AnonymBruker Skrevet 2. april #1 Del Skrevet 2. april Vi har max 28 000 å reise for. Jeg, samboer og to barn i barneskolealder. Vi har lyst til å droppe 17.maifeiringen i år og heller være i "syden". Vi kan dra én uke i tidsrommet mellom 9-24 mai. Vi ønsker oss all inclusive og nærhet til strand. Er det mulig å finne noe som er fint og familievennlig til denne prisen? Anonymkode: ae597...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #2 Del Skrevet 2. april I dette tidsrommet, så absolutt. Etter skoleferie.. nei. Anonymkode: f33cc...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #3 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (1 time siden): I dette tidsrommet, så absolutt. Etter skoleferie.. nei. Anonymkode: f33cc...ce9 Hvor kan jeg finne noe? Anonymkode: ae597...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #4 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor kan jeg finne noe? Anonymkode: ae597...c6d Prøv: restplass.no Anonymkode: ca3ef...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #5 Del Skrevet 2. april Du finner det hos reisearrangøren. F.eks på tui.no. Søk på tidspunkt, legg inn riktig antall personer og avreisested, og kryss av for all inclusive. Deretter sorterer du resultatene med pris fra lav til høy. Anonymkode: 3fc5c...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #6 Del Skrevet 6. april Vi fant en uke al inklusiv i Tyrkia 20-27 mai for 23.000kr Anonymkode: 7e677...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå