Gå til innhold

Greit med nudler i konfirmanten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Konfirmanten kan kose seg med nudlene hvis det er det han liker best,  og så kan dere servere tapas, hovedrett eller lignende til gjestene 

Anonymkode: 63f87...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om det bare er trolling så svarer jeg. Hadde det vert skikkelig ramen så hadde jeg tenkt så gøy. posenudler er for all del godt, men kjedelig

Anonymkode: 945f9...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig ramen er det ingen av gjestene som kommer til å klage over.

Hadde jeg fått dette i en konfirmasjon hadde jeg blitt ekstremt positivt overrasket.

SQ_220304_Creamy-Miso-Ramen-with-Chicken

Anonymkode: 07c88...71c

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at det selfølgelig greit at konfirmanten vil spise nudler. Men det er så enkelt at man kunne laget flere ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jada, kjør på. 

Selv skal vi koke vann og servere "rett i koppen", forskjellige varianter selvfølgelig. 

Anonymkode: 32d7a...873

Vi skal ha gaming-konfirmasjon hvor vi serverer potetgull med biffsmak, potetgull med løksmak og masse deilig holiday-dip 🤗 Konfrimaten bestemmer naturligvis alt 🥰🥰

Anonymkode: c5760...cee

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi skal ha gaming-konfirmasjon hvor vi serverer potetgull med biffsmak, potetgull med løksmak og masse deilig holiday-dip 🤗 Konfrimaten bestemmer naturligvis alt 🥰🥰

Anonymkode: c5760...cee

Da håper jeg virkelig dere parrer maten med korrekt Monster. Tror kanskje hvit Monster passer best?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Selv om det bare er trolling så svarer jeg. Hadde det vert skikkelig ramen så hadde jeg tenkt så gøy. posenudler er for all del godt, men kjedelig

Ikke troll, bare nysgjerrig, må være lov det

Anonymkode: 0777b...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke bare gjøre sånn som noen gjør nå da; når ungen ikke gidder å konfirmere seg så lager foreldrene et selskap likevel og kaller det konfirmasjon, så må alle gjestene komme med like store gaver og være med på leken 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: 095c9...ad1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er stor forskjell på en  stor taco og pizzabuffet,  enn nudler med kokt vann 😅😂

Anonymkode: 50172...ec0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Skal ikke bare gjøre sånn som noen gjør nå da; når ungen ikke gidder å konfirmere seg så lager foreldrene et selskap likevel og kaller det konfirmasjon, så må alle gjestene komme med like store gaver og være med på leken 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: 095c9...ad1

Da er det så enkelt at en blir hjemme og sparer de pengene.

Anonymkode: bcf28...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde reagert med litt forferdelse om det kun ble servert nudler i en konfirmasjon. Man skjønner at det ikke går. Konfirmasjon er en stor og høytidelig dag der både antrekk, mat og pynt må holde en viss klasse og stil, synes jeg. 

Anonymkode: b6ee5...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig at alle får sin egen pose å klippe opp og ha i egen krydder pose. 

Nudler i salat eller som en del av asiatisk buffet er digg.  Bare nudler går virkelig ikke an, uansett hva konfirmanten sier. Heller en diger gryte ertesuppe. Og en skål med nudler til konfirmanten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på om det er tilbehør til ulike retter fra et catering firma, da hadde jeg spist, det , men om det er reine nudler så hadde det vært litt rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...