Gå til innhold

Den ramler bare ut helt håpløst

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har havnet i en sitasjon jeg aldri trudde jeg skulle havne i.. Jeg har en kjæreste med utrolig liten penis, den er max 10-11 cm når den er hard, og max 3-4 cm når den er slapp. Jeg har en liten fantasi om stor penis, det er lissom min greie. Så syntes det er veldig trist at jeg har mistet all seksual lyst med min nåværende kjæreste som jeg har vært sammens med i snart 3 år. Det første året gikk det greit, jeg syntes det var trist men vendte meg til det. Men jeg merker jeg begynner og savne en stor penis. Vi sliter også med og gjøre forskjellige stillinger pga penisen bare detter ut fordi den er for kort.. I førsten hadde vi et aktivt sex liv, men jeg har rett og slett mistet all sex lyst pga dette. Jeg føler meg slem som i det hele tatt bryr meg om det, men jeg er veldig glad i sex å jeg vil tenne på kjærsten min. Hva kan jeg gjøre? er det noe han kan gjøre? jeg kan jo ikkje konfrontere han med at han har liten penis, det ville jo vært sykt. Jeg har lest man kan stramme skjede musklene, og det gjør jeg. I tillegg så er jeg ganske trang, men likevel.

Anonymkode: 074e9...08b

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg har havnet i en sitasjon jeg aldri trudde jeg skulle havne i.. Jeg har en kjæreste med utrolig liten penis, den er max 10-11 cm når den er hard, og max 3-4 cm når den er slapp. Jeg har en liten fantasi om stor penis, det er lissom min greie. Så syntes det er veldig trist at jeg har mistet all seksual lyst med min nåværende kjæreste som jeg har vært sammens med i snart 3 år. Det første året gikk det greit, jeg syntes det var trist men vendte meg til det. Men jeg merker jeg begynner og savne en stor penis. Vi sliter også med og gjøre forskjellige stillinger pga penisen bare detter ut fordi den er for kort.. I førsten hadde vi et aktivt sex liv, men jeg har rett og slett mistet all sex lyst pga dette. Jeg føler meg slem som i det hele tatt bryr meg om det, men jeg er veldig glad i sex å jeg vil tenne på kjærsten min. Hva kan jeg gjøre? er det noe han kan gjøre? jeg kan jo ikkje konfrontere han med at han har liten penis, det ville jo vært sykt. Jeg har lest man kan stramme skjede musklene, og det gjør jeg. I tillegg så er jeg ganske trang, men likevel.

Er trist at det ble sånn, men det finnes helt sikker ei som vil like penisen hans, hvis den er lit tykkelse på så er det mange som foretrekker korte tykke peniser. 

hvis dine preferanser sier lang og tykk penis så må du finne en som har det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

10-11 er vel innafor normalen, da snittet er 13-14cm. Ville det gjort stor forskjell om den var 2-3 cm mer?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soft mann skrev (14 timer siden):

10-11 er vel innafor normalen, da snittet er 13-14cm. Ville det gjort stor forskjell om den var 2-3 cm mer?

Det er vel ikke usannsynlig? Det er kritiske centimetre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (3 minutter siden):

Det er vel ikke usannsynlig? Det er kritiske centimetre.

Ja er kanskje det.

Er litt feilplassert dei organene der, dei burde vert på albuene, da hadde ikke noen cm vert no tap i div stillinger😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min er 1-2 cm over snittet, og jeg synes at min også detter ut her og der. 

Kanskje du ønsker en unormalt stor en.

Anonymkode: b8298...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har vel og noe med om en er litt lubben. Ser for meg at det kan og stele noen centimeter og. Men er vel noen stillinger det ikke har noe å bety

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke noe verre ellere mere spesielt å miste tenningen og lysten på partner pga liten tiss, eller alle andre ting som kan føre til at mister tenningen. Det skjer hele tiden i alle parforhold at den ene eller andre parten sliter med eller mister tenningen. Her hos dere har skylden havnet på liten tiss. I et annet forhold er det utholdenhet, lite kreativitet, for trøtt, for sliten, for lite fantasier, for dårlig forspill, overvekt, kroppslukt, feil stilling osv osv.

Det er akkurat samme hva enn som er årsaken for å miste tenninga..: En vurdering må gjøres for å finne ut om det er mulig å få tilbake tenninga? eller leve med det som det er. Fokuser derfor heller på at du har mistet tenninga i forholdet, ikke på selve "feilen" og årsaken for det. For jeg tviler på at det kan være eneste årsaken iom dere har hatt et godt sexliv lenge før dette ble et problem.

Anonymkode: 9859e...44a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker dere leketøy sammen?

Min partner elsker å bruke leketøy på meg, dildo inkludert. Og vi har mye oralsex.

Han har ca 12 cm og det er litt mindre enn det jeg er vant med, men han veier opp for med å ikke være en dust og en player. Elsker å ha sex med han da 😊

Anonymkode: f0dd0...f5c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan det funker om han bruker dildo på deg eller så. Har ikke liten pikk men har strevd like vell, kommer tidlig+++. Savner også å få gjort noe ordentlig. Og hun har vært rimelig sur for det greiene ikke funker.  Men nei. Det blir enten med dildo eller fingrer eller slikking. Og annet lek. Med handjern.. eller sånn lek. 

Forstår deg.

Anonymkode: c7683...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Bruker dere leketøy sammen?

Min partner elsker å bruke leketøy på meg, dildo inkludert. Og vi har mye oralsex.

Han har ca 12 cm og det er litt mindre enn det jeg er vant med, men han veier opp for med å ikke være en dust og en player. Elsker å ha sex med han da 😊

Hei.

eg har hatt litt utfordringer med at den sovner🙈. Vi har kjøpt div leker, men hun liker ikke noen av dildoene som vi har kjøpt. Bruker dere slike som er som en halvhard penis🤭? Hun liker heller ikke min så godt når den blir for hard som hun sier😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde problemer med den seksuelle tilfredsheten på grunn av mikropenis hos en tidligere kjærest. Jeg gjorde det slutt. Jeg liker å bli bunna og får jeg ikke det står jeg over.

Det betyr at kvinner, små peniser og de som av forskjellige årsaker ikke vil bruke penis til penetrering ikke er aktuelle partnere for meg. En litt tykk en på 12,5 funker, eller en slankere på 14, og alt over 20 er bare daukjøtt som krever varsom sex. Jeg liker røff sex.

Du har preferanser du ikke har tatt hensyn til. Forslaget mitt er at du ser på det på denne måten: du behøver ikke fornærme eller kritisere folks kropper, med du må ta ansvar og kommunisere slik at du ivaretar deg selv. 

Anonymkode: 68267...6b0

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg hadde problemer med den seksuelle tilfredsheten på grunn av mikropenis hos en tidligere kjærest. Jeg gjorde det slutt. Jeg liker å bli bunna og får jeg ikke det står jeg over.

Det betyr at kvinner, små peniser og de som av forskjellige årsaker ikke vil bruke penis til penetrering ikke er aktuelle partnere for meg. En litt tykk en på 12,5 funker, eller en slankere på 14, og alt over 20 er bare daukjøtt som krever varsom sex. Jeg liker røff sex.

Du har preferanser du ikke har tatt hensyn til. Forslaget mitt er at du ser på det på denne måten: du behøver ikke fornærme eller kritisere folks kropper, med du må ta ansvar og kommunisere slik at du ivaretar deg selv. 

