Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Herregud, så mye de snoker i andres saker på bygda. Bekymre deg for deg selv ts - det virker som det er nok å bekymre seg for der. 

Anonymkode: 657c0...672

Nei, dette er ikke snoking. Det har vært konkrete problemer med kjøper og nærmeste nabo, som nærmeste nabo fortvilet fortalte meg. Rett og slett mangel på respekt for andres eiendom, ting som kunne vært anmeldt som hærverk, og som er gjort gjentatte ganger i "forglemmelse", gjennom hele sommeren og frem til nå. Jeg er opprørt over det rett og slett, fordi naboen slett ikke har fortjent dette, hen er en type menneske som bare vil hjelpe folk. Så dette er trist, og også litt bekymringsverdig siden jeg også kjører gjennom der. Får håpe jeg ikke må forholde meg til vedkommende. TS

Anonymkode: 7070f...b0e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg syns er mest utrolig at megler og selger klarer å skrive- småbruk og småbruk følelse og så er det kun knapt 1 mål tomt, hus og en gammel love mens all jord og skog er solgt. Skulle ikke vært lov å skrive ordet småbruk i det hele tatt. Mange tror desverre at står det småbruk så er det litt jord med i det minste. Nei i dag må en lese alt .

I mitt hodet er et småbruk minst at en har 7 til 8 mål med jorde og et par mål med skog. Men er kansje helt på jordet

Men ja vet om folk som har kjøpt kun ut fra prosjektet og papirer fra megler uten å ha sett. Men de har da sett nøye på hva som er skrevet.

Selv hadde jeg aldri tatt den sjansen

Anonymkode: b6735...62a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det jeg syns er mest utrolig at megler og selger klarer å skrive- småbruk og småbruk følelse og så er det kun knapt 1 mål tomt, hus og en gammel love mens all jord og skog er solgt. Skulle ikke vært lov å skrive ordet småbruk i det hele tatt. Mange tror desverre at står det småbruk så er det litt jord med i det minste. Nei i dag må en lese alt .

I mitt hodet er et småbruk minst at en har 7 til 8 mål med jorde og et par mål med skog. Men er kansje helt på jordet

Men ja vet om folk som har kjøpt kun ut fra prosjektet og papirer fra megler uten å ha sett. Men de har da sett nøye på hva som er skrevet.

Selv hadde jeg aldri tatt den sjansen

Anonymkode: b6735...62a

Ah....vet du, det har megler sikkert skrevet, for småbruk "følelse" har det, selv om det ikke er det. TS

Anonymkode: 7070f...b0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...