Gå til innhold

Ja jeg kjeder meg idag...barnefri ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som lurer på hvorfor navnet mitt står på 50% av innleggene idag *ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For de som lurer på hvorfor navnet mitt står på 50% av innleggene idag *ler*

Bra å kjede seg litt ;)

Jeg har vært hos mamma i helga og har ligget på sofaen og blitt servert, mens hun har tatt seg av jentene.. Deilig..

Skrevet
Bra å kjede seg litt  ;)

Jeg har vært hos mamma i helga og har ligget på sofaen og blitt servert, mens hun har tatt seg av jentene.. Deilig..

Ja, er har guttungen vært hos sin mormor idag også :)

Skrevet

Hørtes deilig ut. Vi har absolutt ikke hatt barnefri i dag.....

Lurer på om det kanskje er på tide at de begge to sover over borte en natt.....

Emma Helene er snart 1 år og har enda ikke sovet borte....syns liksom hun er så liiiiiten.......også sover hun mye bedre her hjemme...

Helt tåpelig da for Erlend hadde sovet borte ørten ganger da han var like gammel.....

Skrevet
Hørtes deilig ut. Vi har absolutt ikke hatt barnefri i dag.....

Lurer på om det kanskje er på tide at de begge to sover over borte en natt.....

Emma Helene er snart 1 år og har enda ikke sovet borte....syns liksom hun er så liiiiiten.......også sover hun mye bedre her hjemme...

Helt tåpelig da for Erlend hadde sovet borte ørten ganger da han var like gammel.....

hehehehe, da er det kanskje på tide at mor og far får seg en barnefri natt! :)

Skrevet

I know! Tror jeg må "manne meg opp" og sende barna bort en helg nå altså! Må vente til lønning bare så vi kan gjøre noe koselig også :)

Gjest Gjest
Skrevet

..og dette ligger under Bryllup fordi...??

Skrevet

fordi du skal ha noe å spør om, mo ha ha ha ha.... :ler:

lurte egentlig på d samme ja.. ;)

Skrevet
fordi du skal ha noe å spør om, mo ha ha ha ha....  :ler:

lurte egentlig på d samme ja..  ;)

Ble bare sånn. Lagde egentlig innlegget fordi jeg hadde svart på så mange og lagt ut så mange her idag...var ikke meningen det skulle bli en tråd liksom ;) Var mer selvironisk. Men hyggelig var det å få svar også da ;)

Skrevet

Jeg syntes det er kjekt med så mange nye tråder på en dag jeg :ler:

Skrevet

Når man oppholder seg stort sett på "ett sted" på et forum blir man jo kjent med folk etterhvert. Syns ikke det er rart at man "skravler litt" om andre ting innimellom også. Og jeg syns faktisk det er veldig koselig å bli kjent med de andre brudene her inne og...ikke bare vite hva slags kjole eller hvor mange gjester de skal ha....

Skrevet
Når man oppholder seg stort sett på "ett sted" på et forum blir man jo kjent med folk etterhvert. Syns ikke det er rart at man "skravler litt" om andre ting innimellom også. Og jeg syns faktisk det er veldig koselig å bli kjent med de andre brudene her inne og...ikke bare vite hva slags kjole eller hvor mange gjester de skal ha....

kunne ikke sagt d bedre selv! ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Nemlig :) Hadde også vært inmari gøy å fått til et treff for de som bor i Oslo/ omegn ihvertfall :)

Gjest Gjest_kitekatt_*
Skrevet
Nemlig :) Hadde også vært inmari gøy å fått til et treff for de som bor i Oslo/ omegn ihvertfall :)

Var jeg som skrev :)

Gjest gjest1
Skrevet

Eg er med!!! Hihi.. Bur ikkje i Oslo då, men er bortover innimellom.. Kva med april?

Skrevet
Eg er med!!! Hihi.. Bur ikkje i Oslo då, men er bortover innimellom.. Kva med april?

April er bra :) Når er du her da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...