Anonymkode: 68267...6b0

Kjæresten min har og samme oppfatning som deg. Så hun spurte rett ut ved første date, eller i vertfal fekk kommunisert at hun likte store. Hun vil og bli bunnet spesielt når hun kommer. Men kanskje det ikke betyr så mye for andre. Hun er den første som har vert tydelig på hva hun ville ha.

hun 50

Endret av Soft mann
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Soft mann skrev (53 minutter siden):

Hei.

eg har hatt litt utfordringer med at den sovner🙈. Vi har kjøpt div leker, men hun liker ikke noen av dildoene som vi har kjøpt. Bruker dere slike som er som en halvhard penis🤭? Hun liker heller ikke min så godt når den blir for hard som hun sier😅

Favoritten min er en glassdildo, jeg liker ikke at det ser for mye ut som en penis 😅 har en rosa som er penisformet og den brukes også en del sammen. La henne velge/kjøpe dildo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Favoritten min er en glassdildo, jeg liker ikke at det ser for mye ut som en penis 😅 har en rosa som er penisformet og den brukes også en del sammen. La henne velge/kjøpe dildo?

Vi kjøpe en sånn adventskalender med mange ting ilag, men hun mener vi brukte nok penger da, men eg vet hun vil ha noe som bunner henne når hun får orgasme.

Det går fint så lenge min ikke sovner🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du må lære deg å bruke den. 

Anonymkode: f6bdf...93e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Soft mann skrev (22 timer siden):

Ja, vi snakker om 20 - 30% økning med 2-3 centimeter, og når man har lite fra før, så er 30% relativt mye.

Og folk har ulike preferanser og tenningsmønster, og det er også ulikt hvor avgjørende sexlivet er for folk. Så det beste er å finne noen som man er kompitable med, istedenfor at det skal bli et vedvarende problem som tærer på forholdet.

Anonymkode: 0e50a...cc9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, vi snakker om 20 - 30% økning med 2-3 centimeter, og når man har lite fra før, så er 30% relativt mye.

Og folk har ulike preferanser og tenningsmønster, og det er også ulikt hvor avgjørende sexlivet er for folk. Så det beste er å finne noen som man er kompitable med, istedenfor at det skal bli et vedvarende problem som tærer på forholdet.

Anonymkode: 0e50a...cc9

Jo eg ser den, ja 30% høres masse ut, men er noen få cm i denne sammenheng. Men dette vet du mer enn meg om. 

eg er vel heldig/ uheldig alt etter hvem du spør. Men min er bein og står rett ut, ikke opp eller ned. Så om den skulle komme ut av hullet så vil den skli rett inn  igjen. Men har ikke vert noe problem til nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tykkelsen har oftest mest å si. Kan dere eventuelt bruke en sånn tykk penismansjett som gir ham ekstra tykkelse? Jeg tenker ikke på sleeve som dekker hele penis, men en sånn bred silikonring med totter på for ekstra friksjon. Det kan funke veldig bra.

Men da må du tørre å ta praten. Jeg foretrekker selv penetrering og får lite ut av oralsex og stimulering av klitoris. Så da betyr størrelsen, dvs tykkelsen, litt for at jeg skal oppnå orgasme og kjenne skikkelig nytelse. 

Sex er ikke bare en mental eller emosjonell greie, det er jo noe vi gjør med våre kropper, så det blir tullete å si at det fysiske ikke spiller noen rolle. 

Anonymkode: d45f3...f49

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fysiske forutsetninger finnes for alle. Du må finne ut av hvor viktig størrelse er for deg og om det kan løses med leketøy hvis dere begge er lekne. Det nytter ikke hvis dette er et problem på kort og lang sikt hvis dere ikke kan snakke om det. Han vil  garantert også merke at det er noe som ikke stemmer. Dere må snakke sammen og finne ut av ting! Du må nesten vite om stor penis er viktig for deg på sikt eller om det er en fantasi og så videre. Du må kjenne din egen seksualitet og hans for å finne svaret. Det går sikkert an å snakke om størrelse på tiss uten å være ufin eller nedlatende. Jeg trur du må være sikker på hva du vil og hva som er viktig for deg, og at du må snakke med partneren din 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...