AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Skrevet 1. april Samboer har en gutt som er blitt tolv år nå og som har endret seg kraftig de siste mnd. han går fra å være stille og sur, til hyperaktiv og nærmest ondskapsfull mot de andre søsknene. Ikke vil han dusje lengre og når han gjør det så går han inn i dusjen og bruker ikke såpe har jeg observert. Vi satt i stuen her en kveld og snakker med hans søster og plutselig sier hun at bror er skikkelig klengete på mammaen sin og mor til gutten er også tydeligvis det.. så spør jeg hvordan da. Så svarer hun «nei sånn du og pappa er».. kjente jeg fikk frysninger! Jeg vet at mor og sønn alltid har hatt et veldig nært og kosete forhold men hva skal man respondere på slik? Hvor normalt er det for en tolv år gammel gutt og stryke mammaen sin på låret og klemme og kysse på henne.. jeg har selv sett det, og jeg reagerte litt på måten det ble gjort den gangen.. men jeg vet ikke hva som er innafor normalen jeg.. og nå er det akkurat som har går å bærer på et eller annet. Som om han skammer seg over noe. Hvordan skal man snakke med et barn, eller spørre et barn om det har skjedd ulovlig.. Anonymkode: 40bfd...e19
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Skrevet 1. april Jeg har en 14 år gammel gutt, og tanken på at han skal sitte og stryke og kysse på meg i sofaen er helt fjern (og ganske ekkel om jeg skal prøve å forestille meg det). Vi gir hverandre en nattaklem er par ganger i uken, og jeg stryker ham over håret hvis han går hjemmefra, sier at jeg er glad i ham, men thats it. Hvis du faktisk mistenker overgrep så handler det vel først og fremst om å sørge for at barnet vet hva overgrep er, slik at han selv kan innse at han blir utsatt for det. Det finnes mange programmer på nrksuper som dere da kan se sammen. Anonymkode: 70532...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #3 Skrevet 1. april Hva faen…… Her er det noe som har skjedd. Enten overgrep fra mor, eller ar guttens kosing og tilnærming har blitt avvist av mor, eller at han er sjalu på ny kjæreste eller noe. Dårlig magefølelse på denne……… Anonymkode: 0bc70...d2e
AnonymBruker Skrevet 1. april #4 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva faen…… Her er det noe som har skjedd. Enten overgrep fra mor, eller ar guttens kosing og tilnærming har blitt avvist av mor, eller at han er sjalu på ny kjæreste eller noe. Dårlig magefølelse på denne……… Anonymkode: 0bc70...d2e Hun har ikke noe ny mann i livet, hun har før øvrig ikke kontakt med et eneste familiemedlem. Hun har liksom bare de to barna sine og støtte seg på. Jeg og samboer har også en sånn merkelig magefølelseJeg. har selv to gutter og jeg gir jo dem klemmer som nattaklem og hadeklem. Jeg gir jo barna til samboer klemmer også, men kunne ikke sett for meg at jeg og mine barn skulle sittet og strøket og klenget på hverandre.. også var det måten hun fortalte det på.. vi får ta en indirekte prat med han. Høre litt om hva som foregår om for tiden.. Anonymkode: 40bfd...e19
AnonymBruker Skrevet 1. april #5 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har en 14 år gammel gutt, og tanken på at han skal sitte og stryke og kysse på meg i sofaen er helt fjern (og ganske ekkel om jeg skal prøve å forestille meg det). Vi gir hverandre en nattaklem er par ganger i uken, og jeg stryker ham over håret hvis han går hjemmefra, sier at jeg er glad i ham, men thats it. Hvis du faktisk mistenker overgrep så handler det vel først og fremst om å sørge for at barnet vet hva overgrep er, slik at han selv kan innse at han blir utsatt for det. Det finnes mange programmer på nrksuper som dere da kan se sammen. Anonymkode: 70532...7bc Han kom bl.a hjem fra skolen her der de hadde hatt seksualundervisning.. og han var jo helt i kjelleren. Fikk snakket om hva som plaget han og da forteller han at det var «sykt ekkelt» det han så. Han hadde sett pupper og vaginaer på film. Dette tenkte han på i et par dager. Prøvde og spørre hva som var ekkelt med det, men det kunne han ikke forklare.. synes synd på gutten.. tenker vi må ta en prat. Ikke sånn direkte så klart men litt sånn å se på litt filmsnutter kanskje osv.. Det var et godt tips. Anonymkode: 40bfd...e19 1
kjærring Skrevet 1. april #6 Skrevet 1. april Har du ikke hørt om teorien til Freud ? Eller jocasta complekset? Les litt på disse, ekle teorier og komplekser men det sees daglig på sosiale medier hvor mødre er over normalen interesserte i sine sønner- og på grensen til seksuelt.
AnonymBruker Skrevet 1. april #7 Skrevet 1. april kjærring skrev (40 minutter siden): Har du ikke hørt om teorien til Freud ? Eller jocasta complekset? Les litt på disse, ekle teorier og komplekser men det sees daglig på sosiale medier hvor mødre er over normalen interesserte i sine sønner- og på grensen til seksuelt. Minner om at Freuds teorier er … teorier. Man ser mye rart på some - særlig får du opp ting som bekrefter det du har sett på før. Mye atferd er normalt i brytningstiden mellom barn og voksen, men høres rart ut å ta mora på låret. Anonymkode: a7b5b...868
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå