Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 vi er tre barnefamilier som planlegger å reise til bulgaria med ving i starten av august, noen som har erfaringer med denne plassen? hvilke hoteller har dere bodd på? Det vi ønsker er en ferie med masse bading og soling..
Gjest KATTAstrofe Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 Jeg har vært der, drar ikke tilbake for å si det sånn. For det første var vi uheldige med været, men det gjorde ikke så mye. Da var det verre med maten, det meste av pasta var overkokt, og alt annet hadde de gratinert med geitost. Dessuten gikk det ikke an å handle noe, alt, inkludert parfyme var fake. Og så var det mye søppel i gatene. Vi reiste med SAGA.
Gjest Virvel Skrevet 12. mars 2006 #3 Skrevet 12. mars 2006 Jeg var der i sommer, det var helt ok. Standard sydensted, så ikke forvent deg noe mer. :icon_smile: Det eneste du får kjøpt er fake merkevarer, og kvaliteten er stort sett elendig. Har dere lyst til å shoppe mer seriøst er det fullt mulig å dra inn til Varna (halvtimes kjøretur), eller Sofia også, faktisk. Like utenfor Golden Sands er det et digert badeland - vi var ikke innom der, men det skal visst være skikkelig bra. Maten er stort sett god, og veldig, veldig billig. Skjønner ikke helt hvor du har vært og spist, KATTAstrofe...? :icon_smile: Været var heller ikke jeg voldsomt imponert over. Det regnet første kvelden, og resten av uken var det litt skiftende. Det var jo for det meste sol, men ikke voldsomt mye varmere enn det kan være her på det beste. Dessuten var det skikkelig kaldt om nettene, så sørg for å ta med noe med lange ben og ermer også...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. mars 2006 #4 Skrevet 13. mars 2006 Maten er stort sett god, og veldig, veldig billig. Skjønner ikke helt hvor du har vært og spist, KATTAstrofe...? :icon_smile: ← Tja, jeg spiste vel på de vanlige restaurantene som var rundt omkring, både i Golden Sands og i Varna. Men smaken er som baken
Gjest Skya Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 Var i Golden Sands ifjor, og var skikkelig uheldige med været. Det regnet stort sett hver dag, hadde 2 eller 3 soldager. Heldigvis så finnes det flere ting å gjøre enn å ligg på stranda. Selv om strendene der nede er kjempefine. Temperaturen var grei hele tiden, men som nevnt over her så er det ganske kjølig på natta. Vi reiste på jentetur, og var stort sett ute hver kveld. Spiste mye rar mat, men når vi la litt arbeid i å finne en skikkelig restaurant spiste vi mye god mat og. Og alt av mat og drikke er veldig billig! Hvis jeg hadde reist med barn ville jeg ha valgt hotell med omhu. Golden Sands er kjent for utelivet sitt. Og der vi bodde, ca midt i byen, var det veldig mye bråk. Hotellet hete forresten Tintyava, helt OK standard, med koselig uteområde m/basseng, men altså: mye bråk. Og alt var mye mer skittent i den bydelen der enn i andre deler av byen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå