AnonymBruker Skrevet 31. mars 2025 #21 Skrevet 31. mars 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er ny i byen, og spør meg som er kjent, ja faktisk så er jeg taxisjåfør, "Finnes det noen snarvei til X?" "Ja, klart det", svarer jeg "Du kan kjøre Y gata, det er veldig fin snarvei!" Så kjører du Y gata. Det er jo lurt å høre på en som er kjent og som faktisk kjører rundt hele tiden! Så viser det seg at gata er ulovlig å kjøre i den, du blir tatt og mister lappen. Nå må du ta taxi istedenfor. Ja, det tjener jo taxisjåføren på! Men, du ble ikke lurt. Du fulgte bare et dårlig råd. 👌 Anonymkode: a113c...f81 I all verden, hva er dette for en latterlig sammenlikning? Anonymkode: 859d3...a84 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2025 #22 Skrevet 1. april 2025 Jeg føler med deg, TS! Følte meg også lurt av megler da vi kjøpte den vi har nå (og jeg var tredjegangskjøper!!) men da gjorde vi som en her i tråden tipset om: vi brukte samme megler da vi solgte. Klarer megler manipulere deg klarer han forhåpentligvis samme med andre også, så da kan man tenke at man går i «null». Og så får du heller sørge for å ha mer is i magen og forhåndsvurdert taktikk neste gang du kjøper. Anonymkode: 1282c...c0a 1
Snublefot62 Skrevet 1. april 2025 #23 Skrevet 1. april 2025 Tror dere må justere tankegangen litt. For det første er det fem år siden - kanskje på tide å la det gå? For det andre ble dere ikke lurt. Dere fulgte et råd. Og for alt dere vet så kan det være at dere ikke hadde fått boligen til den prisen om dere ikke hadde fulgt rådet. Dere er sure fordi dere tror dere vet. Men dere kan ikke vite. Og på fem år har vel boligen gått opp i verdi? Eller har dere ikke fulgt opp vedlikeholdsbehovet slik at boligen faktisk har falt i pris? 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2025 #24 Skrevet 1. april 2025 Du ble ikke lurt, men du kjøpte i et annet marked enn i dagens marked. 200.000,- er jo uansett ikke en stor sum i det hele, og det er faktisk omtrent det du burde regne med i en budrunde for et hus i den prisklassen. Dere ville ha huset, og dere fikk det. Anonymkode: 9bb12...702 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå