AnonymBruker Skrevet i går, 08:32 #1 Del Skrevet i går, 08:32 Jeg og min mann har ikke hadd sex på snart 1 år og 6 mnder. Jeg har pratet og prøvd å få til noe men blir bare avvist, jeg går ut ifra at han ikke tenner på meg mer. Jeg er ikke forandret i vekt eller så mye i utseendet, blitt eldre så klart. vi har vært sammen i 3 år, gift i 2 år , har et barn på 9 mnder. Er det normalt å miste lysten jo eldre man blir? Han er 40 år. Anonymkode: 3b960...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet i går, 08:53 #2 Del Skrevet i går, 08:53 Er ikke lett det det da han ikke vil og du har veldig lyst. Forstår deg godt. regner med at du har snakket med han og har du ikke så må du det. for meg så går det ut over humøret om det blir lang tid mellom. Jeg vet ikke hvordan damer har det men vi menn mister lysten om det er lenge siden sist. Og har jeg sex så tar det ikke lang tid før jeg har lyst på mer sex. så får du sex med han en gang så kanskje det gir mersmak for han. Du må snakke med han og si dur trenger kos og sex for din psyke og helse. For han et det også viktig for hans helse. Jeg kunne ha skrevet mer men har ikke tid nå. Ønsker deg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:56 #3 Del Skrevet i går, 08:56 Sextørke. Hvis dere har det ellers fint så ville jeg anbefale en sexolog. Si til ham at det betyr mye for deg. Dersom dere har problemet i samlivet på andre områder så anbefaler jeg familievernkontoret. Anonymkode: 5a83f...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:57 #4 Del Skrevet i går, 08:57 Spør han da? "Nå har vi ikke hatt sex på en stund kjære, kunne vi snakket om det? Det er viktig for meg." Anonymkode: bd24f...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:00 #5 Del Skrevet i går, 09:00 feliek54 skrev (2 minutter siden): Er ikke lett det det da han ikke vil og du har veldig lyst. Forstår deg godt. regner med at du har snakket med han og har du ikke så må du det. for meg så går det ut over humøret om det blir lang tid mellom. Jeg vet ikke hvordan damer har det men vi menn mister lysten om det er lenge siden sist. Og har jeg sex så tar det ikke lang tid før jeg har lyst på mer sex. så får du sex med han en gang så kanskje det gir mersmak for han. Du må snakke med han og si dur trenger kos og sex for din psyke og helse. For han et det også viktig for hans helse. Jeg kunne ha skrevet mer men har ikke tid nå. Ønsker deg lykke til Han vil ikke snakke så mye om det, han ønsket tidligere å bli sugd.Men han gir ikke noe tilbake, han fikk sitt å så var han ikke interessert i mer, så etter noen ganger med dette så stoppet jeg å tilby meg der, jeg ble bare enda mer frustrert. Han var flik til å gi tilbake første 6 mndene men etter dette har han ikke ofret min nytelse noe, så sexen ble veldig dårlig for min del, men håpet og håper på at dette skal snu, jeg vet bare ikke hvordan. Siste gangen vi hadde sex så ble han slapp. Ts Anonymkode: 3b960...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:04 #6 Del Skrevet i går, 09:04 Han er deprimert og stresset. Anonymkode: 8d392...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:06 #7 Del Skrevet i går, 09:06 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han vil ikke snakke så mye om det, han ønsket tidligere å bli sugd.Men han gir ikke noe tilbake, han fikk sitt å så var han ikke interessert i mer, så etter noen ganger med dette så stoppet jeg å tilby meg der, jeg ble bare enda mer frustrert. Han var flik til å gi tilbake første 6 mndene men etter dette har han ikke ofret min nytelse noe, så sexen ble veldig dårlig for min del, men håpet og håper på at dette skal snu, jeg vet bare ikke hvordan. Siste gangen vi hadde sex så ble han slapp. Ts Anonymkode: 3b960...eeb Sexolog er alt jeg har å si. Om han ikke vil, må du vurdere om du kan leve livet uten sex. Jeg kunne ikke det. Kjipt når folk later som de er noe annet for å "imøtegå" partner i starten. Lureri kalles det i min bok. Har vært borti et par sånne, og jeg har dratt når deres sanne jeg har kommet for en dag 👋 Anonymkode: e7756...d8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:12 #8 Del Skrevet i går, 09:12 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg og min mann har ikke hadd sex på snart 1 år og 6 mnder. Jeg har pratet og prøvd å få til noe men blir bare avvist, jeg går ut ifra at han ikke tenner på meg mer. Jeg er ikke forandret i vekt eller så mye i utseendet, blitt eldre så klart. vi har vært sammen i 3 år, gift i 2 år , har et barn på 9 mnder. Er det normalt å miste lysten jo eldre man blir? Han er 40 år. Anonymkode: 3b960...eeb Tror du vekt og utseendet er de eneste faktorene for om en mann får lyst på sin kvinnelige partner? Anonymkode: 612e6...413 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:22 #9 Del Skrevet i går, 09:22 Noen menn mister lysten på sex med partneren sin etter at han har opplevd å se henne føde, og så kanskje kjenner han forskjell på skjeden etterpå. Det kan også ha noe med det at kvinnen går fra å være kvinne og sexpartner, og plutselig blitt mor og en som føder barn.... Anonymkode: 79b80...928 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:30 #10 Del Skrevet i går, 09:30 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg og min mann har ikke hadd sex på snart 1 år og 6 mnder. Jeg har pratet og prøvd å få til noe men blir bare avvist, jeg går ut ifra at han ikke tenner på meg mer. Jeg er ikke forandret i vekt eller så mye i utseendet, blitt eldre så klart. vi har vært sammen i 3 år, gift i 2 år , har et barn på 9 mnder. Er det normalt å miste lysten jo eldre man blir? Han er 40 år. Anonymkode: 3b960...eeb Jeg er mann (over 50) og har masse sex lyst, men gift med en kone helt uten lyst 😞 Anonymkode: 1b090...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:32 #11 Del Skrevet i går, 09:32 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Noen menn mister lysten på sex med partneren sin etter at han har opplevd å se henne føde, og så kanskje kjenner han forskjell på skjeden etterpå. Det kan også ha noe med det at kvinnen går fra å være kvinne og sexpartner, og plutselig blitt mor og en som føder barn.... Anonymkode: 79b80...928 Vi har ikke hadd sex etter barnet kom så han har ikke fått sjekket det. Jeg har barn fra før så jeg var på en måte mor fra før. Ta Anonymkode: 3b960...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet i går, 09:44 #12 Del Skrevet i går, 09:44 Har dere prøvd å være intime der dere avtaler at dere ikke skal ha samleie? Kroppskontakt. Ta på hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet i går, 10:36 #13 Del Skrevet i går, 10:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og min mann har ikke hadd sex på snart 1 år og 6 mnder. Jeg har pratet og prøvd å få til noe men blir bare avvist, jeg går ut ifra at han ikke tenner på meg mer. Jeg er ikke forandret i vekt eller så mye i utseendet, blitt eldre så klart. vi har vært sammen i 3 år, gift i 2 år , har et barn på 9 mnder. Er det normalt å miste lysten jo eldre man blir? Han er 40 år. Anonymkode: 3b960...eeb Småbarnsperioden mellom 4-12 år, var jeg så godt som seksuellt død😅 Ungene fikk all oppmerksomhet, oppfølging og opplæring, som skal til for at de skulle få en trygg og god hverdag. Barnehage, bursdager, fotballkamper, tegning, fritid og fiske osv.. Idag kan jeg smile bredt, for ungene er blitt noen gullunger. Ingen av oss maset om sex da, så vi hadde det igrunn greit.. Altså.. vi "glemte" å ha sex, for vi hadde det så godt som en familie❣️ Når det gjelder sexlysten? jo, jeg var så godt som seksuellt død som 40 åring.. Så begynte jeg å trene.. slanket meg.. spiste sunnere mat.. og tok knipeøvelser fra tips fra fastlegen. Idag er jeg nesten umettelig på sex, og har sex så ofte jeg får muligheten😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet i går, 10:36 #14 Del Skrevet i går, 10:36 Tror nok mor og fars rolle med ny tilværelse med nyfødt barn har svært mye å si i denne sammenhengen, og når det går lengre og lengre tid i mellom sex og samliv så er det bare vanskeligere og vanskeligere å "by opp til dans" for å bruke en merkelig sammenligning. Selvsagt kan det være andre ting som spiller inn som eventuelt ikke er nevnt her, men å gå fra "kjærester" til familielivet med spedbarn er et stort steg for noen og enhver, noen takler det helt fint og noen trenger tid. Som andre har sagt, kun kommunikasjon som hjelper, og av erfaring så er det kun klar tale og ikke snakking rundt grøten som hjelper. (Nei, jeg snakker ikke om beskyldninger eller frekke kommentarer, men klartekst...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:57 #15 Del Skrevet i går, 15:57 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg og min mann har ikke hadd sex på snart 1 år og 6 mnder. har et barn på 9 mnder. Anonymkode: 3b960...eeb Jeg mistet fullstendig lyst på sex da min kone ble gravid. Det skjedde svært raskt. Vi hadde heller ikke sex på ca 1 år og 6mnd. Slik var det ved begge svangerskapene. Dett handlet ikke om min kone i det hele tatt. I motsetning til deg/dere, så var ikke dette noe problem eller stress for oss, så vi slapp å «deale med» stress og frustrasjon rundt dette, i tillegg til at vi har null problem med kommunikasjon. Har dessverre ikke noe løsning til deg, men fenomenet er ikke ukjent. Anonymkode: 831e0...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #16 Del Skrevet 21 timer siden Jeg tror egentlig ikke det er sexen som jeg savner, men nærheten, å føle meg elsket. Han sover på stuen, han fikser flaske til barnet helt fra starten av, jeg sender melding og så kommer han med flaske til barnet. Så han har ikke problemer med å stå opp og hjelpe til på natten eller å være våken, så jeg forstår ikke hvorfor han sover på stuen, jeg har spurt og han sier han skal sove med oss men kommer aldri inn på soverommet. Han sitter for det meste i den andre stuen og jeg med barna, vi finner ikke på noe sammen, ikke ønsker jeg det heller for det blir ofte dårlig stemning fra hans sin side. Han hjelper til med babyen osv, så det er liksom meg han ikke ønsker å tilbringe tid med, som sagt når vi finner på noe sammen så blir han fort sur, det virker litt som om han forventer at jeg skal ha 100% fokus på han når vi skal gjøre noe sammen, men babyen kommer først, virker ikke helt som han forstår hva babyen trenger alltid. Jeg har vel litt inni meg tenkt at hvis vi bare finner tilbake til intimiteten så ville alt det andre falle litt på plass. Ts Anonymkode: 3b960...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 9 timer siden #17 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Han vil ikke snakke så mye om det, han ønsket tidligere å bli sugd.Men han gir ikke noe tilbake, han fikk sitt å så var han ikke interessert i mer, så etter noen ganger med dette så stoppet jeg å tilby meg der, jeg ble bare enda mer frustrert. Han var flik til å gi tilbake første 6 mndene men etter dette har han ikke ofret min nytelse noe, så sexen ble veldig dårlig for min del, men håpet og håper på at dette skal snu, jeg vet bare ikke hvordan. Siste gangen vi hadde sex så ble han slapp. Ts Anonymkode: 3b960...eeb oi, forstår tror jeg. Da er det ikke lett. tror du han driver å ronker seg selv eller har kontakt med ei annen dame? Har du mistanke om det? Det blir helt feil at du suger han og han ikke gir noe tilbake. Kos med sex bør nesten alltid være slik at begge gir hverandre nytelse. Tilfredsstiller du deg selv da? Er ikke lett om han ikke vil snakke om det og ikke vil ha sex. Hvordan har dere det eller i forhold? Har du vurdert andre? Om du vil så kan du snakke mer med meg om dit forhold. og jeg er registrert så kan også snakke med deg privat her selv om du er anonym, men da må du regge deg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 7 timer siden #18 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 10.32): Jeg og min mann har ikke hadd sex på snart 1 år og 6 mnder. Jeg har pratet og prøvd å få til noe men blir bare avvist, jeg går ut ifra at han ikke tenner på meg mer. Jeg er ikke forandret i vekt eller så mye i utseendet, blitt eldre så klart. vi har vært sammen i 3 år, gift i 2 år , har et barn på 9 mnder. Er det normalt å miste lysten jo eldre man blir? Han er 40 år. Anonymkode: 3b960...eeb Da dumper du fyren. 🤷♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 10.32): Jeg og min mann har ikke hadd sex på snart 1 år og 6 mnder. Jeg har pratet og prøvd å få til noe men blir bare avvist, jeg går ut ifra at han ikke tenner på meg mer. Jeg er ikke forandret i vekt eller så mye i utseendet, blitt eldre så klart. vi har vært sammen i 3 år, gift i 2 år , har et barn på 9 mnder. Er det normalt å miste lysten jo eldre man blir? Han er 40 år. Anonymkode: 3b960...eeb Gå fra ham. Erfaringsmessig så blir det aldri noe bedre, bare verre. Når han ikke ønsker sex med deg etter bare tre år sammen, så er han ferdig. 40 år er for øvrig ingen alder. Mannen er 40 år, og vi har oss som kaniner fortsatt, etter flere år sammen enn dere. Jeg har i tillegg forandret meg siden vi ble sammen, grunnet sykdom, uten at det hadde noen innvirkning på mannen. Jeg hadde derimot en eks som drev med sexnekt uansett hvor mye jeg pyntet meg, forførte og tilrettela. Ingenting hjalp, og brudd var den beste løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #20 Del Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Han sitter for det meste i den andre stuen og jeg med barna, vi finner ikke på noe sammen, ikke ønsker jeg det heller for det blir ofte dårlig stemning fra hans sin side. Mulig han har fødselsdepresjon, eller vanlig depresjon. Noen trekker seg unna i slike tilfeller. Dere er midt i en unntakstilstand som gjerne varer til barna er et par år. Det varier hvor mye barnet sover osv. Jeg tror kanskje du hadde hatt godt av å snakke med noen, f.eks. har kommunene ofte tilbud til nybakte foreldre. Gå dit og snakk med noen. Anonymkode: 44743...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå