Gå til innhold

Han lager så utrolig mye lyder..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en snill, interessant og kjekk mann. Vi hadde sex sist vi møttes, og han lagde så mye lyder. Nesten hele tiden. Føltes litt merkelig. Gangen før det kysset vi, og da og lagde han lyder. Mye mmm. Han er bare så skjønn, men de lydene var litt rart, hehe... Noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: 9715b...fda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har møtt en snill, interessant og kjekk mann. Vi hadde sex sist vi møttes, og han lagde så mye lyder. Nesten hele tiden. Føltes litt merkelig. Gangen før det kysset vi, og da og lagde han lyder. Mye mmm. Han er bare så skjønn, men de lydene var litt rart, hehe... Noen som har opplevd lignende?

Ja, jeg liker det veldig godt om mannen lager EKTE lyder. Det blir en guide på hva han liker. Der er nok vi kvinner "flinkere" enn menn, dog er nok noen kvinner også "flinkere" på å fake disse lydene.

Jeg tror at det er mer akseptert og forventet at kvinner lager lyd mens menn skal være stille. Nesten litt tabu om menn lager lyd, noe som er synd.

Jeg vet ikke om dette gjelder alle, men for meg så nyter jeg mer om jeg lager lyd, jeg lager også lyd når jeg onanerer alene, så det er ikke bare for å gjøre meg sexy for partner.

Anonymkode: 6b0b9...b89

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er kjempesexy om han lager godlyder under sex. Jeg blir vannvittig sjarmert og kåt av det! 

Anonymkode: c2001...e8c

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde ikke jeg taklet. Lager han virkelig koselyder når dere kloner? Lite mandig i mine øyne. 

Anonymkode: e3b5f...401

Skrevet

Ååå!!! Hvorfor skriver dere om sånne ting her i stedet for å snakke med personen det gjelder? Å tømme seg her hjelper ingenting på det. Folk er forskjellige. Kanskje den forrige jenta han var sammen med sa hun likte det og nå tror han alle liker det? Snakk med han. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ikke opplevd lignende, men høres nesten litt vel mye ut😅. Litt avtennende kanskje.

Anonymkode: f248b...3cf

AnonymBruker
Skrevet

Oh lord alt man skal henge seg opp i om fyren ellers har alle kvaliteter er dette er "du problem" og ikke et "han problem" 

Anonymkode: 83213...663

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja, jeg liker det veldig godt om mannen lager EKTE lyder. Det blir en guide på hva han liker. Der er nok vi kvinner "flinkere" enn menn, dog er nok noen kvinner også "flinkere" på å fake disse lydene.

Jeg tror at det er mer akseptert og forventet at kvinner lager lyd mens menn skal være stille. Nesten litt tabu om menn lager lyd, noe som er synd.

Jeg vet ikke om dette gjelder alle, men for meg så nyter jeg mer om jeg lager lyd, jeg lager også lyd når jeg onanerer alene, så det er ikke bare for å gjøre meg sexy for partner.

Får fnatt av menn som er helt stille under sex. Føler at jeg mislykkes og ikke er bra nok. 

Anonymkode: 55bee...e2d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg elsker at mannen lager lyd under sex, men det må være litt rå, dyriske lyder, han kan ikke stønne og klynke som en dame. den biten får bli opp til meg.

Anonymkode: d20a1...fa2

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 1.12):

Er det stønning, hyl og hikst eller mye prating?

Anonymkode: d5016...044

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 7.54):

Helt enig med deg, det er så deilig når menn lager mye naturlige lyder. Er sammen med en type nå som stønner skikkelig høyt, spesielt under orgasmen, da kan det komme hyl. Jeg digger det, det er så naturlig, ekte og jeg opplever han virkelig nyter og tør å gi uttrykk for det. Ikke tror jeg han heller hadde klart å være stille under orgasme.

Anonymkode: d5016...044

• Hjerte 1
Skrevet

Ja! Han jeg er med nå laget en del mmmm lyder i starten som føltes litt påtvunget ut, litt turn-off.

Antar han ville gi meg en form for tilbakemelding og ikke være helt tyst, men at det var for nytt/for mye prestasjonsangst/usikkerhet for de naturlige lydene?

Nå lager han kun sånne «prøver å være rolig, men klarer ikke» type lyder og det er helt sykt hot 😅

Hvis du liker ham, prøv flere ganger ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...