5d...3c5

Javel, du synes det er stygt, mens andre synes det er fint.... Jeg må si at jeg synes det er behagelig og fint med "ryddige" farger. 

Anonymkode: 36e81...ab4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jotun sine farger er ofte blass, fordi de har så lite fargepigmenter i blandingen. Andre merker bruker mer, fargen blir sterkere og oppleves mer levende. Den beste malingen er fra Pure and original, de bruker masse fargepigment og det ser så mye bedre ut. De har mange beige toner.

Anonymkode: 05eeb...b4a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dytt💜

Anonymkode: d330a...e07

Men herlighet som du dytter. Det er begrenset hvor mange lyse beigetoner som finnes som harmonerer med dine ønsker. 
Foreslår igjen at du sjekker ut Soft. Soothing beige blir kanskje for tam hos deg. 

Anonymkode: 3972f...1e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville malt taket, vegger og lister i samme farge. Byttet ut gardinene med gulvlange i et naturstoff. 

Anonymkode: 5435a...a9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ville malt taket, vegger og lister i samme farge. Byttet ut gardinene med gulvlange i et naturstoff. 

Og legg til et stort gulvteppe. Du får aldri lunhet uten gulvteppe. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Malte akkurat underetasjen i sand, men i overetasjen valgte vi kokos. Veldig fornøyd med den. Kanskje ikke den type beige du er ute etter, jeg vil kallen den lys greige.

Anonymkode: 245fe...839

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Malte akkurat underetasjen i sand, men i overetasjen valgte vi kokos. Veldig fornøyd med den. Kanskje ikke den type beige du er ute etter, jeg vil kallen den lys greige.

Jeg synes Sand er litt for gråaktig hos meg. Vurderer også Sandsten, em mer kulørt gyllenbeige tone

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes Sand er litt for gråaktig hos meg. Vurderer også Sandsten, em mer kulørt gyllenbeige tone

Da bør du gå for en beige som har mindre rødt/mer gult. Hvis ikke du liker Soft, hva med observe? Da bør du male der du har sand i tilsvarende. 

Anonymkode: 3972f...1e2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, ikke er den så lys heller. Men var kokos jeg mente å foreslå😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...