AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Hei opplevde dette for ett par helger siden, møtte ei på byen og da virka ho gira.. Gikk hjem til ho der vi pulte. Fikk ei melding av ho igår om at hu var såpass full at hu ikke husker noe av mesteparten av kvelden og syntes det var hælt jævli å se meg neste morran og ho nå har vurdert etter ett par uker at dette var en voldtekt. Er det noe å være nervøs for eller burde jeg snakke med noen om dette? Føler jo ikke at jeg voldtok noen da ho virka gira på meg liksom..... Anonymkode: 92b9a...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Kom på ho hadde en type og unger Anonymkode: 92b9a...253 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Og ho digga sexn va skikkeli med og stønna og alt Anonymkode: 92b9a...253 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden advokat kanskje Anonymkode: 26f14...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden (endret) Ord mot ord og så henlagt. Hadde likevel investert tid i å avgi forklaring raskest mulig. EDIT: så nå at du runker til voldtektsanklager. Endret 20 timer siden av Macro 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden Fælt å si det, begynn å ha opptak på mobil når man har tilfeldig sex. Anonymkode: 08169...490 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden Sosialt oppkonstruert justismord. Ta alle forholdsregler. Når det gjelder tilfeldige ligg, så skaff deg skriftlig samtykke før dere hopper til køys. Om man da blir anklaget for voldtekt så har man et skriftlig samtykke eller lydopptak å vise til. Forstår ikke at menn tør å ha ONS jeg.... Anonymkode: 5c5cb...8c2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden En slik sak holder aldri i retten. 80 % av alle voldtektssaker blir henlagt. Og kun 1 av 10 ender i fellende dom. Anonymkode: d17b7...958 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden Ville ikke tenkt så mye på det, Ts. Hun har ingenting å komme med. Anonymkode: 0fa4d...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fikk ei melding av ho igår om at hu var såpass full at hu ikke husker noe av mesteparten av kvelden og syntes det var hælt jævli å se meg neste morran og ho nå har vurdert etter ett par uker at dette var en voldtekt. Hvor ruset/full var hun? Var hun i stand til å gi samtykke? "Er personen du ønsker å ha sex med overstadig beruset kan du ikke være sikker på om personen er i stand til å gi samtykke til å ha sex." Det står en del om sex, samtykke og hva som regnes som voldtekt her: https://www.helsenorge.no/sex-og-samliv/sex-og-samtykke/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden petterm skrev (28 minutter siden): Hvor ruset/full var hun? Var hun i stand til å gi samtykke? "Er personen du ønsker å ha sex med overstadig beruset kan du ikke være sikker på om personen er i stand til å gi samtykke til å ha sex." Det står en del om sex, samtykke og hva som regnes som voldtekt her: https://www.helsenorge.no/sex-og-samliv/sex-og-samtykke/ Hvis begge var like fulle? hvem voldtok hvem?🤔 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Altså ho var rimelig full skikkelig nach stemning men ho virka gira fra det jeg møtte a Følte nå det var ok når begge var på byen men er når ho sier at ho ikke husker å ha flørta med meg engang jeg ble litt stressa Anonymkode: 92b9a...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 11 timer siden #13 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei opplevde dette for ett par helger siden, møtte ei på byen og da virka ho gira.. Gikk hjem til ho der vi pulte. Fikk ei melding av ho igår om at hu var såpass full at hu ikke husker noe av mesteparten av kvelden og syntes det var hælt jævli å se meg neste morran og ho nå har vurdert etter ett par uker at dette var en voldtekt. Er det noe å være nervøs for eller burde jeg snakke med noen om dette? Føler jo ikke at jeg voldtok noen da ho virka gira på meg liksom..... Anonymkode: 92b9a...253 Velkommen til "samtykkelov"-Norge. Dette blir skikkelig artig! 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden Hvis det er en greie for deg at du vanligvis sjekker opp damer som er dritings på by`n for sex bør du absolutt bruke mobilen og filme at du får et samtykke TS fordi det rett og slett er en kvalm greie å være "den typen" som kun få sex på den måten.. Og siden hun har i følge deg type og unger er det ennå mer spes om du visste dette og likevel ble med henne hjem.. Anonymkode: 1866c...b87 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden Du er nok fucka. På dette området har menn ingen rettssikkerhet Anonymkode: c3b60...a2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Del Skrevet 11 timer siden Da anmelder du henne for voldtekt, siden du også var beruset. Anonymkode: dcd86...2ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sosialt oppkonstruert justismord. Ta alle forholdsregler. Når det gjelder tilfeldige ligg, så skaff deg skriftlig samtykke før dere hopper til køys. Om man da blir anklaget for voldtekt så har man et skriftlig samtykke eller lydopptak å vise til. Forstår ikke at menn tør å ha ONS jeg.... Anonymkode: 5c5cb...8c2 Et skriftlig samtykke før sex beviser ingen ting, og er bare tull. Folk kan bli truet til å signere, ombestemme seg før man hopper til køys, hva som helst. Det er ikke slik at man kan tvinge noen til å ha sex med deg, fordi de 10 minutter tidligere signerte en "avtale". Anonymkode: 5b6bc...11b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er nok fucka. På dette området har menn ingen rettssikkerhet Anonymkode: c3b60...a2a Statistisk sett så er det jo kvinner som mangler rettsikkerhet på dette området. Nesten ingen voldtekter ender med dom, da det i praksis ofte er umulig å bevise. Som mann har mann større sannsynlighet for å bli voldtatt, enn å få en falsk anmeldelse på seg. Falske anmeldelser er så klart forkastelig, men høyst usannsynlig å oppleve. Det er mange flere kvinner som opplever voldtekt, enn menn som opplever falske anmeldelser. Hva som skjedde den kvelden er det jo bare TS og damen som vet. Anonymkode: 5b6bc...11b 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 10 timer siden #19 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Statistisk sett så er det jo kvinner som mangler rettsikkerhet på dette området. Nesten ingen voldtekter ender med dom, da det i praksis ofte er umulig å bevise. Som mann har mann større sannsynlighet for å bli voldtatt, enn å få en falsk anmeldelse på seg. Falske anmeldelser er så klart forkastelig, men høyst usannsynlig å oppleve. Det er mange flere kvinner som opplever voldtekt, enn menn som opplever falske anmeldelser. Hva som skjedde den kvelden er det jo bare TS og damen som vet. Anonymkode: 5b6bc...11b Hvor mange prosent av voldtekter av menn, begått av kvinner, ender i dom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 10 timer siden #20 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Altså ho var rimelig full skikkelig nach stemning men ho virka gira fra det jeg møtte a Følte nå det var ok når begge var på byen men er når ho sier at ho ikke husker å ha flørta med meg engang jeg ble litt stressa Anonymkode: 92b9a...253 Poenget er hvor full DU var. Hvis du var edru eller har drukket én øl, mens hun var veldig full, så burde du ha visst bedre. Hva er for øvrig poenget med å ha sex med noen som er tilnærmet bevisstløs? Når det gjelder voldtektsanklager, så er det dessverre (og heldigvis for deg) ingen av dem som ender i etterforskning og dom. Så her blir det ord mot ord. Neste gang går du for edru damer i stedet når du skal ha tilfeldig sex. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå