AnonymBruker Skrevet 2. april 2025 #1 Skrevet 2. april 2025 Er det meningen at man skal få all væske ut av tuben (120ml)? Om man ikke får ut alt første gang kan man ta det i flere omganger? Synes det var vanskelig siden flasken blir så deformert av å klemme på den og det så ut som kanskje halvparten var igjen i flasken? Jeg fikk effekt selv om ikke alt innholdet kom ut av beholderen, men er det ment å være sånn at man ikke skal bruke alt? Anonymkode: 677a0...a6b
AnonymBruker Skrevet 2. april 2025 #2 Skrevet 2. april 2025 Absolutt alt får man ikke ut, i hvertfall ikke når man setter det på seg selv. Klem godt sammen og trekk den ut før du slipper opp ellers vil tuben suge noe tilbake. Anonymkode: 39d5d...ad1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2025 #3 Skrevet 2. april 2025 Takk for råd! Jeg fikk mye mer ut av flasken med å varme den opp til kroppstemperatur i vannbad (Jeg brukte dusjen til å få vann på 38 grader) og ligge i sideleie. Da ble det mye lettere å klemme tuben sammen og ikke miste grepet underveis. Tilnærmet full dose (240 ml) ga betydelig mer effekt og jeg måtte sette meg på toalettet allerede etter 4 minutter. Anonymkode: 677a0...a6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå