Gå til innhold

Always eller Libresse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jeg kjøpte de forleden fordi det var det som var i kiosken der vi var, barnebarnet her sa "du lukter do bestemor" :D kan trygt si meg enig - det lukter slik de greiene i toalettet lukter.. 

Anonymkode: 6de96...71b

Barnebarnet hadde jo på en måte rett 🤣...Ironisk nok. Du burde bare ha lagt litt dopapir i trusa, hvis poenget med truseinnlegget var å forhindre fukt i trusa 😆

Anonymkode: c774c...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tåler ikke Always, så det blir kun Libresse eller ob. Always gir meg kløe og "bleieutslett", noe som er svært vondt. 😣

Anonymkode: ca013...842

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tåler ikke Always, så det blir kun Libresse eller ob. Always gir meg kløe og "bleieutslett", noe som er svært vondt. 😣

Anonymkode: ca013...842

Always har litt mer "plastikkfølelse", selv om de føles mykere enn Libresse sine 🫢

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 21.22):

Store kjøttsår faktisk 🤭

Jeg får også det av Alwaysbind. Syns vel igrunnen ikke det er noe spesielt morsomt, men du har vel en annen humor enn meg, da...

Anonymkode: 441ab...114

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.4.2025 den 12.39):

Always.

De siste pakkene av Always jeg har kjøpt, har kommet med ny overflate. Helt nydelige, bare testet nattbindene da jeg hadde dagbind igjen fra gammel pakke. 

Libresse har jeg alltid følt har vært litt klumpete, men mange år siden jeg testa Libresse nå, så de kan ha forandret seg de også.

Anonymkode: f8a8b...7bc

Libresse er like klumpete og stive som før..dessverre 🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg må bruke engangsbind: Libresse.

Always prøvde jeg som tenåring og fikk store sår og blemmer etter et par gangers bruk. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Libresse!

Synes Always er for mye plastikk-følelse og ikke nøytraliserer lukt godt nok.

Anonymkode: 86949...2c5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

🙋‍♀️Enda et Libresse-medlem fra tidlig ungdom. Jeg liker ikke Always, men heller ikke prøvd så mye. Jeg brukte nattbindene deres etter fødsel. De var større enn Libresse sine. Nå er dette noen år siden, så vet ikke hvordan det er nå.

Jeg synes derimot det er dyrt. Noen som er kjent med rimeligere merker? 

Anonymkode: 63135...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På den tiden jeg brukte engangs bind, varierte jeg mellom de to. Always for dagene med mer utflod, Libress for de siste dagene da det er lite. Det er akkurat som om Always føles tørrere når jeg blør mye, men når jeg ikke lenger blør så mye, så blir Always bare klamme og vonde å ha på, de sugger det fast ? 😅 mens Libresse funker bare ikke bra nok når man blør mye.

når det er sagt så har jeg gått over til menskopp for sikkert 15 år siden nå, og gjenbrukbare bomullsbind og har ikke sett meg tilbake 🫣 Savner verken Always eller Libresse..

Anonymkode: 39dc5...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

🙋‍♀️Enda et Libresse-medlem fra tidlig ungdom. Jeg liker ikke Always, men heller ikke prøvd så mye. Jeg brukte nattbindene deres etter fødsel. De var større enn Libresse sine. Nå er dette noen år siden, så vet ikke hvordan det er nå.

Jeg synes derimot det er dyrt. Noen som er kjent med rimeligere merker? 

Anonymkode: 63135...4d4

Prøv Dollarstore eller Europris. Der finner du ofte litt mer utvalg av tykke og større bind. Kiwi, Extra og Rema har bare de syltynne bindene som det selges mest av. Jeg ble overrasket av prisen og kvaliteten (oppsugingsevnen) til flere av de rimelige bindene som jeg fant her 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 20.05):

Bruker libresse nå. Husker i ungdomstiden så pleide jeg å stjele Saba fra mamma før hun oppdaget det og kjøpte det til meg 😅 Jeg syns nok det var litt flaut og passet på at ingen så at jeg hadde det i veska. Men det var seriøst de beste bindene. Dumt de ikke finnes mer.

Anonymkode: acf34...01d

Det er nok mange som synes det samme som deg, altså at SABA var veldig myke og komfortable :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...