AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Del Skrevet 3. april Vært hos en privat lege som gjorde funn han skulle sende til offentlig sykehus for videre oppfølging. Vil jeg kunne se om sykehuset har mottatt den? Synes det er litt rart fordi jeg ikke har fått noe brev fra sykehuset enda. Nå er det 3-4 uker siden. Anonymkode: c94cc...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #2 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Vært hos en privat lege som gjorde funn han skulle sende til offentlig sykehus for videre oppfølging. Vil jeg kunne se om sykehuset har mottatt den? Synes det er litt rart fordi jeg ikke har fått noe brev fra sykehuset enda. Nå er det 3-4 uker siden. Anonymkode: c94cc...7e0 Helsenorge.no henvisninger. Kan og ligge i journal. Finner du ingenting der, så ring sykehuset. Du skal ha svar innen ti virkedager etter at henvisningen er mottatt på sykehuset. Anonymkode: c76c3...fd0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #3 Del Skrevet 3. april Da jeg gikk privat til trippel diagnostikk ble jeg henvist videre til sykehus etter funn på biopsi. Det tok 3 dager . Dette var jo en hastesak da, så sikkert derfor det gikk så fort. Men ville ringt sykehuset og hørt om de har fått henvisningen, da vet du i hvert fall at ikke den stopper opp i systemet. Anonymkode: a94e5...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #4 Del Skrevet 3. april Mange vises på helsenorge, men ikke alle. Anonymkode: 38811...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #5 Del Skrevet 3. april Du kan, om du bor i «riktig» helseregion, se det på helsenorge. Anonymkode: 1844c...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #6 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan, om du bor i «riktig» helseregion, se det på helsenorge. Anonymkode: 1844c...d88 Og hvis du bor i feil helseregion kan du se det i HelsaMi 😝 Anonymkode: cd2ad...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå