Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2006 #41 Skrevet 13. mars 2006 Nei, det låner jeg ikke bort. Titta er meg, og om noen venninner vil skrive noe så får de gjøre det som gjest eller lage seg sin egen profil. Men dette er "mitt", mulig noen jeg kjenner er her inne - men ingen som jeg vet om. Så ser ikke helt for meg i hvilken sammenheng det skulle skje at noen skulle låne nicket mitt egentlig.
Gjest gjesta Skrevet 13. mars 2006 #42 Skrevet 13. mars 2006 Er noen gjester som har "lånt" nicket mitt. Ekkelt nok det.
Tinken Skrevet 14. mars 2006 #43 Skrevet 14. mars 2006 Mistenker at det er tørre unnskyldninger når folk angrer på det de skrev, det at andre lånte nicket deres. Som det er blitt nevnt tidligere så kan man logge seg på som gjest, forøvrig så tar det heller ikke lang tid å bli medlem. Nei- jeg ville aldri lånt bort nicket mitt. Og heller ikke brukt det som unnskyldning.
Gjest Bodillen Skrevet 14. mars 2006 #44 Skrevet 14. mars 2006 Mistenker at det er tørre unnskyldninger når folk angrer på det de skrev, det at andre lånte nicket deres. ← Enig med deg. Det finnes jo ellers ingen "god" grunn til å låne bort nicket sitt, eller hva...?
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. mars 2006 #45 Skrevet 14. mars 2006 Enig med deg. Det finnes jo ellers ingen "god" grunn til å låne bort nicket sitt, eller hva...? ← Nei det finnes ikke noen god grunn til å læne bort nicket. Det er derfor jeg ble så overrasket at noen brukere gjør det. Eller skriver at de har lånt bort nicket sitt.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #48 Skrevet 23. mars 2006 Senest i dag så leste jeg om ei som har lånt bort nicket sitt. Hun ble spurt om noe og hun svarte da at det var ei venninne som hadde lånt nicket hennes. Det er jo SÅ lett å registere seg.
Anglofil Skrevet 27. mars 2006 #50 Skrevet 27. mars 2006 Nei, jeg låner ikke bort nicket mitt. For meg er det privat, det ville vært feil om andre skulle få bruke det. Jeg ville ikke kunne stå innefor mitt eget nick og hvordan jeg fremstilles hvis det ikke var meg som var bak mitt eget nick. Mvh Yvonne
Gjest Raskolnikov Skrevet 27. mars 2006 #51 Skrevet 27. mars 2006 Jeg kan låne vekk mitt gamle nick men ikke det jeg har nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå