Gå til innhold

Hvor vanlig er egentlig choking?

Geojak

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tenner på det. Og under lek og du stoler på personen. Hvorfor ikke??

Anonymkode: 211d5...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SlemUlv skrev (På 31.3.2025 den 19.00):

Nettopp.. Det er mitt valg. Mitt tenningsmønster 

Og om andre har samme tenningsmønster, er det bedre at det blir snakket om, en bare å sende skam deres vei. 

Igjen, informert samtykke er viktig. Og for å få til dette, må informasjonen være der ute. Ja, også om risikoene. 

Ekspander  

Tenningsmønster. Er ikke noen menneske som er født med behov for å bli utsatt for surstoff mangel i samband med sex. Dette er noe du har lært deg. 

PS. Ulvinne er mer presist for en ulv av hunkjønn. 

PS2. Jeg syns fortsatt at det er trist at du har et så kjedelig sexliv at du trenger å utsette deg for risiko for permanent hjerneskade for å nyte sex. Håper du finner en vei ut av dine problemer. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 19.04):

Ekspander  

Hva betyr det å stole på personen. Du vet at det ikke finnes noe som sikker kvelning? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 19.04):

Ekspander  

Fordi den som blir kvalt kan bli hjerneskadet eller i verste tilfelle dø?

Anonymkode: 3c120...e3d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med å starte en tråd hvor dere kan diskutere farene ved kvelning ? Utrolig merkelig at ingen i tråden er bekymret for de unge som driver med dette 😳

Anonymkode: ad79c...1b6

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (På 31.3.2025 den 19.08):

Tenningsmønster. Er ikke noen menneske som er født med behov for å bli utsatt for surstoff mangel i samband med sex. Dette er noe du har lært deg. 

PS. Ulvinne er mer presist for en ulv av hunkjønn. 

PS2. Jeg syns fortsatt at det er trist at du har et så kjedelig sexliv at du trenger å utsette deg for risiko for permanent hjerneskade for å nyte sex. Håper du finner en vei ut av dine problemer. 

Ekspander  

Jeg blåser i hva som er "mer presist".. Nicket mitt er en referance til en tv serie jeg ser. 

Og jo, det er faktisk et tenningsmønster, selv om det ikke er DITT tenningsmønster. 

Også bør du kanskje slutte å anta ting om folks sexliv. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 19.28):

Hva med å starte en tråd hvor dere kan diskutere farene ved kvelning ? Utrolig merkelig at ingen i tråden er bekymret for de unge som driver med dette 😳

Anonymkode: ad79c...1b6

Ekspander  

Vi er mange som er bekymret for det, det er derfor det er så viktig å få ut informasjon om dette. Om farene, og hvordan gjøre det sikrest mulig. Derfor er diskusjoner som dette viktig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Idiotisk opplegg, klarer ikke å fatte greia. Kjæresten og jeg driver med mye rart innen sex, men kvelning har aldri vært på menyen nettopp fordi det er idiotisk 🙄

Anonymkode: bd71f...b0a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Katten.2.0 skrev (På 31.3.2025 den 18.35):

Jeg har holdt på med småheftig BDSM i ganske mange år nå. Det ligger store mengder kommunikasjon til grunn, og spesielt i møte med nye partnere. Grensene til den potensielle partnere blir grundig avklart, og om vi ikke matcher så møtes vi ikke.

Noen liker heftig kvelning, noen liker et grep rundt halsen, noen liker ikke kvelning i det hele tatt. En av mine FFs jeg har hatt lengst, liker fullstendig vaniljesex (bortsett fra at hun liker å kvele meg), og da har vi ren vaniljesex.

Ekspander  

Men du er i et miljø for spesielt interesserte- DET betyr ikke at 9 av 10 norske kvinner ønsker å bli KVELT.

Anonymkode: 8515b...6d9

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 19.36):

Men du er i et miljø for spesielt interesserte- DET betyr ikke at 9 av 10 norske kvinner ønsker å bli KVELT.

Anonymkode: 8515b...6d9

Ekspander  

Ikke sagt noe annet.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde en mann prøvd å holde meg rundt halsen, så hadde jeg fått fullstendig panikk. 

Anonymkode: 5d65b...f36

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 20.24):

Hadde en mann prøvd å holde meg rundt halsen, så hadde jeg fått fullstendig panikk. 

Ekspander  

Som er en av veldig mange grunner, til at det er så utrolig viktig å prate om grenser og hva man vil og IKKE vil gjøre, før man hopper til sengs. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

50% av de jeg har ligget med har forsøkt seg på såkalt choking. Noen av dem unge og helt åpenbart uerfarne når det kommer til den biten...

Anonymkode: e9937...c7d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 20.24):

Ekspander  

Det fikk jeg første gang daten gjorde det 🫣 hadde ikke hørt snakk om at han likte det før han gjorde det. 

Anonymkode: 65b0a...c1a

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker det. Men så har jeg hatt samme partner i 13 år og han vet hva han driver med. Er noe ekstremt inderlig og befriende ved å bli kvelt litt av og til☺️

Anonymkode: 4d988...fc5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 2.35):

Det fikk jeg første gang daten gjorde det 🫣 hadde ikke hørt snakk om at han likte det før han gjorde det. 

Anonymkode: 65b0a...c1a

Ekspander  

Han skulle hatt juling! Det er livsfarlig når noen gjør sånn mot andre, og de ikke er forberedt på det.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nå er spørsmålet er hvor vanlig dette er, og ikke om man bør gjøre det.

Og min erfaring er at ca 50-70% av alle kvinner ønsker dette - og fører hånden min mot halsen sin. Jeg opererer ikke i noen spesielle miljøer, dette er vanlige damer mellom 25 og 45.

M50

Anonymkode: 5e79d...083

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er spørsmålet er hvor vanlig dette er, og ikke om man bør gjøre det.

Og min erfaring er at ca 50-70% av alle kvinner ønsker dette - og fører hånden min mot halsen sin. Jeg opererer ikke i noen spesielle miljøer, dette er vanlige damer mellom 25 og 45.

M50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke det er så vanlig som det kan høres ut som her inne. 
Dette er trossalt forum for folk som liker å diskutere sexuelle ting. 

Og jeg HÅPER at om de har interesse av det, så snakker de om det først, før de hopper til sengs. 
Ingen "føre hånden mot halsen". Ingen "bare gjør det".. Men faktisk ha åpne og ærlige samtaler om det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig i at det er best med samtaler om det. Men, jo - det skjer jevnlig at uten den praten først - og da på kvinnene initiativ.

Og da er det mitt ansvar å være veeeeeldig forsiktig. Nærmest bare holde hånden der, og ikke utøve noe trykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...