Gå til innhold

Å låne bort nicket til andre

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nå er jeg bare gjest da, men hvorfor i all verden skulle man låne bort nicket sitt?

Hva er vitsen liksom????

Gjest Trulselinemor
Skrevet
Nå er jeg bare gjest da, men hvorfor i all verden skulle man låne bort nicket sitt?

Hva er vitsen liksom????

Det vet jeg ikke. Men jeg har sett at brukere gjør det. Eller de skriver at de har lånt bort nicket til sine venninner.

Kanskje det er fordi de har blitt irettesatt og ikke vil gjøre seg til kjenne om en eller annen sak?!?!

Gjest Jalileh
Skrevet
Det har hendt at en venninna har skrevet i mitt navn, men det var ikke bevisst. Jeg hadde glemt å logge ut.

Samme her.

Gjest Gjesta
Skrevet

Alwa er Alwa, om noen av venninnene mine vil skrive innlegg her inne så får de skrive enten som gjest eller registrere seg selv. Dessuten er det ingen av dem (som jeg vet om hvertfall) som er her inne.Dette er "mitt" sted :smilbla:

Skrevet

Nei, jeg låner ikke bort nicket mitt! ;)

Gjest synseren
Skrevet

Samboeren har skrevet under mitt nick. Men det var bare for å hjelpe en bruker med et konkret problem på et område jeg ikke hadde peiling.

Skrevet

Nei, jeg låner ikke bort nicket mitt. Tror det er bare mannen som vet at jeg er her også, og han har ingen interesse av å se innom her engang.

Skrevet
Nei, jeg låner ikke bort nicket mitt. Tror det er bare mannen som vet at jeg er her også, og han har ingen interesse av å se innom her engang.

:enig_anim: Slik er det her også.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det har jeg aldri gjort, men jeg har også sett at det har skjedd.

Skrevet
:overrasket: mine venner vet ikke om at jeg er her en gang...dette er fristedet mitt nemlig :)

Nemlig!!

Skrevet (endret)

Nei, hvorfor i all verden skulle noen andre låne nicket mitt ?

Nicket mitt er mitt.

Vil andre inn på KG, får de være så kreative at de lager seg sitt eget nick.

Endret av Abr@xas
Skrevet

nicket mitt er jo meg, det blir som om jeg skulle lånt bort navnet mitt irl, og det kunne da aldri falt meg inn!

aline er 100% meg, alltid og bestandig. og slik kommer det til å være så lenge jeg er registrert her inne. noe annet ville blitt heeelt feil for meg.

jeg låner ikke bort navnet mitt og ansiktet mitt i diskusjoner i virkeligheten heller, fordi jeg er meg, ingen andre er ønskelig å være meg.

Gjest gjesta
Skrevet

Nei jeg låner ikke bort nicket mitt. Mitt er mitt.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)
Nei det finnes ikke et menneske i denne verden som vet at jeg skriver her inne en gang.

Jo, jeg vet at du skriver her, jeg. Og jeg er et menneske i denne verden. :ler: Men jeg kjenner deg ikke irl.

Nicket mitt har jeg aldri lånt bort, ser ikke noe poeng med det. Men det har hendt at jeg har glemt å logge av, og Kid-a har skrevet som meg eller omvendt. Sånn skjer, men ikke bevisst.

Kid-a har lånt bort navnet sitt (irl) til meg en gang, men det var en helt annen sak. :sjarmor:

Endret av Hope
Gjest gjest1
Skrevet
Kanskje det er fordi de har blitt irettesatt og ikke vil gjøre seg til kjenne om en eller annen sak?!?!

:ler: Ja, det er jo en grei måte å slippe og stå for noe man får pepper for..

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Ser ikke poenget med det heller, når man enten kan skrive som gjest eller kjapt registrere seg selv. Hvem skulle forresten ville låne nicket mitt? :forvirret:

Skrevet

Har aldri skjedd. Har ikke møtt noen jeg kjenner her heller. Samboeren min vet at jeg er her inne, men viser ingen interesse for dette.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg låner bort nicket mitt til seks - sju av de beste vennene mine også klassen jeg er lærer for.

Selvfølgelig ikke - har aldri falt meg inn en gang.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg låner ikke bort nicket mitt og logger aldri meg inn på min egen pc og ber maskinen huske meg. Jeg tror ikke noen er interessert i å låne nicket mitt heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...